'leaks' hebben nieuwswaarde?

Pagina: 1
Acties:

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:53

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
nieuws: 'Release Candidate Windows 7 lekt uit'

Op zich natuurlijk interessant om te lezen, dat de RC al 'leaked' is ruim voordat hij via de officiele kanalen komt, maar als ik zo de reacties door lees is het meer een gevalletje 'kijk mij hem eens hebben' met uitzondering van enkele interessante reacties.

Daarbij, als je ook -1 aanzit, beetje lezen en je hebt in no time gevonden, lijkt me toch niet echt het doel van dit 'nieuws'?

Ik neem aan dat dit nieuwsbericht met als doel kwam 'wederom voor release is hij al beschikbaar', maar het lijkt nu echt een 'kijk jongens, downloaden maar!!' geval geworden.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
SinergyX schreef op maandag 27 april 2009 @ 10:29:
nieuws: 'Release Candidate Windows 7 lekt uit'
Op zich natuurlijk interessant om te lezen, dat de RC al 'leaked' is ruim voordat hij via de officiele kanalen komt,
Je geeft het antwoord zelf al :) Het doel is uiteraard niet om het downloaden te promoten.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:00
Daarnaast kun je het nooit goed doen. Een ander zal weer zeggen dat t.net slecht bezig is als we nieuws niet posten... De nieuwswaarde is wat mij betreft laag omdat er niets nieuws in deze release is gevonden. Maar wat mij betreft heeft het toch wel nieuwswaarde om te melden, ook al is het maar heel weinig. Door de reacties ben ik toch gaan overwegen om eens met W7 als main OS te kloten op mijn laptop.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:53

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
GENETX schreef op maandag 27 april 2009 @ 10:49:
Daarnaast kun je het nooit goed doen. Een ander zal weer zeggen dat t.net slecht bezig is als we nieuws niet posten... De nieuwswaarde is wat mij betreft laag omdat er niets nieuws in deze release is gevonden. Maar wat mij betreft heeft het toch wel nieuwswaarde om te melden, ook al is het maar heel weinig. Door de reacties ben ik toch gaan overwegen om eens met W7 als main OS te kloten op mijn laptop.
Dat had natuurlijk ook gewoon in de vorm gekunt van 'Windows 7 RC release op 5 mei'. Inhoud is vele malen anders maar reacties over gebruik haddden hetzelfde geweest, mogelijk dat zelfs het aantal posts 'zie mij hem eens draaien' ook stuk minder was geweest.

Maar is dit nieuws of gewoon een leuk 'weetje'? (maw had net zogoed enkel in het W7 topic kunnen worden vermeld) Maargoed, bericht staat er al dus er is weinig meer aan te doen :)

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 27-04-2009 10:52 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Een ander belangrijk aspect is dat Windows 7 dè opvolger van Windows Vista is, en een release candidate toch wel een mijlpaal in de ontwikkeling is. Het feit dat die release dan al ruim van te voren beschikbaar is via diverse kanalen is dan toch ook wel nieuws te noemen. Net zoals het nieuws is als een 'groot' spel als GTA eerder te downloaden is: nieuws: Illegale versie Grand Theft Auto IV circuleert op internet.

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
En anderzijds: hoe illegaal is dit nu?
Of je nu van de microsoft-site download, of vanaf torrent-sites. Uiteindelijk kan je allebei legaal een tijd gebruiken om te testen.
Het is alleen maar meer gratis reclame voor microsoft... (zou het daarom gelekt zijn?)

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

• teh_twisted
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-07-2025
Quacka schreef op maandag 27 april 2009 @ 19:51:
Het is alleen maar meer gratis reclame voor microsoft... (zou het daarom gelekt zijn?)
het is nog steeds zo dat microsoft grotendeels het van de piraterij moet hebben ;)

Tyan S7025, 1x Xeon E5520, 32GB DDR3-1333 ECC/REG, GTX275 896MB, 2x Samsung SM 2243SN, Logitech Perf MX. Laptop: MBP 10,1/6,2. Cams: Canon EOS600D+Tamron AF18-200, Sony W350. Gadgets: iPad 64GB 3G, iPhone 5 64GB, PS1-3. Auto: W211 E220CDI

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dat is mijn inziens voer voor een andere discussie, die - ook al goed bedoeld - eerlijk gezegd niet in dit forum thuishoort, maar wel ruimte in [Windows 7] Ervaringen en discussies - Deel 7 voor is :)
Pagina: 1