Hallo tweakers.
Ik heb een jaar of 2 geleden een ipod nano 4gb gekregen.
Deed helemaal perfect, alles helemaal ok.
Maar door de tijd heen heb ik ongeveer 2-3 maanden niks meer met mijn ipod gedaan.
Wat me al die tijd bezielde weet ik niet.
Maar nu dacht ik , laat ik eens er wat muziek op plaatsen, en er weer mee bezig gaan.
Ik pak mijn ipod nano en ziet tot mijn verbazing dat er allemaal witte aanslag in zit,dus onder het glasplaatje van het beeldscherm.
Ik heb sterk het vermoeden dat hij een retourtje wasmachine is geweest,
Ik sluit hem aan op mijn pc , windows zegt "pling" nieuwe hardware gevonden, weet je wel.
Maar hij word niet in deze computer weergeven
ik start mijn itunes op en weergeeft een schermpje aan dat de ipod hersteld moet worden.
Ik laat hem zo n setup draaien, maar dit gaat oneindig door, hij wil hem steeds opnieuw herstellen.
Maar de ipod geeft geen beeld meer, dus ik kan hem niet resetten.
De itunes lukt het ook niet.
Maar wat helemaal vreemd is dat de ipod een RUISEND geluid maakt , wanneer hij op de computer is aangesloten
Ik heb geen garantie meer op mijn ipod.
Ik heb windows vista ultimate 64 bit
Hebben jullie nog een oplossing hoe ik mijn ipod weer goed kan krijgen ?
Ik heb een jaar of 2 geleden een ipod nano 4gb gekregen.
Deed helemaal perfect, alles helemaal ok.
Maar door de tijd heen heb ik ongeveer 2-3 maanden niks meer met mijn ipod gedaan.
Wat me al die tijd bezielde weet ik niet.
Maar nu dacht ik , laat ik eens er wat muziek op plaatsen, en er weer mee bezig gaan.
Ik pak mijn ipod nano en ziet tot mijn verbazing dat er allemaal witte aanslag in zit,dus onder het glasplaatje van het beeldscherm.
Ik heb sterk het vermoeden dat hij een retourtje wasmachine is geweest,
Ik sluit hem aan op mijn pc , windows zegt "pling" nieuwe hardware gevonden, weet je wel.
Maar hij word niet in deze computer weergeven
ik start mijn itunes op en weergeeft een schermpje aan dat de ipod hersteld moet worden.
Ik laat hem zo n setup draaien, maar dit gaat oneindig door, hij wil hem steeds opnieuw herstellen.
Maar de ipod geeft geen beeld meer, dus ik kan hem niet resetten.
De itunes lukt het ook niet.
Maar wat helemaal vreemd is dat de ipod een RUISEND geluid maakt , wanneer hij op de computer is aangesloten
Ik heb geen garantie meer op mijn ipod.
Ik heb windows vista ultimate 64 bit
Hebben jullie nog een oplossing hoe ik mijn ipod weer goed kan krijgen ?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2009 17:49 ]