Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 10:39
momenteel heeft een gebruiker bij mij op stage een 8310, deze is gekopeld via de blackbery manager aan bijv exchange voor bb & exchange synchronisatie

hij krijgt een bold 9000, contactpersonen, sms, e.d. heb ik al over gekopieerd, het enige dat nu nog over blijft is de registratie op de server.

de oude 8310, gaat gebruikt worden door een nieuwe gebruiker (gebruiker Y), en de originele gebruiker (gebruiker X) gaat de 9000 gebruiken

Momenteel staat er een bepaalde PIN, bij gebruiker X, en bij gebruiker Y nog niets (Y heeft nog geen blackberry gebruikt gehad)

hoe en wat, zorg ik er voor dat de 8310 niet meer gekoppeld staat aan gebruiker X, zodat ik deze gebruiker kan koppelen aan de 9000, en de 8310 aan gebruiker Y kan koppelen. O-)

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:57

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Die 8310 whipen? En nieuwe activation voor de user maken, die deze dan op de 9000 kan invoeren. Voor user Y ook activation maken, die kan deze invoeren op de lege 8310. Waarom heb je contacts gekopieerd? Dat synched toch automatisch?

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-10 10:01

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Via de Serverconfiguratie op bv. http://InstantEmail.T-Mobile.nl kan je via Settings -> Change Device, toch aanpassen dat de mail naar de nieuwe Phone gepushed wordt, of heb ik het nu fout.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:57

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

JunkieXP schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 12:03:
Via de Serverconfiguratie op bv. http://InstantEmail.T-Mobile.nl kan je via Settings -> Change Device, toch aanpassen dat de mail naar de nieuwe Phone gepushed wordt, of heb ik het nu fout.
Ik denk dat er een BES draait.

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 10:39
er draait idd BES, en het bleek uiterst simpel ^^

1) ga naar de gebruiker van oud BB
2) set activation pass
3) activatie op nieuwe BB

van te voren wel via de bb manager alles van bb A naar BB B kopieren