Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Reclame frontpage

Pagina: 1
Acties:
  • 542 views

• Meijuh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-03 21:08
Ik weet niet of dit het goede subforum is, maar ik ergerde me echt net even gruwelijk:

Afbeeldingslocatie: http://download.boshok.nl/nietgoed.jpg

Vooral om het feit dat ik een hekel heb aan het dichtklikken van zulk soort vensters.

Asus EN8800GTS, Asus P5E, Intel E8400, 2x500gb Spinpoint (raid0), Zalman HP 600 watt, cnps 9500 led, creative xfi music, 4x1gb hyperX PC2 8500

• Spinvis
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-03 10:52

Spinvis

NICE!

Eensch! Elk zichzelf respecterende website (de beheerders ervan) zou dit soort reclame nooit mogen toestaan!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Waar zit hier eigenlijk de dichtklikker/kruisje?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Spinvis schreef op woensdag 29 april 2009 @ 19:40:
Eensch! Elk zichzelf respecterende website (de beheerders ervan) zou dit soort reclame nooit mogen toestaan!
Dus Tweakers respecteert zichzelf niet? :o :?

Ik gok dat het een foutje is. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Spinvis

Spinvis

NICE!

ik verwacht het rode kruisje rechts naast de tv

• benoni
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Als er reclame over de content heen wordt gekwakt, kwak ik het bijbehorende webadres in /etc/hosts :)

• Spinvis

Spinvis

NICE!

pven schreef op woensdag 29 april 2009 @ 19:41:
[...]

Ik gok dat het een foutje is. :)
Van die reclame ja! >:)

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:25

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-11 16:13

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

in firefox moet je dan onder extra's naar addons en onder het tab addons verkrijgen adblock plus inypen ;)

nooit gezien zo iets :+

Signature

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:25

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
In dat geval, kijk eens hier: http://tweakers.net/voorwaarden
En dan specifiek 4.2 xii

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• benoni
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Leuk die voorwaarden, maar als jullie de reclame zo gaan positioneren dat de website onbruikbaar wordt, dan is voor mij de lol er af en gaat de blokkade er op, tot een bepaald moment dat ik de hosts file weer opschoon. Als daarna de ellende opnieuw begint dan houdt het wat mij betreft op. Dus ook met behulpzaam zijn op GoT.

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

Ach, je komt ze vaker tegen, ik heb de zoektocht naar het "kruisje" al opgegeven bij dit soort dingen, ik druk op F5 tot ze niet meer verschijnt :) Het werkt

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-11 16:13

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Dirk schreef op woensdag 29 april 2009 @ 19:57:
In dat geval, kijk eens hier: http://tweakers.net/voorwaarden
En dan specifiek 4.2 xii
oeps >:) even uitzetten dan :P

Signature

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:31

CoolGamer

What is it? Dragons?

FiXeR.nl schreef op woensdag 29 april 2009 @ 19:41:
Waar zit hier eigenlijk de dichtklikker/kruisje?
Links van Nieuwstip insturen. Erg goed gecamoufleerd tussen de rest van de pagina, moest ook 2 keer kijken.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:14

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

TheCoolGamer schreef op woensdag 29 april 2009 @ 20:40:
[...]

Links van Nieuwstip insturen. Erg goed gecamoufleerd tussen de rest van de pagina, moest ook 2 keer kijken.
Als er een andere ad naast staat, valt het "bravia-kruisje" middenin die andere ad. Ik was er alleen niet snel genoeg bij om een screenshot te maken.

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Verwijderd

Reclame vind ik nooit een probleem maar schermvullende reclames of reclames die plots uit je boxen schallen hebben bij mij de handen nog nooit op elkaar gekregen.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Dirk in "Reclame frontpage" Daar dus graag verder, de devvers maken geen banners ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.