Een nieuwe member, die natuurlijk gelijk weer met een vraag komt.
Ik ben al een tijdje bezig met een eigen draagbare speakerinstallatie.
De grote lijnen; het is een flightcase, waarin ik een autoversterker heb verstopt, samen met speakers (Bose
) en een accu (uit een aggregaat) van 12 Volt en 18 Ampere (18Ah -> Amperage per uur?)
Ik heb hem al aan de praat gekregen (tot mijn grote verbazing, het was mijn eerste 'grote' project), maar nu zit ik een beetje vast.
Ik heb een kleine switch ergens vandaan getoverd, maar ik vroeg bij de Technica (Nijmeegse tweakers moeten die natuurlijk kennen
) of deze switch het wel aankon, het amperage. Hij zei nee. Dus vroeg ik wat ik kon doen, en hij liet me een autocircuit zien, eentje van max 30A, die ervoor zorgde dat ik een kleinere switch kon aansluiten. En nu heb ik geen idee hoe ik het moet aansluiten. Bijgevoegd een foto van het circuit en de switch zelf.
(En om een beetje te pochen, de koffer)
Als iemand zelf ervaring ermee heeft, zou het fijn zijn als die me kon helpen
Ik ben al een tijdje bezig met een eigen draagbare speakerinstallatie.
De grote lijnen; het is een flightcase, waarin ik een autoversterker heb verstopt, samen met speakers (Bose
Ik heb hem al aan de praat gekregen (tot mijn grote verbazing, het was mijn eerste 'grote' project), maar nu zit ik een beetje vast.
Ik heb een kleine switch ergens vandaan getoverd, maar ik vroeg bij de Technica (Nijmeegse tweakers moeten die natuurlijk kennen
(En om een beetje te pochen, de koffer)

Als iemand zelf ervaring ermee heeft, zou het fijn zijn als die me kon helpen