Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Flash player crasht continu

Pagina: 1
Acties:

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-11 21:56
Ik ben nu al een paar dagen bezig om dit probleem te verhelpen. Als ik op een site kom waar flash benodigd is voor bijv. een chat, dan crasht IE. Echter Liveleak en youtube werken wel goed. Ik gebruik Flash Player 10 en IE8 op een Vista Enterprise OS

Volgende dingen geprobeerd:
Flash Player gedowngrade naar 9
Flash geuninstalled met tool van Adbobe, reboot en standalone installer gedraaid.(ergens gelezen als tip)
IE gedowngrade naar 7
FireFox geinstalleerd, maar ook deze crasht.

Zat te denken aan malware ofzo dus Spybot, Prevx en NOD32 gedraaid en die kwamen alleen met wat tracking cookies.

Eventviewer geeft de volgende melding. IE8 loopt gewoon vast en IE7 geeft een popup met Flash10b.ocx.
Faulting application iexplore.exe, version 8.0.6001.18702, time stamp 0x49b3ad2e, faulting module Flash10b.ocx, version 10.0.22.87, time stamp 0x4987a6c3, exception code 0xc0000094, fault offset 0x00148622, process id 0x1418, application start time 0x01c9ce449b4d53be.

• RainerSGF
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 26-11 23:41
strange, hopelijk niet te zoeken bij vista business zelf.

Al eens de FAQ bekeken hier op GoT? Misschien daar iets interessants als oplossing te vinden.

k'heb ooit nog een probleem hier geweten omtrent geluid die het niet deed bij Flash player-filmpjes in Firefox:http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1341612. Kijk er misschien eens naar.

Goed van je dat je de meldingen hebt nagekeken in de eventviewer, zie daarvoor een goede website: http://www.eventid.net/

Probeer het anders nog eens helemaal opnieuw (zou ik nog wel eens durven doen :) ). Dus:
- volledig verwijderen van flash player met tool van adobe
- volledig verwijderen van internet explorer
- kijk ook eens na of er geen kleinigheden achterblijven (soms kunnen deze verwijdert worden met software om het register op te schonen, vb. C-Cleaner of nog Comodo Registry Cleaner --> MAAR, maak VOORAF zeker een backup van je register. K'heb zelf ooit de schrik genomen van dergelijke software.)
- k'heb ook denk ik nog eens iets gelezen over het leegmaken van je temp-map (vraag me niet 'hoe' of 'waarom' :) )
- wat betreft scannen op spyware zijn er nog volgende handige tools: Hijack this, Ad-aware, CWShredder, Combofix en indien de TCP/IP-instellingen beschadigd zouden zijn geweest...zie dan volgende link:
herstel en reset Vista TCP/IP winsock corruptie
- (misschien hierna je computer eens afsluiten en terug opstarten)
- een volgend punt waaraan ik nog denk is eens een windows update doorvoeren (als er tenminste voor jou nog nieuwe updates bestaan)...hierna zul je mogelijk terug je computer moeten afsluiten en heropstarten.
- begin dan eerst terug met het downloaden van een goede versie van Internet Explorer (misschien best NIET de recenste versie, immers is versie 8 nog maar heel recent uit en misschien hier en daar nog niet optimaal) OF download een andere webbrowser. Bv. Firefox (ben ik heel tevreden over).
- installeer vervolgens de browser (misschien schermbeveiliging en firewall dan vóóraf uitzetten, MAAR zorg er dan voor dan je internet-kabel gedisconnecteerd hebt en dus niet meer verbonden is met je computer !)
- download vervolgens een goede versie van flash player (op adobe-website) + installeer deze

Zo, nu nog controleren of je probleem ook opgelost is. Zoniet, euh :'( ... dan moet je het misschien gaan zoeken bij hardware. Laat iets weten in elk geval.

Systeem - I'm learning, I learn it from a book :)

Verwijderd

Floris-K schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 14:29:
Ik ben nu al een paar dagen bezig om dit probleem te verhelpen. Als ik op een site kom waar flash benodigd is voor bijv. een chat, dan crasht IE. Echter Liveleak en youtube werken wel goed. Ik gebruik Flash Player 10 en IE8 op een Vista Enterprise OS[...]
Misschien is de flash code van die chat site corrupt ?
Heb je een link