Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Win7] Geen toegang tot mappen

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb windows 7 geinstalleerd, alleen mijn 2e harde schijf heeft nu permissie problemen. Ik heb al mijn muziek op die schijf staan en als ik nu iTunes geeft hij bij elk liedje een vraagteken. Als ik nu een map open geeft hij de volgende melding:
Afbeeldingslocatie: http://www.arjan901.nl/1.jpg
Als ik dan op continue druk krijg ik gewoon toegang en in iTunes zijn de bestanden ineens wel te vinden. Maar ik heb 10000 mappen en heb geen zin om dus elke map aan te moeten gaan klikken, hoe kan ik dit oplossen zodat de rechten goed komen te staan?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik zou even de Windows Clients - FAQ doorlezen, want ook daar staat een stuk in met de vraag: Ik krijg de melding 'access denied' bij het openen van een map? :)

Doe dat eerst even, en gebruik de Search ook, want je bent niet bepaald de eerste die deze vraag stelt.
Zonder dat jij specifieker kan aangeven wat je zelf al nagekeken hebt heeft dit topic niet veel nut.

Daarnaast:
In het Windows Clients - Beleid staat onder andere dat stukje eigen inzet, en vergeet je en passant ook nog eens een duidelijke topictitel aan te maken.

---------------------------+ netto resultaat:
Slotje..

[ Voor 21% gewijzigd door alt-92 op 06-05-2009 14:55 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.