Een aantal weken geleden heb ik een HP DV6-1020 gekocht bij een webwinkel. Toen ik deze thuiskreeg bleek dat er een 'klik' hoorbaar was bij het begin van een geluid. Deze 'klik' is het beste te omschrijven als de klik die je hoort als je een jack-stekker van een box in een aansluiting doet. Het is een soort gekraak dus eigenlijk. Deze klik hoor je raar genoeg ook als je het geluid hebt uitgeschakeld via de mute knop op het toetsenbord of de mute knop in windows.
Ik heb contact gehad met HP service en die zeiden dat het mogelijk een hardwarematig probleem is (slechte aansluiting). Hierop heb ik de laptop teruggestuurd naar de webwinkel en een nieuwe gekregen. De nieuwe heeft echter precies hetzelfde probleem.
Wie heeft hetzelfde probleem met de HP DV6-1020 of een andere laptop uit de DV6 serie (misschien ook wel uit de DV5 of DV7 serie)? Ik ben benieuwd of dit probleem vaker voorkomt of omdat ik gewoon te kritisch ben hierin.
Ik heb contact gehad met HP service en die zeiden dat het mogelijk een hardwarematig probleem is (slechte aansluiting). Hierop heb ik de laptop teruggestuurd naar de webwinkel en een nieuwe gekregen. De nieuwe heeft echter precies hetzelfde probleem.
Wie heeft hetzelfde probleem met de HP DV6-1020 of een andere laptop uit de DV6 serie (misschien ook wel uit de DV5 of DV7 serie)? Ik ben benieuwd of dit probleem vaker voorkomt of omdat ik gewoon te kritisch ben hierin.