Wie kan mij helpen met kiezen

Pagina: 1
Acties:
  • 354 views

• strienie
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-02 11:44
Hallo,

Ben op zoek naar een nieuwe TFT scherm en videokaart.

Op dit moment heb ik een Samsung 245B monitor en Sapphire ATI 4870HD in crossfire.

Ik zit zelf aan te denken om een Samsung 26 inch te nemen maar weet niet precies welke ik het beste kan nemen. En ik zit te denken om dit keer weer voor een Nvidia kaart te kiezen namelijk de gtx295 in sli configuratie.

Kan iemand mij advies geven wat het beste is, welk merk bv. enz.

Alvast bedankt. 8)7

Verwijderd

tja tft is een persoonlijke keuze omdat niet iedereen de zelfde kleuren ziet.
Vandaar dat er ook zo veel merken zijn zodat er voor iederen iest bij zit.

Dan de vga kaart.
Denk niet dat je het erg gaat merken met je huidige kaart .
Niet alle games ondersteunen sli of crossfire .
Maar soms is het goedkopere om een anderen bord te kopen en een tweede vga kaart die je nu heb .

Verder keuzes maken doe je via veel revieuws te lezen op de forum en op de internet .

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19:07

g0tanks

Moderator CSA
Ik ben ook van mening dat een GTX295 in SLI niet veel meerwaarde biedt boven een 4870 in CF, behalve dan de patsfactor.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

strienie schreef op donderdag 30 april 2009 @ 21:28:
Kan iemand mij advies geven wat het beste is, welk merk bv. enz.
Het beste advies mogelijk: begin bij de **LET OP** Welke monitor moet ik kopen? en **LET OP** Welke videokaart moet ik kopen? topics, aan de hand van die topics gevolgd door zelf zoeken op het web en forum kun je zelf een goed onderbouwde beslissing nemen :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• nedernakker
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
die 26 inch, heeft die niet gewoon dezelfde resolutie als die 24 inch?

kan me slecht voorstellen dat je met je cfx opstelling op dit moment tekort komt....

Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19:07

g0tanks

Moderator CSA
Er zijn in de pricewatch maar twee Samsung 26" monitoren, namelijk de 2693HM en de T260. En die hebben inderdaad dezelfde resolutie als de 245B.

Wat is de reden waarom je wilt upgraden? Want mij lijkt het nogal een zinloze upgrade.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:15

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Lijkt me ook inderdaad, je gaat er qua resolutie niks op vooruit en je pixels zijn verder uit elkaar getrokken wat in geen geval een beter beeld gaat geven dan op 24''.

En wat voor gruwelijke games speel je dan als je er 2x een GTX295 voor nodig hebt, lijkt me in bijde gevallen verspilling.

Maar dat is mijn mening die aan mij is toe bedeeld, wie weet kijkt er iemand anders weel heel anders tegenaan.

Welkom op GoT overigens ;)

[ Voor 3% gewijzigd door BGB4rn op 30-04-2009 23:27 ]

Signature

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
**LET OP** Welke monitor moet ik kopen? **LET OP** Welke videokaart moet ik kopen?

Het is hier op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat en de nodige reviews leest voordat je een topic opent. Zie ook Registratievoorwaarden / korte FAQ :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.