Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen.

Ik heb een computer die zijn harde schijf niet meer herkend. Nu heb ik een nieuwe harde schijf gekocht en gemonteerd. Nou is mijn vraag hoe kan ik de gegevens overzetten. Ik heb alle 2 de schijven er in gemonteerd maar dan pakt hij alleen de externe harde schijf en de andere niet. Dus zo kan ik de gegevens niet overzetten. Het is een Dell. Als iemand weet hoe ik dat kan oplossen laat het me dan weten.

Alvast bedankt,
Kakaq :)

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20-05 19:46

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

hardeschijven horen niet thuis in PMG he ;)

en geef ook eens wat meer informatie, heb je sata, IDE, Scsi ?

en neem ook even een kijkje in de OM FAQ :)

[ Voor 34% gewijzigd door BGB4rn op 03-05-2009 12:41 ]

Signature

Verwijderd

Topicstarter
IDE informatie.

Verwijderd

Topicstarter
OM FAQ al gekenen.

Verwijderd

Als die zelf niet in het bios wordt herkend dan wordt het moeilijk om er nog gegevens af te halen.

Verwijderd

Topicstarter
Dat snap ik maar misschien is er een andere manier?????

• BGB4rn

BGB4rn

Misschien moet je even je toetsenbord schoonmaken, de vraagteken toets blijft hangen.

En je kunt het misschien via een andere pc proberen de gegevens te kopiëren naar je nieuwe pc.

Signature

Verwijderd

Topicstarter
Ja inderdaad was ik al mee bezig. Maar hoe kan je dan gegeven van pc naar pc sturen?

• BGB4rn

BGB4rn

Via een netwerkje ^^

Signature

• SUD
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-12-2025

SUD

je pakt een usb stick, zet er data op, usb stick in andere pc duwen, data eraf halen.

Winrart bestanden, stuur ze via je hotmail, weet ik veel je kan van alles doen.

Tis geen rocket science ya know.

Verwijderd

Topicstarter
Dat snap ik maar hoe moet ik dan verbinding maken en gegevens versturen? Misschien een domme vraag sorry.

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10-2025
Of op een floppy natuurlijk.

Afin, ik zou eerst maar eens kijken ofdat de HDD nog wel in de bios wordt herkend, zoniet, dan is er een kleine kans van slagen dat je nog data van die disk af kan halen.

edit:
Verwijderd schreef op zondag 03 mei 2009 @ 12:49:
Dat snap ik maar hoe moet ik dan verbinding maken en gegevens versturen? Misschien een domme vraag sorry.
Het is de bedoeling dat je zelf het e.e.a uitzoekt. Mocht je er dan nog niet uitkomen, dan mag je hier weer terug komen.

[ Voor 34% gewijzigd door Tomfish op 03-05-2009 12:50 ]

• BGB4rn

BGB4rn

Gewoon je map sharen in windows :P, in deze computer Eigenschappen van de disk en dan delen ofzoiets :P

Dan als ie geshared is op de andere pc map network device zoeken in deze computer (zou niet weten hoe dat heet in t nederlands :P )

En dan kun je als het goed is connecten met de pc waar de oude files op staan en ze overpompen :)

Signature

• rdfeij
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-05 12:17
Met 5 vorige topics met een slotje wordt dit er weer een denk ik.

Er wordt eigen inzet van je verwacht. Dit is geen "ik weet iets niet, dus zet ik het hier maar neer" forum, maar een site war je geacht wordt zelf te zoeken, en als je dan al een vraag gaat stellen, dan ook voldoende informatie geeft.

Om een oud gezegde uit de kast te halen: tweakers hebben geen glazen bol, en kunnen niet zien hoe jouw pc in elkaar zit....

Verwijderd

Topicstarter
Oke dank jullie wel. En weet dat ik zelf dingen moet uitzoeken.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dit topic gaat op slot.
Zonder enige vorm van informatie of eigen inzet kunnen we hier niets mee.

Neem de OM FAQ eens door en mocht je nog tegen problemen aanlopen met betrekking tot je hdd of de I/Ocontroller, dan kun je in OM een topic openen, want dit hoort niet in PMG.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.