Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vensters laten maximaliseren naar helft van scherm, hoe?

Pagina: 1
Acties:

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-11 11:43
Ik heb een 24" scherm en werk graag met twee vensters naast elkaar. Ik moet alleen vaak heel precies de vensters handmatig instellen qua breedte om ermee te kunnen werken.

Ik mis in Windows Vista goede functionaliteit die aansluit op breedbeeldgebruik. Bijvoorbeeld dat je kan kiezen voor maximizen over de hele breedte, of alleen tot de helft dus. In Windows 7 schijnt wel zoiets te zitten, maar daar heb ik nu nog even niets aan :)

Ik heb al gegoogled maar kom er niet uit. Zijn hier addon programmaatjes voor? Zeg maar wat Ultramon kan doen voor meerdere monitoren, zoek ik dus voor 1 scherm.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

• Captain Pervert
Snel, precies wat ik zoek, en gratis bovendien.

Topper! d:)b

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Captain Pervert
Hmm,

vind deze beter:

http://jgpaiva.dcmembers.com/gridmove.html

Kwam ik via dit topic:

Op zoek naar vergelijkend product Acer Gridvista

Dat Gridmove ondersteunt de feature die ook in W7 gaat zitten geloof ik: naar de rand slepen en dan maximized hij hem automatisch voor de helft.

Acer Gridvista gaf vreemde effecten met de transparantie in Windows Vista, Gridmove werkt beter.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Ik zelf gebruik WinSplit Revolution maar met een dualmonitor setup kan je met Ultramon ook aardig uit de voeten.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Wiethoofd schreef op woensdag 22 april 2009 @ 21:32:
Ik zelf gebruik WinSplit Revolution maar met een dualmonitor setup kan je met Ultramon ook aardig uit de voeten.
Idem! Winsplit Revolution werkt echt 10x beter dan Acer Gridvista.

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

>> CSA

Werkt Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/R5uPJJ958HQNWNKCFqQar8l1/full.png overigens gewoon niet?
Standaard Vista hoor..

[ Voor 91% gewijzigd door alt-92 op 22-04-2009 21:49 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• cedal
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-11 21:29

cedal

Jaja.

windows heeft de functie Windows-knop+Pijltje Link of Pijltje rechts om exact de helft van het scherm te nemen.

Wellicht werkt het ook in vista

• Tegenstrever
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-03-2023
Nope, deze functie zit alleen in windows 7 :)

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Niet zo handig om een topic uit 2009 hiervoor te kicken :)

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• cedal
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-11 21:29

cedal

Jaja.

Question Mark schreef op zondag 03 juli 2011 @ 10:43:
[mbr]Niet zo handig om een topic uit 2009 hiervoor te kicken :) [/]
Excuseer, maar mensen die de zoek functie gebruiken dan? :(

Verwijderd

Jij gebruikt de search omdat je een antwoord kwijt moet?? (aan iemand die (hoogstwaarschijnlijk) na 2 jaar al wel een oplossing heeft ;) )

De search gebruik "je" (voornamelijk) om te zoeken of "jouw" probleem/vraag al 1 of meerdere keren voorbij is gekomen met wellicht een (voor jouw) passende oplossing.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2011 23:32 ]

• Yezpahr
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-01-2024
Je kunt ook gewoon dubbelklikken op het pijltje waarmee je het venster uitrekt, dan rekt ie em maximaal die kant uit.

Oops, net dit gelezen, had nog niet naar de startdatum gekeken:
Question Mark schreef op zondag 03 juli 2011 @ 10:43:
[mbr]Niet zo handig om een topic uit 2009 hiervoor te kicken :) [/]

[ Voor 51% gewijzigd door Yezpahr op 20-07-2011 05:00 ]

mobo: Asus Prime B450-Plus // cpu: AMD Ryzen 5 2600X // graka: Asus Dual Radeon RX 580 OC 8GB GDDR5 // mem: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 // opslag: Crucial MX500 500GB

Pagina: 1