600 eurie, gamers PC

Pagina: 1
Acties:
  • 195 views

• Whissie
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-12-2025
Hey allemaal...

1 van mijn eerste berichten hier.
Hier de vraag:

Ik heb internet eens afgespeurd, maar ik kom er maar niet uit wat nou een goede combinatie is van: geheugen, mobo, proc en videokaart..

Ik heb inmiddels en ietwat verouderde pc, hij doet het nog best, maar ben echt toe aan een update! Hardwarematig dan dus. Ik wil best de situatieschets uittekenen van wat ik nu heb, maar daar zit een AGP videokaart in... Tegenewoordig is het blijkbaar PCI-express geworden :S

Dus kan iemand mij met een vol vertrouwen en durf een systeem willen voordragen voor om en de nabij 600 eurie waarmee ik de spellen van tegenwoordig kan spelen?! Dus wat nieuw wil is:

Mobo:
PRoc:
Videokaart:
Geheugen:
Voeding:

Wie o wie...

(internet is te groot om zoiets te zoeken............... er zijn kenners!)

Grtz, Whistler

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-01 18:38
Zoek eens in de best buy guides....... Een beetje eigen initiatief zoeken op GOT levert ook resultaten op.

• Whissie
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-12-2025
Owja, en JA ik heb de search gebruikt... Maar IK kom er maar niet uit :(

Er zijn tegenwoordig teveel keuzes om van te kiezen en vandaar dat ik hier de vraag stel.... Jij of jullie weten precies, uit het hoofd, wat het beste is om te combineren... En ik weet dat niet :S

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:08

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

tadaa CSL Beleid

Signature

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:45
Welkom op GoT!

Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat de CSL dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat componenten uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen?. Ook de BBG (te vinden op tweakers.net) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua componenten.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goed systeem. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.