onduidelijke problemen met desktop deel 2

Pagina: 1
Acties:
  • 195 views

• tomcatha
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-05-2022
een tijd geleden poste ik deze topic: PC heeft totaal onduidelijke problemen

Uiteindelijk dacht ik dat mijn 3d kaart de probleem was en had ik het opgestuurt voor rma. Ik kreeg vandaag pas eindelijk mijn kaart terug en plaatste het meteen in mijn systeem. De probleem is er nog steeds.

Geen beeld

Ik heb op dit moment geen enkel idee wat het probleem kan zijn. Ik ben op dit moment redelijk wanhopig.

Ik heb de troubleshoot voor opstarten en hangen van hier doorgenomen en zelfs die gaan uit van dat je teminste je bios te zien krijgt.

• Reboot
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-12-2025
Heb je simpelweg al eens ander geheugen geprobeerd? of indien je 2 latjes hebt elk afzonderlijk eens testen?
Reset je bios ook een keertje, of ontkoppel al je interne hardware even zodat je enkel je mobo + cpu + geheuge + graka gebruikt, krijg je dan beeld?

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wat dacht je van hier aandacht aan besteden.
TERW_DAN schreef op zondag 01 februari 2009 @ 15:26:
Neem Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens goed door, op die manier kun je namelijk uitsluiten waar het probleem ligt.
[edit]
Ik las iets te snel. Je zegt dat je hem hebt doorgenomen, maar evengoed staan er genoeg tips in, afstandbusjes controleren, andere voeding, ander geheugen etc etc.

[ Voor 43% gewijzigd door Noork op 23-04-2009 15:52 ]

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:45
Welkom op GoT!

Probleemtopics zoals deze zijn niet toegestaan binnen de CSL, zie ook: CSL Beleid

Zoals je hebt kunnen lezen tijdens het registreren verwachten we op GoT wat meer inzet. Wellicht is de oplossing te vinden in de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter of CSL FAQ

Start een topic in het juiste deel van de Harde Waren fora op GoT. Vat ook even samen wat je allemaal al hebt gedaan en geprobeerd. Verwijzen naar een oud topic met een aantal posts van een tijd terug gata niet werken.

Mocht je de oplossing niet kunnen vinden dan is er de optie om een topic te openen in een ander forumdeel. Lees daar wel eerst even het geldende beleid en eventueel de FAQ. Geef dan ook zo veel mogelijk informatie die relevant is voor het probleem.

Dit topic gaat dus op slot en ik wens je nog veel succes met het zoeken naar een oplossing.

Dit topic is gesloten.