Name that game!

Pagina: 1
Acties:
  • 442 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yilar
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-10 11:57
Beste Mensen,

Ik ben op zoek naar een spel waarvan ik een tijdje terug hier een kleine aankodiging van heb gelezen, ik heb alleen geen flauw idee meer wat de naam was. |:( Het stukje stond op de voorpagina van Tweakers.net en schreef lovend over de game, zo nog even duren voordat ie uit kwam. Heb me rot gezocht hier en op google maar kon niets vinden. Dus wilde even jullie collectieve intelligentie en geheugen aanspreken! :)

Het spel is een RPG/FPS van een man die in een soort coma ligt en in zijn eigen hoofd de weg moeten vinden naar buiten, zijn vrouw/vriendin had er ook iets mee te maken. De screenshots waren vooral van veel bos/buitenlucht gebeuren. Het spel is al lang verwacht en wat ik me er van kan herinneren ook hoge verwachtingen. Ben dus heel benieuwd of iemand me aan de naam kan helpen. Weet dat de informatie ietwat miniem is, maar goed..

Thanks!
(start met duimen)

“The trouble with having an open mind, of course, is that people will insist on coming along and trying to put things in it.” Terry Pratchett, Diggers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:35

dominic

will code for food

Download my music on SoundCloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yilar
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-10 11:57
Thanks, dat was 'em inderdaad! :) (dat was mega-snel trouwens!)

“The trouble with having an open mind, of course, is that people will insist on coming along and trying to put things in it.” Terry Pratchett, Diggers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-10 19:52

PromoX