Zoals eerder vorige week aangegeven was mijn vorige 8800GT aan zijn eind gekomen. Na de feedback die ik heb ontvangen heb ik besloten opnieuw een 8800GT te kopen en wel de MSI NX8800GT Zilent.
Ik heb de kaart gisteren ontvangen maar ben er op dit moment nog niet erg over te spreken; tot nu toe crasht elke game die er probeer te spelen of direct, of na verloop van tijd. Daarbij komt dat de symptomen per game verschillen.
Geteste spellen:
Zoals eerder aangegeven draai ik op Windows 7 build 7057 (64bit). Op dit moment gebruik ik de 181.72 drivers, maar ook de nieuwste versie heb ik al geprobeerd en hierbij heb ik hetzelfde probleem.
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Ik heb de kaart gisteren ontvangen maar ben er op dit moment nog niet erg over te spreken; tot nu toe crasht elke game die er probeer te spelen of direct, of na verloop van tijd. Daarbij komt dat de symptomen per game verschillen.
Geteste spellen:
- Burnout Paradise - game crasht na verloop van tijd, meestal ca. 20 minuten. Geluid loopt vast, computer reageert op niks meer en monitor springt op stand-by. Het geluid blijft "steken" op het moment van vastlopen.
- Mirror's Edge - game crasht vrij snel, meestal na 5 minuten. Muziek blijft spelen, maar krijg geen beeld meer. Monitor staat wel op actief maar de computer reageert nergens meer op.
Zoals eerder aangegeven draai ik op Windows 7 build 7057 (64bit). Op dit moment gebruik ik de 181.72 drivers, maar ook de nieuwste versie heb ik al geprobeerd en hierbij heb ik hetzelfde probleem.
- Hoe kan dit probleem zijn onstaan?
- Wat kan ik eraan doen?
- Hoe kan ik meer debug-informatie verkrijgen?
Alvast bedankt voor jullie hulp.
[ Voor 5% gewijzigd door hondsdol op 08-03-2010 15:56 ]