Het wil me maar niet lukken om een MMS te versturen via de HTC TYNT II, de instellingen zijn niet goed. de volgende melding krijg ik steeds "de modem aan de andere kant heeft de verbinding verbroken. Tik op instellingen om de verbindingsinstellingen te controleren en zonodig te wijzigen" ik heb een KPN abbo. ik heb KPN al gebeld, wordt verwezen naar de volgende wedsite http://www.bel.nl/Default.aspx maar helaas werkt het nog steeds niet, wie kan mij uitleggen liefst in jip en janneke taal hoe ik de juiste instellingen kan maken. alvast bedankt, groet Marcel,
En de KPN kan niet je gegevens doorsturen? Lijkt me raar, toen ik mijn Vodafone SIM erin deed kreeg ik gelijk 3 of 4 smsjes met alle instellingen etc.
Wat vaak ook wel wil helpen, is even het boekje erbij pakken en zoeken naar overeenkomsten met die site, zoals ik het nu zie moet dat volgens mij niet AL te moeilijk zijn.
Man, via die site kan je notabene het je gewoon toe laten sturen... Ik snap niet echt wat je probleem is kerel!
Wat vaak ook wel wil helpen, is even het boekje erbij pakken en zoeken naar overeenkomsten met die site, zoals ik het nu zie moet dat volgens mij niet AL te moeilijk zijn.
Man, via die site kan je notabene het je gewoon toe laten sturen... Ik snap niet echt wat je probleem is kerel!
[ Voor 15% gewijzigd door orange.x op 17-06-2008 20:36 ]
ik heb KPN gebeld, deze verwijzen mij naar deze website. zelfs als je de simkaart erin steekt werkt het niet, op deze website krijg ik de volgende melding"Helaas kunnen we geen instellingen voor uw toestel opsturen. Volg onderstaande instructies om het handmatig in te stellen" zelfs met het boekje kom ik niet verder, de een is wat handiger dat een ander. daarom vraag ik om hulp, heb je deze niet te bieden hou dan je comentaar voor je!
Dit werkt niet met Windows Mobile toestellen, alleen met Symbian en normale telefoonsorange.x schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 20:35:
En de KPN kan niet je gegevens doorsturen? Lijkt me raar, toen ik mijn Vodafone SIM erin deed kreeg ik gelijk 3 of 4 smsjes met alle instellingen etc.
Probeer dat isMMS instellingen (voor versturen van foto's)
* Selecteer Instellingen vanuit het Start-menu
* Ga naar het tabblad Verbindingen en selecteer Verbindingen
* Selecteer Een nieuwe modemverbinding toevoegen onder Mijn Werk-netwerk
* Geef KPN MMS als naam voor de verbinding en selecteer Mobiele verbinding (GPRS) als modemtype. Druk op Volgende
* Vul portalmmm.nl in bij Naam toegangspunt: en druk op Volgende
* Druk op Voltooien
* Druk rechtsboven op Ok en dan het kruisje om terug te keren naar het hoofdscherm
* Selecteer Berichten vanuit het Start-menu
* Kies indien nodig voor SMS \ MMS
* Druk vervolgens op Menu - Nieuw - MMS
* Kies Aangepast
* Druk vervolgens op Menu - Opties - MMS-opties...
* Ga naar het tabblad Servers en druk op Nieuw
* Selecteer onderaan eerst bij WAP-versie: WAP 2.0
* Vul nu de volgende gegevens in:
o Servernaam: KPN MMS
o Gateway: 010.010.100.020
o Poortnummer: 5080
o Serveradres: http://mp.mobiel.kpn/mmsc
o Verbinden via: Mijn Werk-netwerk
o Maximale verzendgrootte: 100K
* Druk op Gereed
* Selecteer KPN MMS en druk op Kiezen als standaardinstelling
* Het is verstandig om in het tabblad Voorkeuren de Fotoresolutie op QVGA te zetten
* Druk tweemaal rechtsboven op Ok en dan het kruisje om terug te keren naar het hoofdscherm