Toon posts:

Goede Game PC.

Pagina: 1
Acties:
  • 261 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een goede game pc, ik wil er gemakkelijk WoW, Oblivion, Red Alert 3, etc. op kunnen draaien.

Weten jullie ook hoeveel geld ik hier zo ongeveer aan kwijt zal zijn?

Alvast bedenkt voor de reacties :)

• pin_point
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:13
Ik denk dat je toch zelf eerst op zoek zal moeten gaan en informatie zal moeten inwinnen.

Zie faq klik

• Neodymium
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Neodymium

De Baron van 't Westen

Volgens de laatste best budget guide kan je met 1500€ al een prima degelijk systeem in elkaar zitten; reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie maart 2009, ik kan je verzekeren dat hierop oblivion & red alert geen enkel probleem zijn!

eventueel kan het ook goedkoper, maar dan kun je waarschijnlijk de ULTRA HIGH settings met AA x4 wel vergeten...

[ Voor 32% gewijzigd door Neodymium op 25-04-2009 19:28 ]

N00dlesoup alleen op afhalen (4,29EUR)

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Nou die spellen die je daar noemt zijn niet zo zwaar, met 1000 euro heb je al een pc waar nog wel meer mee kan.

Maar een budget kun je het beste eerst bepalen en dan kijken wat voor dat budget mogelijk is. Een budget van 1000 euro voor alleen kast met inhoud lijkt me redelijk voor een game pc maar goed wat jou budget is kun je natuurlijk alleen zelf bepalen.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-01 11:26

Thandor

SilverStreak

Dit topic is niet conform het CSL beleid en gaat daarom op slot :o.

Je kunt het beste de Best Buy Guides (voor jou is reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie maart 2009 een goede, of zie [BBG] Best Buy Guide topicoverzicht) ter hand nemen, daar worden namelijk nieuwe systemen samengesteld die een tijdje meekunnen. In de topiclijst van CSL staan zogenaamde [BBG aanschaf] topics waar je jouw BBG samenstelling kunt laten controleren. Ook kun je HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen? raadplegen. In de HOWTO wordt onder andere uitleg gegeven over het zoeken naar hardware, reviews en benchmarks. Zo zijn er speciale websites die hardware testen en hier verslag van uitbrengen. Tweakers.net brengt zelf ook reviews uit en bezoekers van Tweakers.net hebben ook de mogelijkheid om hun zegje te doen over iets in de product reviews :).

Al met al zijn er veel bronnen, waaronder ook de productpagina's van fabrikanten, die je kunt raadplegen om te kijken welke producten goed zijn. Zet alle gevonden informatie even op een rij en ga afwegen (prijs, features, prestaties, etc.). Het enige wat je dan nog te doen staat is het bestellen, opbouwen en tweaken van de nieuwe hardware ;).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.