Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[fp/feat] Kortere veilingen

Pagina: 1
Acties:

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11 12:59
Ik wist niet of ik dit nu in \[fp/feat] Lijst aflopende veilingen in V&A erbij moest zetten of maar een los topic, ik doe nu toch maar een los topic maar merge maar als dat beter is..

Ik dacht: alle activiteit bij veilingen zit in de eerste paar uur, dus laat ik eens slim zijn en een veiling voor één dag doen, of zelfs voor maar een deel van een dag. Toen kwam ik er net achter dat de minimale loopduur 3 dagen is.. Zit daar een gedachte/reden achter, of zou het ook korter kunnen?

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

mja, de eerste vraag is toch waardoor een veiling dan toch zo snel de aandacht verliest. Is de vindbaarheid zo slecht na het wegzakken uit de chronologische lijst? Moeten we manieren verzinnen om lopende advertenties toch extra te kunnen promoten (bij het bijna aflopen van de veiling is dan een manier die ook niet tekort doet aan andere veilingen)?

Intentionally left blank

• Mentalist
crisp schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 00:05:
mja, de eerste vraag is toch waardoor een veiling dan toch zo snel de aandacht verliest. Is de vindbaarheid zo slecht na het wegzakken uit de chronologische lijst?
Ik denk het wel. Ik klik best vaak door naar ads vanuit de tracker links en heb de indruk dat ik niet de enige ben die vanuit trackers doorklikt. Ik zoek ook wel eens in V&A, maar dan zoek ik in een bepaalde categorie. Terwijl ik vanuit de tracker ook wel eens doorklik naar een ad buiten de categoriën die ik normaal bekijk.
Moeten we manieren verzinnen om lopende advertenties toch extra te kunnen promoten (bij het bijna aflopen van de veiling is dan een manier die ook niet tekort doet aan andere veilingen)?
Daarom deed ik die suggestie ook eerder, iedere veiling heeft daar evenveel profijt van. :) Nouja, ads die 's nachts aflopen misschien minder, maar dat heb je zelf in de hand.

[ Voor 3% gewijzigd door Mentalist op 02-05-2009 11:56 ]

• Mentalist
Ik heb besloten het maar gewoon te uit te testen.

V&A aangeboden: Western Digital WD1200JB, 120GB (7200rpm, ATA100, 8MB)

Het werkt dus wel! Ik heb geen 3 dagen hoeven wachten en bovendien een mooie prijs weten te behalen. Nu is het wel een wat "populairder" object, maar dan nog.