Toon posts:

camorraworld

Pagina: 1
Acties:
  • 608 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dit is mijn link tot camorraworld

http://www.camorraworld.nl/ *weg* :)

het is een heel goed spel en wordt naarmate dat je stijgt in de wereld van de maffia leuker

ik vind dit het beste tot nu toe gemaakte nederlandstalige crimegame dat ik al geprobeert heb (en dat zijn er véél !

ga hier zeker op en speel veel op dit leuk browsergame :P

grtz phatoph

[ Voor 2% gewijzigd door PromoX op 03-05-2009 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:27

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

ik vind dit het beste tot nu toe gemaakte nederlandstalige crimegame dat ik al geprobeert
Waarom? Op het eerste gezicht ziet het er allemaal vrij standaard uit.

Beetje magere startpost :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Je weet dat je juist bij de mafia op moet passen met vrienden, want die steken je het eerste in de rug. Beter is om iedereen neutraal te behandelen en naar http://www.camorraworld.nl te linken, zonder referral :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb het idee dat dit spam is.
Waarom post je niet gewoon www.camorraworld.nl als je wil dat mensen het gaan spelen?
Op deze manier krijg jij geld of iets in die trend als wij lid worden...

[ Voor 1% gewijzigd door een moderator op 03-05-2009 18:20 . Reden: quote het dan ook niet ]

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:57

PromoX

Flying solo

Referral linkjes worden hier niet gewaardeerd.

Verder is dit niet echt een topicstart zoals we die graag zien; zie ook Spielerij FAQ. Deze sluit ik dan ook.

Als je al een nieuw topic aan gaat maken, doe het dan wat informatiever en vertel dan iets meer inhoudelijk over het spel dan dat nu het geval is en dan graag met normale linkjes.

And I'm the only one and I walk alone.

Dit topic is gesloten.