Toon posts:

[iPod nano 4gb] doet niks meer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Ik zit met een probleem met mijn ipod.

Sinds een tijdje geleden, doet mijn ipod helemaal niks meer, en dat hij oplaad merk ik ook weinig van.
Als ik hem op de PC aansluit en de Itunes open geeft hij de de volgende melding :

De Aangesloten ipod kan niet worden geindentificeerd (code 1601 )
Ik heb al op de Apple website zitten zoeken , en forums.

De ipod heb ik nu ongeveer een maand niet meer gebruikt.

Ik ben naar verschillende winkels geweest en zeggen dat er misschien een nieuwe accu in moet ???

Heeft iemand ervaring met dit probleem en heeft een oplossing ?

Alvast bedankt,

Terraniux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:08

YellowCube

Wait...what?

Heb je dit al eens geprobeerd?
Nano reset

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Of je kan dit vijf-stappenplan proberen: http://www.apple.com/nl/support/ipod/five_rs/nano4gen/

Voor de volgende stap, klik je op "Begin". :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb beide oplossingen geprobeert.
Nog andere suggesties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:32
Je hebt het over een 4GB iPod. Dat maakt het onwaarschijnlijk dat het een 4e generatie is. Dan kun je beter even kijken naar de specifieke stappen voor jouw type nano: http://www.apple.com/nl/support/ipod/five_rs/. Alhoewel daar weinig verschil tussen zal zitten.

Als die stappen niet werken, dan kun je het beste garantie claimen (als dat er nog op zit) of hem elders laten maken. Overigens als het om deze iPod gaat ([ipod nano] Geen beeld), dan vraag ik me af of dat nog zin heeft :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
offtopic:
Buiten zijn oude topic om, waarom zou het waarschijnljk geen 4G kunnen zijn..? :)

[ Voor 7% gewijzigd door S_Chief op 28-04-2009 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@ Hoedje ja het gaat om dezelfde.
Ik weet dat misschien een beetje dom en onzin is om een andere topic erover te openen ,maar ik heb gewoon meer antwoorden nodig.
Snap je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:32
SChief schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 11:58:
offtopic:
Buiten zijn oude topic om, waarom zou het waarschijnljk geen 4G kunnen zijn..? :)
De iPod nano 4G is maar in zeer beperkte oplage in een 4GB uitvoering verkocht. Officieel bestaat er alleen een 8 en 16 GB uitvoering.
Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 12:03:
@ Hoedje ja het gaat om dezelfde.
Ik weet dat misschien een beetje dom en onzin is om een andere topic erover te openen ,maar ik heb gewoon meer antwoorden nodig.
Snap je ?
Dat is geen probleem, maar ik denk dat de informatie uit het vorige topic ook wel relevant is ;). Het gaat blijkbaar niet om een al te nieuwe iPod en daarbij klinkt witte aanslag achter het scherm niet hoopgevend.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er zit aanslag onder het schermpje, ipod reageert niet, maar windows ziet hem wel , maar zeer beperkt.
Het laden gaat zeer moeizaam '.
dus wat raden jullie mij aan om te doen ?

Weg doen of laten repararen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-08 09:34
Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 12:43:
Er zit aanslag onder het schermpje, ipod reageert niet, maar windows ziet hem wel , maar zeer beperkt.
Het laden gaat zeer moeizaam '.
dus wat raden jullie mij aan om te doen ?

Weg doen of laten repararen ?
Misschien moet je even kijken naar ISN. Dat is een website met een bedrijfje, wat me aangeraden werd door de Apple Store, als het buiten de garantie valt. Hebben bij mij prima werk gedaan, maar wel redelijk duur. Verwacht dus geen wonderen, maar dit lijkt me simpel probleem. Je kunt ze waarschijnlijk ook wel even mailen met vraag of wat ze eraan denken te gaan doen en wat dat kost.

Theorie: Ja. Praktijk...uh. Nee.

Pagina: 1