Ik zit met het volgende, op dit moment ben ik werkzaam en een een soort gelijk heeft contact met me opgezocht en bied me een leuke baan aan. Het enigste vervelende is dat ik dagelijks een kleine 3 uur aan het reizen kom. Bovenop dat de nieuwe baan meer verantwoordelijkheid zal eisen en meer overuren zowieso tot gevolg zal hebben. Nu zit ik dagelijks een uur of 1 a 2 in de auto maar dat zal dan 3 a 4 worden. Ik ben nog niet aan het onderhandelen en over een kleine week ontmoet ik een HR en bedrijfsleider om de baan te bespreken maar dit zal dus zeker ter discussie komen.
Nu vroeg ik me af hoe andere hiermee omgaan? Heeft iemand tijdens de onderhandeling hier bepaalde opties voor aangedragen of gekregen van hun huidige of voormalige werkgever? Hoe compenseert iemand diens reistijd?
Nu vroeg ik me af hoe andere hiermee omgaan? Heeft iemand tijdens de onderhandeling hier bepaalde opties voor aangedragen of gekregen van hun huidige of voormalige werkgever? Hoe compenseert iemand diens reistijd?
[ Voor 3% gewijzigd door n4m3l355 op 28-04-2009 22:26 ]