Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Drie adviezen voor je:
- Minder spammen, we weten nu wel dat je lid van die meuk bent, dat hoef je echt niet bij zowat elke reactie naar boven te brengen
- Minder schreeuwen. Vet gedrukte tekst word als schreeuwen opgevat, en dat is not done volgens de netiquette.
- Onderbouw je stelling, ik zie geen bewijsmateriaal met cijfers etc, het komt zo alleen maar over als een loze kreet
Virussen? Scan ze hier!
Misschien moet je je als FP-Promod onthouden van dit soort kwalificaties?wildhagen schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 13:53:
- Minder spammen, we weten nu wel dat je lid van die meuk bent, dat hoef je echt niet bij zowat elke reactie naar boven te brengen
Ook ik mag gewoon mijn mening geven, net als ieder ander. Het is niet alsof een Promod meer rechten heeft dan een gemiddelde gebruiker ofzo.MuisM4t schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 13:56:
[...]
Misschien moet je je als FP-Promod onthouden van dit soort kwalificaties?
Virussen? Scan ze hier!
Die kwalificatie is niet het probleem, het spammen van zijn lidmaatschap is, ongeacht van welke partij. En inderdaad, dat vette staat me hier heel sterk tegen, het dient geen enkel nut hier behalve om op te vallen.MuisM4t schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 13:56:
[...]
Misschien moet je je als FP-Promod onthouden van dit soort kwalificaties?
[ Voor 31% gewijzigd door Dirk op 02-05-2009 14:01 ]
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Wildhagen is als dusdanig geen crew zodat 'ie nog best een eigen mening erop na kan houden. Iets als 'meuk' kwalificeren is niet perse iets wat not-done is.MuisM4t schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 13:56:
[...]Misschien moet je je als FP-Promod onthouden van dit soort kwalificaties?
Helemaal mee eens, en er is dus ook geen probleem, want 'meuk' is niet minderwaardig of zelfs maar negatief. Kijk notabene naar de 'meuktracker' hier op tweakers....Xorsist schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 18:32:
Dan nog heeft een Pro-mod het goede voorbeeld te geven en niet in minderwaardige taal (die meuk) zich uit te laten. Dat hij het er niet mee eens is OK, dat hij zich er tegen uit spreekt OOK OK, maar hij heeft zich niet in minderwaardige taal uit te drukken.
Virussen? Scan ze hier!
Een moderator is een soort van "rechter" en behoort daarom volledig objectief te zijn.wildhagen schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 18:37:
[...]
Helemaal mee eens, en er is dus ook geen probleem, want 'meuk' is niet minderwaardig of zelfs maar negatief. Kijk notabene naar de 'meuktracker' hier op tweakers....
In de rechtbank zal een vermoeden van partijdigheid voldoende zijn om een verzoek tot wraking te honoreren.
Vanuit die optiek begrijp ik de hierboven geposte opmerkingen. Toch neem ik het niet zo zwaar op.
En is het goed om te weten dat er wel degelijk spraken is van open communicatie.
Wat betreft de tip aangaande de "bronvermelding";
In de post heb ik verwezen naar een programma. Een verouderde nederlandse versie is te vinden op piratpartiet.se En een nieuwe versie zal spoedig op piratenpartij.nl staan.
Het feit dat ik dit stel, is overigens al genoeg bewijs gezien ik idd betrokken ben bij de piraten partij.
Namelijk als interim voorzitter. En dit is nu welgeteld de 2e keer dat ik dit meld.
Wat mij betreft mag het topic nu op slot
[ Voor 24% gewijzigd door coretx op 02-05-2009 19:05 ]
Kan ik het prima mee eensch zijn, en volgende keer mag het liever in het kleine mismoderatie topic.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Dit topic is gesloten.