Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-08 17:41

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Mja, ik snap 't dan ook niet. Ik ben niet lomp met die dingen. Op 'n gegeven moment lijkt de strum bar gewoon wat uitgeleuterd te zijn. En dan komt m'n irritatie naar boven, aangezien je door fouten van dat ding niet de goeie score kan pakken.

Misschien nog maar eentje bij Big Dennis bestellen, ze komen in zo'n blauw-achtige doos toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:49
Ik zou die pega inderdaad niet meer kopen. Ik heb ook de ervaring met een niet goed reagerende strumbar en knoppen.

Zelf heb ik de nyko frontman nu en die is van veel betere kwaliteit. De knoppen zijn ook veel soepeler in te drukken. Je kunt hem bij verschillende webschops nu krijgen voor rond de €25. Moet je ff zoeken met google. Ik heb die van mij bij centralpoint weg.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-08 17:41

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Daar ga ik eens op zoeken, bedankt voor je tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:42
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn naam kan veranderen in dit spel? Na ieder nummer staat er player 1, maar daar heb ik liever mijn eigen naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:37
Op welk platform speel je? Als het een xdoos is, kan het zijn dat je niet op Live en/of in je profiel bent ingelogd en dat er daarom geen naam staat?

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 12:14

zAo

GPLv2 Fanboy

Weet iemand of deze game ooit nog op de PC gaat uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06-09 11:28

Hoite

Goed verhaal

zAo schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 20:20:
Weet iemand of deze game ooit nog op de PC gaat uitkomen?
ik kan helemaal niks vinden over een eventuele PC release, dus ik denk het niet.
Mijn persoonlijke ervaring met Guitar Hero op PC (GH3) is bijzonder slecht, het spel loopt hopeloos op vrij recente videokaarten. Het is gewoon een slechte port.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
budi schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 20:18:
Op welk platform speel je? Als het een xdoos is, kan het zijn dat je niet op Live en/of in je profiel bent ingelogd en dat er daarom geen naam staat?
Ik speel hem op de ps3 en ben altijd ingelogt met mijn account. Ik heb alle opties doorlopen, maar kan niets vinden om die naam te veranderen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-09 01:08
thriller schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 19:40:
[...]

Ik speel hem op de ps3 en ben altijd ingelogt met mijn account. Ik heb alle opties doorlopen, maar kan niets vinden om die naam te veranderen :'(
Je moet denk ik even een custom character aanmaken...

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
Exar schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 14:37:
[...]

Je moet denk ik even een custom character aanmaken...
Heb net een custom caracter gemaakt en hem een naam gegeven, maar ik zie nog steeds player 1, waarom kan ik deze optie nou niet gewoon vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-08 22:11

Bear

wench

Heb net een custom caracter gemaakt en hem een naam gegeven, maar ik zie nog steeds player 1, waarom kan ik deze optie nou niet gewoon vinden.
Hij pakt normaal toch altijd de naam van je PSN acc?

Weet iemand hoe je de gevoeligheid van de slidebar kan instellen? (PS3)
Ik geloof dat deze optie wel aanwezig was toen ik hem op de Wii speelde, of zit het alleen in GH:WT?
Nu strumt die slidebar uit zichzelf :( terwijl me hand er geeneens in de buurt is :/

[ Voor 103% gewijzigd door Bear op 25-08-2009 02:48 ]

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
De gevoeligheid van de slidebar kun je alleen minder maken door er een stuk tape op te plakken. Met de nieuwe gitaar bij deel 5 beloven ze beterschap (waar hebben we dat eerder gehoord?). Het blijft een leuk spel, maar met prut 'gereedschap' helaas.

edit: het komt volgens mij doordat ie gevoelig is voor warmte. In mijn geval pakt ie, vooral in de winter, ook de warmte op die mijn TV uitstraalt. Vandaar dus dat automatisch strummen. Nu in de zomer heb ik daar geen last van, misschien omdat er dan minder temperatuur verschil is?

[ Voor 36% gewijzigd door budi op 25-08-2009 15:47 ]

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-08 22:11

Bear

wench

Dan moet ik voortaan maar met een handschoen aan spelen denk ik 8)7

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06-09 11:28

Hoite

Goed verhaal

Bear schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 08:17:
Dan moet ik voortaan maar met een handschoen aan spelen denk ik 8)7
of schakel het touchpad uit in het menu ;)
ik gebruik hem persoonlijk nooit.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Zero
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:28
Ik had het spel al enige tijd, maar vorige week de pack bij Bart Smit gehaald voor de gitaar (spel aan een maat verkocht). Ik vind het persoonlijk een lekkere gitaar (veeeeeeeeeeel lekkerder dan GH3), alleen ik heb het probleem dat TILT Star Power bij mij steeds afgaat, terwijl ik de gitaar gewoon in een neutrale positie heb. Ik moet de kop echt omlaag wijzen wil ik dit voorkomen. Is dit een bekend probleem, of is mijn gitaar gewoon flaw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Laatst online: 06-09 08:02
Sorry voor de extreme kick, maar ik ben dus ook nog op zoek naar de bundle van Guitar Hero: Metallica voor de 360. Weet iemand van jullie waar deze (misschien) nog te koop zou kunnen zijn? De pricewatch op tweakers is in ieder geval leeg/niet voorradig. De rest van de bekendere webshops (bol.com, bart smit, wehkamp) verkoopt hem ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
Zo te zien is het lastig te krijgen. Wil je hem perse met gitaar? Als je nog geen gitaar hebt, zou je eventueel ook de bundel met Warriors of Rock (GH6) of Guitar Hero 5 kunnen nemen. Vooral eerst genoemde heeft een veel betere gitaar kwalitatief gezien. Vervolgens zou je voor Metallica gewoon de losse DVD kunnen aanschaffen, die is nog wel te krijgen in diverse shops of 2e hands.
Of je probeert een 2e hands gitaar aan te schaffen en koopt de losse DVD.

Ik hoop dat je wat aan deze ideeen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
budi schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 21:41:
Zo te zien is het lastig te krijgen. Wil je hem perse met gitaar? Als je nog geen gitaar hebt, zou je eventueel ook de bundel met Warriors of Rock (GH6) of Guitar Hero 5 kunnen nemen. Vooral eerst genoemde heeft een veel betere gitaar kwalitatief gezien. Vervolgens zou je voor Metallica gewoon de losse DVD kunnen aanschaffen, die is nog wel te krijgen in diverse shops of 2e hands.
Of je probeert een 2e hands gitaar aan te schaffen en koopt de losse DVD.

Ik hoop dat je wat aan deze ideeen hebt.
Hallo Budi,

Bedankt voor het meedenken!
Ja ik wil het liefst ook de gitaar, ik ben namelijk Metallica fan en deze ontbreekt nog in de collectie ;)
Ik heb 'm in eerste instantie niet gekocht omdat ik de XBOX eigenlijk nog maar zelden aanraak, dus ik besloot om te wachten met deze te kopen zodat de prijs zou zakken. Helaas heb ik zo te merken nu te lang gewacht :X De warriors of rock gitaar is kwalitatief 't beste zeg je? Is de gitaar van Metallica dan helemaal prut of...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:05

Grannd

da Granndest

Ik denk dat dit je beste gok is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
Had ik idd al op gegokt en ook wat contact gehad met 'n persoon... Deze vraagt zich 39 voor de gitaar en 25 voor 't spel. Is dat niet 'n beetje over de top? Ik bedoel, nieuw vanuit UK krijg je 't al voor 60 en ik heb ook al gelezen dat mensen 'm voor 40 hebben gekocht bij 'n E-Plaza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
Die Metallica gitaar is gewoon een world tour gitaar met een andere faceplate. Probleem is dat veel van deze gitaren kuren vertonen als dubbel strummen, piepen en herrie maken enzo. Op zich valt het wel te fixen, gewoon zelf een beetje knutselen.
  • Voor het dubbel strummen kun je nieuwe schakelaartjes bestellen, ik weet alleen even niet waar.
  • Het piepen van de strumbar is eenvoudig te verhelpen door een heel klein beetje smeersel met een wattenstokje in de lengte van de strumbar te laten lopen. Heel heel weinig is al genoeg.
  • Stiller kun je hem maken door een klein beetje keukenpapier aan de binnenkant onder de uitslag van de strumbar te plakken, speelt wat fijner als je wat minder *klak* en wat meer raggende gitaren hoort. :)
Er zijn vast nog wel meer tips te vinden op het internet, dit is een beetje wat ik weet en deels heb gebruikt. Collega van me heeft wel iets van 4 gitaren waarvan er maar 2 het een beetje naar behoren doen. Zelfs de GH5 gitaar van hem doet het niet al te best. Pas over de nieuwste is ie echt te spreken.

[ Voor 0% gewijzigd door budi op 14-01-2011 23:51 . Reden: smiley toegevoegd, ik houd juist wel van Metallica ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
Ik kan nu met iemand 'n deal sluiten via mp.

Guitar hero: Metallica (de bundle) + Legends of rock voor 65euro (incl de verzendkosten)
Is dit 'n goede prijs of toch nog te hoog? Heb er werkelijkwaar geen idee van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02:15
Heb nog laatst GH: metallica voor 50 euro gekocht via marktplaats (inclusief gitaar en 5 redelijke spellen) dus ik denk dat dat best een goede deal is, als je van plan bent lekker te spelen. WoR heeft een leuke 'quest', vind ik zelf :)
Pagina: 1 2 Laatste