[b][message=32079933,noline]Ten tijde van Win98 zei ik ook: dit is het! En dan met XP: dit kan niet beter worden :-)
Dat vind ik fundamenteel anders. Computers waren (destijds) nog enorm in ontwikkeling, geen gemeengoed. Je wist gewoon niet beter en/of dat het beter kon. Bovendien groeien onze behoeftes achter de PC alsmaar.
Auto's zijn al ruim een eeuw bij ons en de fundamentele eis is dat ze ons van A naar B brengen. In de afgelopen 100 jaar is er echter weinig nieuws onder de zon, behalve hier en daar een paar creature comforts en wat stilistische aanpassingen.
Ik heb helemaal niks met nieuwe auto's. Vooral Europese / Japanse koekblikken, ontzettend zielloos, claustrofobisch en plastic. Mijn voorkeur gaat naar Amerikaanse auto's van tussen 1930 en 1955 en een klein beetje ook 1956 - 1972.
Wel bemerk ik dat door het ouder worden die smaak ook wel aanpast: toen ik in begin jaren negentig de nieuwe Corvettes zag vond ik het lelijke wagens, ik vond alleen de oudere wagens mooi, maar zo langzamerhand vind ik die C5's ook best wel geinig (alhoewel er maar weinig kan tippen aan een 1969er of 1974er wat betreft Corvettes).
Ofwel: ik herken mij hier totaal niet in.