Ik ben nu al een paar dagen bezig om dit probleem te verhelpen. Als ik op een site kom waar flash benodigd is voor bijv. een chat, dan crasht IE. Echter Liveleak en youtube werken wel goed. Ik gebruik Flash Player 10 en IE8 op een Vista Enterprise OS
Volgende dingen geprobeerd:
Flash Player gedowngrade naar 9
Flash geuninstalled met tool van Adbobe, reboot en standalone installer gedraaid.(ergens gelezen als tip)
IE gedowngrade naar 7
FireFox geinstalleerd, maar ook deze crasht.
Zat te denken aan malware ofzo dus Spybot, Prevx en NOD32 gedraaid en die kwamen alleen met wat tracking cookies.
Eventviewer geeft de volgende melding. IE8 loopt gewoon vast en IE7 geeft een popup met Flash10b.ocx.
Volgende dingen geprobeerd:
Flash Player gedowngrade naar 9
Flash geuninstalled met tool van Adbobe, reboot en standalone installer gedraaid.(ergens gelezen als tip)
IE gedowngrade naar 7
FireFox geinstalleerd, maar ook deze crasht.
Zat te denken aan malware ofzo dus Spybot, Prevx en NOD32 gedraaid en die kwamen alleen met wat tracking cookies.
Eventviewer geeft de volgende melding. IE8 loopt gewoon vast en IE7 geeft een popup met Flash10b.ocx.
Faulting application iexplore.exe, version 8.0.6001.18702, time stamp 0x49b3ad2e, faulting module Flash10b.ocx, version 10.0.22.87, time stamp 0x4987a6c3, exception code 0xc0000094, fault offset 0x00148622, process id 0x1418, application start time 0x01c9ce449b4d53be.