Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal, ik heb een vraag. Ik heb een film op mijn computer, audio_ts en video_ts (in een image), en ik probeer ze op een dvd te branden en daarna met een dvd-speler af te spelen. Alleen krijg ik steeds dezelfde fout: no disc. Weet iemand hoe ik het op zo'n manier kan branden dat de dvd-speler wel pakt?

Alvast bedankt.

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Hoe heb je het al geprobeerd? Welk programma gebruik je?

Money for nothin' and your chicks for free

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Het is een image, dus als je die met Nero brandt dan brandt hij in principe vanzelf goed

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

langzamer branden bv 4x
ander merk dvd-r proberen.
kijken of het wat uitmaakt of je dvd-r of dvd+r neemt (meestal niet maar soms wel)
ander brand programma.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• keur0000
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-09-2024

keur0000

-------- N O N E --------

EN.............. kijk ff of hij staat op DVD afsluiten..... bij een "open" DVD kunnen de meeste ook niet overweg

Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al verschillende brandprogramma's geprobeerd, nero, infrarecorder, clonedvd, maar het is tot nu toe nog met geen een gelukt, ik zal wel even proberen hem op 4x te branden. Bedankt voor de replies! Het werkt trouwens wel in mijn computer, dan start powerdvd gelijk en begint hij te spelen.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2009 12:36 ]

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 12:34:
Ik heb al verschillende brandprogramma's geprobeerd, nero, infrarecorder, clonedvd, maar het is tot nu toe nog met geen een gelukt, ik zal wel even proberen hem op 4x te branden. Bedankt voor de replies! Het werkt trouwens wel in mijn computer, dan start powerdvd gelijk en begint hij te spelen.
bij mij ook meestal, als ik hem op 16x brand ;)
maar dan doet ie het niet in me dvd speler.
het verschild ook per merk dvdtjes.
ik had eerst philips dvd+r die kon ik op 8x branden en dan deden ze het, toen had ik maxell maar die moest ik op 4x branden.
nu heb ik vertabin en die lukken ook op 16x.
en voor iso bestanden gebruik ik gewoon Imgburn :*)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-01 23:59
Heb ik ook vaak last van met een el-cheapo Hiteker DVD speler. Ik pak meestal de VIDEO_TS en AUDIO_TS uit en brand ze daarna in Nero, als een video DVD :) Eventueel op 4x branden en uiteraard DVD afsluiten.

Verwijderd

Topicstarter
Werkt het op rw disks, wat is trouwens het verschil tussen dvd+r en dvd-r?

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2009 13:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het werkt!! Heel erg bedankt allemaal!!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Mooi dat het werkt dhldhldhl, voor de volgende keer verwachten we toch wel een stukje meer inzet van jou -voor- je een topic opent ;)

Welkom op GoT in ieder geval, en zie over bovenstaande ook Het algemeen beleid , en dan vooral het stuk over het plaatsen van topics :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1