Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:23

SeatRider

Hips don't lie

Topicstarter
Ik schaam me echt diep, maar ik probeer al weken om MMS te kunnen versturen vanaf mijn HTC. Ik kom er niet uit. Heb hier al gezocht en dit gevonden, to no avail. Volgens T-mobile (mijn provider) moet ik dit doen:
Mms-verbindingsinstellingen voor WAP 2.0
Accountnaam: T-Mobile MMS
APN: mms
Gebruikersnaam: tmobilemms
Wachtwoord: tmobilemms
Aanmeldverzoek: nee
Verificatie: PAP
IP-adres: dynamisch
Primair DNS-adres: 0.0.0.0

Mms-berichtinstellingen
Profielnaam: T-Mobile MMS
Account: T-Mobile MMS
Serveradres: http://t-mobilemms/
Proxy gebruiken: ja
Proxyadres: 010.010.010.011
Proxypoort: 8080
Beveiliging: uit
Sessie modus: permanent
Ik heb reeds een werkende GPRS verbinding met de naam Tmobile. Deze connect naar 'The Internet'. Hiermee kan ik bij de Exchange server van mijn werk komen, dit moet blijven werken :).

Volgens mij moet ik er een tweede (GPRS) verbinding naast zetten met de naam T-Mobile MMS, en bovenstaande specs. (1) Wat ik dan alleen mis, moet deze dan verbinden met The Internet, Work, WAP of Secure WAP. (2) Ik heb al een verbinding die connect met The Internet, bijten die elkaar niet dan?

Vervolgens moet ik ook nog een MMSC profiel aanmaken met de naam T-Mobile MMS. Hierbij kan ik ook selecteren of ie via The Internet, Work, WAP of Secure WAP gaat verbinden. Wat ik daar ook selecteer, de MMS gaat niet weg.

Logisch gezien zou ik denken dat The Internet al werkt, omdat dat mijn eerste werkende GPRS verbinding is. Wat mij betreft gebruikt MMS gewoon die verbinding. Maar (3) hoe leg ik de link tussen welk profiel welke verbinding mag gebruiken? (4) Moeten ze dezelfde naam hebben?

(5) En welke rol speelt WAP in dit hele verhaal? Volgens T-mobile heb ik een verbinding nodig via WAP 2.0, maar ik heb al GPRS. Ik ben de draad nu echt even kwijt :)

Nederlands is makkelijker als je denkt