Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mobi: Reviews & features

Pagina: 1
Acties:
  • 219 views

• vriesdude
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-11 23:43
Ik kwam er vandaag achter dat niet alle reviews en features op de mobi site staan (vergeleken met die van de website) toen ik even op een verloren momentje vanaf mijn HTC e.e.a. wou gaan lezen. Is hier bewust voor gekozen of zijn de redactieblogs en .plans 'vergeten' op de mobi site ?

Door handmatig het juiste .plan nummer achter een review url te plakken of het redactieblog nummer achter een nieuws url te plakken kunnen de genoemde onderdelen wel bekeken worden via de mobi site.

Hieronder een overzichtje van de laatste 6 reviews en features zoals ze nu op .mobi en de website staan.
# 25-04 Ubuntu 9.04 bij de horens gegrepen
# 24-04 Preview: Prototype
# 22-04 Preview: X-Men Origins - Wolverine
# 22-04 De Shuttle D10 onder handen genomen
# 21-04 De MacBook Pro getest
# 20-04 Eerste blik op Mafia II
* Ubuntu 9.04 bij de horens gegrepen
* Preview: Prototype
* PSN is beter dan Xbox Live
* Development roundup februari - april 2009
* Samsung UltraTouch: telefoon met touchscreen
* Preview: X-Men Origins - Wolverine

/dev/null

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

PSN is beter dan Xbox Live is een redactieblog en hoort volgens meer mensen daar niet thuis (Redactieblogs, is daar geen andere plaats voor?)
Development roundup februari - april 2009 is een .plan en aangezien een .plan ≠ review of feature O-)

Bovenstaande verklaart niet alles, maar wel een hoop waarom ze niet tussen de .mobi reviews & features zouden staan.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• vriesdude
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-11 23:43
Wiethoofd schreef op zondag 26 april 2009 @ 23:01:
PSN is beter dan Xbox Live is een redactieblog en hoort volgens meer mensen daar niet thuis (Redactieblogs, is daar geen andere plaats voor?)
Development roundup februari - april 2009 is een .plan en aangezien een .plan ≠ review of feature O-)

Bovenstaande verklaart niet alles, maar wel een hoop waarom ze niet tussen de .mobi reviews & features zouden staan.
Ik snap jouw verklaring, maar ze staan op de website zelf ook onder Reviews en features. Daardoor had ik verwacht ze op de .mobi site ook wel daar te vinden.

(de Development roundup is ook te vinden bij .plans uiteraard, en die staan niet op de mobi site, maar de redactieblogs heben volgens mij geen andere locatie op de website zelf Edit: wat dus ook in het topic beschreven staat waarnaar jij verwijst).

[ Voor 4% gewijzigd door vriesdude op 26-04-2009 23:33 ]

/dev/null

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

mobi toont op dit moment inderdaad alleen reviews; dat moet nog eens uitgebreid worden...

Intentionally left blank

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb ondertussen het stukje 'en features' maar weggehaald op .mobi om de verwarring weg te nemen.

Of andere soort content ook eens op .mobi zal worden aangeboden is onderdeel van een bredere discussie over .mobi zelf die meer intern gevoerd zal moeten worden.

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.