Net als "shades"op 11 feb krijg ook ik, na een vista update, ineens berichten dat ik backups moet maken van mijn encryption keys. Ik heb - zeker weten - encryption niet ingeschakeld (dat zit zo ver weg dat je dat niet per ongeluk doet door op een filenaam te klikken). Het gaat om een PC thuis waarvan ik de enige gebruiker ben. Ook vind ik geen enkele file die encrypted zou zijn.
Ik ben nieuwsgierig of "shades"de oorzaak van zijn probleem gevonden heeft. Geen van de reakties die hij ontving was erg adekwaat, dus - tenzij iemand echt weet wat er aan de hand is... - is het niet nodig reakties te sturen. Ik kan zelf ook googlen :-) Maar misschien is het voor het volgende slachtoffer interessant te weten dat het niet noodzakelijk aan hem ligt.
Ik ben nieuwsgierig of "shades"de oorzaak van zijn probleem gevonden heeft. Geen van de reakties die hij ontving was erg adekwaat, dus - tenzij iemand echt weet wat er aan de hand is... - is het niet nodig reakties te sturen. Ik kan zelf ook googlen :-) Maar misschien is het voor het volgende slachtoffer interessant te weten dat het niet noodzakelijk aan hem ligt.