Irri signatures etc

Pagina: 1
Acties:

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Omdat het voor sommige een hobby is geworden de meest irritante en opvallende signature te maken zullen wij deze tegenwoordig, zodra wij vinden dat het echt irritant is, weghalen.

Ik heb net al bij 3 members de signature verwijderd (bij deze weten jullie dat). Die signature is ervoor om wat leuke info neer te gooien, een linkje naar de specs van je pc of leuke quotes of iets dergelijks, niet om anderen mee te irriteren.

Verwijderd

Valt die van Kneuter daar ook onder? Die vind ik best wel irri nl.

• Tom
  • Niet online
Ja, helaas voor Kneuter z'n kunstwerk :P maar hij mag z'n kunsten vertonen in z'n icon :)

Verder zijn die KROEG KROEG KROEG KROEG KROEG KROEG KROEG KROEG KROEG KROEG x 23849 signatures ook irritant en zullen dus ook weggehaald worden.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-02 19:50

Floor-is

5.2

HlpDsK: jouw sig is nog niet eens zo echt groot, dus dat kan nog wel.

ik ga trouwens ook subscripts verwijderen, er zijn een aantal mensen die er een sport van maken om deze zo lang te maken dat ze de lay-out vernaggelen.

Ik heb zelf helaas ook een lay-out probleem, maar ik kan er weinig aan doen. (Aanvraag voor "Admin" ipv "Administrator" gedaan)

Bericht hierboven

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

Da's mooi...

Ik was al blij dat het <font size="1"> was geworden, kreeg je nu ineens 4 regelige sigs.. schiet niet op.

Verwijderd

Mmm, werkt mijn ondertitel + sig nog?

ja dus >:)

Verwijderd

Dat KROEG KROEG KROEG is idd bloedje irritant.

• Tom
  • Niet online
Een gewone signature met wat tekst en linkjes is OK, maar signatures met alleen maar rare tekentjes of alles in hoofdletters is gewoon irritant.

Ga dus ook niet met z'n allen 'jagen' op foute sigs, dat is echt niet nodig, op heel GoT lopen misschien maar 10 mensen rond die een foute signature zouden hebben.

Deze topic is ook alleen maar geplaatst om even duidelijk te maken dat: KROEG KROEG KROEG KROEG KROEG KROEG KROEG KROEG KROEG KROEG KROEG KROEG KROEG KROEG KROEG KROEG KROEG KROEG KROEG KROEG KROEG KROEG KROEG KROEG KROEG KROEG KROEG KROEG KROEG KROEG KROEG KROEG KROEG KROEG signatures (en alles wat erop lijkt) verwijderd zullen worden.

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Ach laat ook eigenlijk maar...

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-01 15:01
Op woensdag 28 februari 2001 01:04 schreef Floris_Diemel het volgende:
HlpDsK: jouw sig is nog niet eens zo echt groot, dus dat kan nog wel.

ik ga trouwens ook subscripts verwijderen, er zijn een aantal mensen die er een sport van maken om deze zo lang te maken dat ze de lay-out vernaggelen.

Ik heb zelf helaas ook een lay-out probleem, maar ik kan er weinig aan doen. (Aanvraag voor "Admin" ipv "Administrator" gedaan)
Waarom niet simpel het "Geplaatst door " weghalen?
Jij bent namelijk niet de enige, en op sommige dagen met lange namen zijn er ook andere modjes die de layout vernaggelen.

• Floor-is

Floor-is

5.2

Euh jah, ik weet het niet, ik zal het er eens over hebben. Ik vind het aan de ene kant wel handig dat ik de lay-out "aanpas" eigenlijk, kan ik lekker makkelijk mijn eigen posts terugvinden :P

Bericht hierboven

• Onno
  • Niet online
Of het aantal posts weglaten... al helemaal voor een admin boeit het niks hoeveel hij gepost heeft, status heeft ie toch wel. :)

• DiSiLLUSiON
Op woensdag 28 februari 2001 01:58 schreef Onno het volgende:
Of het aantal posts weglaten... al helemaal voor een admin boeit het niks hoeveel hij gepost heeft, status heeft ie toch wel. :)
"Geplaatst door " beslaat meer oppervlakte dan het aantal posts (of ze moeten wel heééél erg veel posten in dat mods-only-onzin-forum :P).. Dus ook minder kans op een brakke layout als er ooit een mod komt met een langere naam oid..

Verwijderd

Op woensdag 28 februari 2001 03:25 schreef DiSiLLUSiON het volgende:

[..]

(of ze moeten wel heééél erg veel posten in dat mods-only-onzin-forum :P
Weet jij veel >:):P

• DiSiLLUSiON
Op woensdag 28 februari 2001 03:31 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Weet jij veel >:):P
Dus zó krikt HlpDsK z'n treurig verloren posts weer op. Tsja, kep je door mannetje! >:)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Die van mij valt best op, maar is wel cool :)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Klont
  • Laatst online: 17-07-2021

Klont

Destroyer of words

Blergh, sigs. Ik heb ze altijd uitstaan dus ik zie ook de mijne niet :) Die staat er alleen om jullie te irriteren >:)

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
Ik kan me ook doodergeren aan mensen die hun specs in hun sig gaan zetten, ik ga toch ook niet in m'n sig zetten in welke auto ik rij? Patsers.

DIT IS MIJN WEBSITE

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 20:42

GaMeOvEr

Is een hork.

Op woensdag 28 februari 2001 11:45 schreef havana het volgende:
Ik kan me ook doodergeren aan mensen die hun specs in hun sig gaan zetten, ik ga toch ook niet in m'n sig zetten in welke auto ik rij? Patsers.
Kan me ook voorstellen dat het handig is voor de mensen die altijd problemen met hun config hebben. Hoeven ze niet iedere keer te roepen wat voor hardware ze hebben. >:)

Aannames zijn fataal.

• havana
Hmm daar had ik niet echt aan gedacht :)

DIT IS MIJN WEBSITE

• Mr. B.
  • Niet online
Op woensdag 28 februari 2001 11:49 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

Kan me ook voorstellen dat het handig is voor de mensen die altijd problemen met hun config hebben. Hoeven ze niet iedere keer te roepen wat voor hardware ze hebben. >:)
Mensen die altijd problemen met hun hardware hebben mogen zich eigenlijk geen tweakers noemen... >:) ;)

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Verwijderd

Ik heb het lekker als linkje er in staan. Keurig op een aparte page. Vreet geen zee aan ruimte, en het is toch bereikbaar. Voor al iemand weer eens vraagt van wat ik dan heb staan.

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Mensen die altijd problemen met hun hardware hebben mogen zich eigenlijk geen tweakers noemen...
euhm... not true :P

Als je nooit problemen hebt met je PC, wat is dan de hele lol nog? Heb je ineens nix meer te doen :)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Verwijderd

Ik vind de sigs met de pc config zo irri!!
Url's naar hun config is oke, maar alles er onder neer zettern vind ik een beetje overdreven!!

Ook leuk zet vragen in je sig, die je niet als topic kunt stellen (zoals mij!! :9)

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hmpfz ik vind het altijd zo irri van die domme-opmerkingen d'r in te maken. Dan niet die van HlpDsK van een tijd geleden van 'Het leven is hard maar een intercity is harder', maar iets van 'Ik post hier alleen omdat het onzinforum weg is' oid.

Verwijderd

Ow, en zoals mij die text onder mijn icoon??
Wordt dat ook weg gehaald??

• DiSiLLUSiON
mijneeeh is lekkrrr kleeeheein :P

• Jag
  • Laatst online: 00:10

Jag

Ik denk dat mijnes het meest nuttig is. Scheelt weer linken naar de FAQ voor de zoveelste keer en ik maak nog wat reclame ook.

Jag

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op woensdag 28 februari 2001 23:29 schreef Mr. B. het volgende:

[..]

Mensen die altijd problemen met hun hardware hebben mogen zich eigenlijk geen tweakers noemen... >:) ;)
Wou jij beweren dan dat iedereen die hier komt een Tweaker is ?

>:)

Aannames zijn fataal.

• Obi

Obi

GoT wil niet meewerken aan een uitgebreid profiel, dus ik heb 'm zelf maar gemaakt. Dat heb ik in m'n sig gezet, staat alles in wat je nodig zou kunnen hebben...
Ik vind het ook onnodig om complete configs uit te schrijven in de sig, kun je het beter zo oplossen denk ik...

• Morgoth
  • Laatst online: 05-02 20:36
blijf van m'n sig en m'n aantal posts af bitte ! :P

• Mr. B.
  • Niet online
Op donderdag 01 maart 2001 11:08 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

Wou jij beweren dan dat iedereen die hier komt een Tweaker is ?

>:)
Dat zou na het verdwijnen van OF/OTF/GK toch wel de bedoeling moeten zijn >:)
De waarheid is waarschijnlijk anders ja...

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Verwijderd

Op donderdag 01 maart 2001 01:39 schreef noXic het volgende:
Ow, en zoals mij die text onder mijn icoon??
Wordt dat ook weg gehaald??
Geen idee. Het is je mening. Die mag je hebben.

Neemt niet weg dat ik 'm irritant vind.

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:14

Destruction

(ex-)Automonteur

Als de modjes/adjes zich ergeren aan de specs van je p.c in je sig , waarom dan geen optie om dit in je profile te zetten ?

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op donderdag 01 maart 2001 12:57 schreef Mr. B. het volgende:

[..]

Dat zou na het verdwijnen van OF/OTF/GK toch wel de bedoeling moeten zijn >:)
De waarheid is waarschijnlijk anders ja...
Wilde ik net zeggen.... Kijk maar eens in SG...

|:(

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Op donderdag 01 maart 2001 13:09 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Geen idee. Het is je mening. Die mag je hebben.

Neemt niet weg dat ik 'm irritant vind.
*zucht*
Keb een nieuwe!! Die beter??

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op donderdag 01 maart 2001 13:11 schreef pier het volgende:
Als de modjes/adjes zich ergeren aan de specs van je p.c in je sig , waarom dan geen optie om dit in je profile te zetten ?
Ja, dat vind ik een goeie. Een speciaal vakje bij je profile met je specs erin.

(kan kneuter daar z'n zooi inzetten :P)

• havana
Dan wil ik ook een speciaal vakje waar ik mijn hele auto + spec's in kan zetten :) :) ;) >:)

DIT IS MIJN WEBSITE

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
En als we dan toch bezig zijn ook een vakje voor hoeveel bier je op kan :P

• Obi

Obi

Ik denk dat gewoon zoals ik m'n profiel (hieronder) heb het goed is. Misschien nog een vakje met 'bio' waar je iets over jezelf kunt vertellen als je wilt...

• Mr. B.
  • Niet online
Op donderdag 01 maart 2001 15:19 schreef Artcore_Trooper het volgende:
En als we dan toch bezig zijn ook een vakje voor hoeveel bier je op kan :P
LOL :P

StatBar.nl - @GoT

• Klont
  • Laatst online: 17-07-2021

Klont

Destroyer of words

Maak dan in godsnaam twee extra vakjes aan: eentje voor 'BAK SPECS' en eentje voor 'EXTRA GELEUTER OVER MIJ'.

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op donderdag 01 maart 2001 18:11 schreef Klont het volgende:
Maak dan in godsnaam twee extra vakjes aan: eentje voor 'BAK SPECS' en eentje voor 'EXTRA GELEUTER OVER MIJ'.
Hier d8 ik nu dus aan , een haalbare en oplosende optie .

[ ask mode ]
please ads think about it !
[/ask mode]

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• KnEuTeR
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

* KnEuTeR baalt als een stekker (om het maar netjes te zeggen:P) hij is namelijk nogal een tijdje BEZIG geweest met zijn signature..... :7 *

STEM KNEUTER VOOR MEER SIGNATURE-RUIMTE....!!!! :P:P:P>:)>:)>:)

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 15:57
Op vrijdag 02 maart 2001 23:14 schreef KnEuTeR het volgende:
* KnEuTeR baalt als een stekker (om het maar netjes te zeggen:P) hij is namelijk nogal een tijdje BEZIG geweest met zijn signature..... :7 *

STEM KNEUTER VOOR MEER SIGNATURE-RUIMTE....!!!! :P:P:P>:)>:)>:)
Vond hem wel orgineel eigenlijk. maar ik kan me ook voorstellen dat er mensen zijn die zich eraan iriteeren! :)

Advanced sheep-counting strategies

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01:08

botoo

💀 too old to die young

Als je jezelf graag ergens aan irriteert lukt dat wel, dan maakt het ook niets uit wat ergens waar staat.

Zegt mogelijk meer over jezelf.
(en dit is niet als grapje bedoeld, maar als signalering van de onverdraagzaamheid en de irritante insteek van enkelen, die tevaak aanwezig is)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• KnEuTeR
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

de adjes waren gewoon JALOERSSS omdat IK de origineelste signature had... >:)

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

• Floor-is

Floor-is

5.2

We waren het zat dat voor elke post die je neerzette, je nog eens 7-8-9-10 regels extra nodig had voor een signature die qua uitlijning toch niet klopte.

Zowieso vind ik dat je niet meer dan 3 regels sig hoeft te hebben. En je subscripts, sjah als die de lay-out vernallen, haal ik ze weg.

Bericht hierboven

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb aangepast, zo beter?

• havana
Wat zijn mensen toch naïf... denken jullie nu echt dat de kroeg terugkomt door van die lame sig's ?

DIT IS MIJN WEBSITE

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

erm mag de sign niet langer als ik hem nu heb ofzo ? , ik wil er nog iets bij zetten maar het kan niet .

• Floor-is

Floor-is

5.2

Er is een maximum aantal tekens idd. Als jij 3 links neerzet, dan zijn die snel op :)

Bericht hierboven

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Jah ok maar maar als ik zie dat er een user ( wet niet precies meer wie ) 6 of 7 links in ze sig heeft staan , vindt ik dit weird

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-02 11:34
* Sassie is blij dat haar sig en ondertitel (voorlopig) binnen de norm vallen :)

Alleen 2 linkjes naar mijn site en mijn smileys-pagina en een quote uit DBZ (ja ik ben fan, maar daar is dit topic niet voor).

En de ondertitel: (Japanse) naam van de anime-figuur in mijn icon :).

NB: De layout is ook afhankelijk van het ingestelde lettertype van de browser, mijne is nu er klein en in dit topic heb ik van niemand lay-outproblemen gezien.

* Sassie vindt het wel een goed initiatief :)

Verwijderd

Wim is the Alpha and the Omega. Wim is the hand and the dick. Wim is omnipresent, he is watching you right now. Click here for the latest news about Wim in the USA. And oh yeah - ReSpEcT for Wim !!
ROFL....>:)

Zijn lijfspreuken ook verboden >:)
Pagina: 1