• masura
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-01-2022
Vorige week heb ik een mediacenter samengesteld uit oude hardware, als graka heb ik een radeon 9800 pro, maar die maakt een hels kabaal en ik wil mijn mediacenter zo stil mogelijk. Zijn er momenteel nog stille agp grakas op de markt? Ook had ik graag een tv tuner gehad welke raden jullie me aan? Ik werk altijd in linux dus niet alle tv tuner kaarten worden evengoed ondersteund, enige voorstellen?

Het mag ook een PCI kaart zijn (geen express).

[ Voor 5% gewijzigd door masura op 13-04-2009 16:00 ]

Verwijderd

• BAS80
  • Laatst online: 03-05 21:37
9800 Agp, is dat niet die hele ouwe Gamecard, die vroega top knots was. Niet echt geschikt voor een mediacentre (lijkt mij) :P

Zoek ff op een passief gekoelde Nvidia rond 6600GT of vergelijkbare ATI, goed genoeg voor een mediacentre...

Edit

Zou bijvoorbeeld, een leuke jongen hiervoor zijn......
http://www.azerty.nl/8-97...650-silent-htdi-graf.html

Met HDMI en AGP, een superleuk MC kaartje :)
Persoonlijk vind ik hem niet duur qua prijs kwaliteit, en passief gekoeld dus muisstil :)

[ Voor 41% gewijzigd door BAS80 op 13-04-2009 16:08 ]

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

• masura
Ja die was toen het van het :), 5 jaar geleden fzo. En nu is die crap :(, ik heb nog geprobeert hem stiller te maken door de fan te tweaken maar het ding is gewoon old school luid.

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
zoek een ATI X800 Pro

Ik weet niet of die stil (moet je aan andere mensen even vragen) en als die volgens mensen stil is zou ik hem nemen. Is niet duur meer

• masura
Hmja die asus lijkt me wel wat, het ding kost dan ook wel iets. Maar heeft wel een hdmi uitgang :).

• masura
Nu ik toch bezig ben heb ik nog een vraagje over de IIyama 24 TFT E2407HDS-1. Heeft hier iemand ervaringen mee? De reviews zijn in orde, enkel wat klachten over de kijkhoek.

linkje:
http://www.codima.be/prod...s-hdmidvi-E2407HDS-1.aspx

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
**LET OP** Welke videokaart moet ik kopen?

Je optent een topic zonder eerst zelf op zoek te zijn gegaan, en dat is hier nou juist wel de bedoeling :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.