Creative ddts-100

Pagina: 1
Acties:
  • 284 views

• sanderkorf
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-03-2025
Hallo,

Speciaal voor deze vraag heb ik (na jaren bezoeker geweest op de site) toch een account aangemaakt. Ik heb een simpele creative decoder die naast stereo en pro-logic, alleen dolby digital ondersteunt. Aangezien films tegenwoordig (vooral blu-rays) gebruik maken van dts, wil ik graag een decoder die dat ondersteunt.
Zo'n decoder is de creative ddts-100. Heeft iemand er toevallig nog eentje staan? (Of een goed alternatief hierop) Ik ben er al vrij lang naar op zoek, en ik hoop dat ik hier slaag.

Gegroet, Sander

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Daar kun je beter hier terecht:
http://tweakers.net/aanbod/, of http://tweakers.net/pricewatch :P

[ Voor 22% gewijzigd door Vinnie op 11-04-2009 01:49 ]

C:\>_

Verwijderd

Op ebay worden er momenteel twee aangeboden, maar je moet wel flink in de buidel tasten...

• sanderkorf
ja maar daar staat dus niks :P
Verwijderd schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 02:21:
Op ebay worden er momenteel twee aangeboden, maar je moet wel flink in de buidel tasten...
ja dat weet ik, maar die negeren mijn mailtjes + biedingen, dus ik zit hier echt met een reden hoor :+

• JT
  • Laatst online: 23:07

JT

VETAK y0

Waarom koop je geen tweede hands AV receivertje met pre-outs :? Die heb je wel voor de nieuwprijs van een DDTS100.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• sanderkorf
JT schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 12:20:
Waarom koop je geen tweede hands AV receivertje met pre-outs :? Die heb je wel voor de nieuwprijs van een DDTS100.
omdat ik niet zo'n monsterapparaat apparaat wil, er staat namelijk al een playstation 3, een dvd/video combi en dat zwarte mediabox ding van upc, dus zoveel plek is er niet

• JT

JT

VETAK y0

Dan zijn er 3 opties:
1.) Heel veel geld neerleggen (laatst is er eentje nog uit gegaan voor meer dan 200 euro, heb ik toch echt liever een goede nieuwe AV receiver voor dan zo een 2e hands plastic kastje ;) )
2.) Heel veel geduld hebben voor er eentje voor fatsoenlijk geld wordt aangeboden
3.) Met mazzel op korte termijn een goedkope vinden

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

• sanderkorf
JT schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 12:43:
Dan zijn er 3 opties:
1.) Heel veel geld neerleggen (laatst is er eentje nog uit gegaan voor meer dan 200 euro, heb ik toch echt liever een goede nieuwe AV receiver voor dan zo een 2e hands plastic kastje ;) )
2.) Heel veel geduld hebben voor er eentje voor fatsoenlijk geld wordt aangeboden
3.) Met mazzel op korte termijn een goedkope vinden
Ten eerste heb ik de voorloper van de ddts-100, dus ook zo'n 2e hands plastic kastje, wat perfect werkt, maar heeft alleen geen dts ondersteuning, vandaar zoek ik de ddts-100
Ten tweede wacht ik dus al een tijd (dus heeft punt 2 en 3 geen nut) en ik dacht laat ik het even op tweakers.net vragen. Maar als jij deze site representeert, wat niet zo is want ik weet dat er hier wel wat mensen zijn die weten waar ze over praten, met dat bijdehandse gepraat (alsof ik dat ding op internet zag staan, en dacht: heeee die wil ik wel, laat ik maar meteen overal mensen gaan lastigvallen en overal gaan rondvragen) ben ik hier eigenlijk wel klaar.
Ten derde zeg je nu eigenlijk dat je weet dat niemand op tweakers.net zo'n apparaat heeft staan, dat vind ik knap.
Dus aan iedereen except JT, heeft iemand nog een ddts-100 staan? :)

• JT

JT

VETAK y0

sanderkorf schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 12:53:
[...]

Ten eerste heb ik de voorloper van de ddts-100, dus ook zo'n 2e hands plastic kastje, wat perfect werkt, maar heeft alleen geen dts ondersteuning, vandaar zoek ik de ddts-100
Ten tweede wacht ik dus al een tijd (dus heeft punt 2 en 3 geen nut) en ik dacht laat ik het even op tweakers.net vragen. Maar als jij deze site representeert, wat niet zo is want ik weet dat er hier wel wat mensen zijn die weten waar ze over praten, met dat bijdehandse gepraat (alsof ik dat ding op internet zag staan, en dacht: heeee die wil ik wel, laat ik maar meteen overal mensen gaan lastigvallen en overal gaan rondvragen) ben ik hier eigenlijk wel klaar.
Ja, ik weet inderdaad niet waar ik het over hebt ;) Dat kastje zal ongetwijfeld beter gebouwd zijn en minstens dezelfde functies en kwaliteit bieden als een Marantz, Pioneer, Onkyo, Denon (of een ander fatsoenlijk merk) AV receiver ;) Wat jij wilt jongen :) Ik probeer je alleen te helpen en uit te leggen waarom het misschien handig is om naar andere alternatieven te kijken. In een topic dat nota bene gesloten hoort te worden want op dit forum mag je niet "te koop gevraagd" topics openen. Dus dankjewel voor je gigantische ondankbaarheid.

Ecodan warmtepomp

• sanderkorf
JT schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 13:01:
[...]

Ja, ik weet inderdaad niet waar ik het over hebt ;) Dat kastje zal ongetwijfeld beter gebouwd zijn en minstens dezelfde functies en kwaliteit bieden als een Marantz, Pioneer, Onkyo, Denon (of een ander fatsoenlijk merk) AV receiver ;) Wat jij wilt jongen :) Ik probeer je alleen te helpen en uit te leggen waarom het misschien handig is om naar andere alternatieven te kijken. In een topic dat nota bene gesloten hoort te worden want op dit forum mag je niet "te koop gevraagd" topics openen. Dus dankjewel voor je gigantische ondankbaarheid.
geef me dan niet de indruk dat je geen flauw idee hebt waar je het over hebt. Ik weet ook wel dat die apparaten kwalitatief beter zijn, maar dat heb ik helemaal niet nodig want ik heb een simpel speakersetje, een niet zo supergrote kamer én geen ruimte voor zo'n apparaat, wat ik al eerder heb gezegd. Ook ben ik dus tevreden met mijn huidige decoder, alleen heeft de ddts meer te bieden. Ik vraag niet voor niets naar dat apparaat, ik ben er gewoon echt naar op zoek. Maar van mij mag je het laten sluiten, ik koop wel een nieuw tv-meubel, gooi de kamer helemaal om en koop een Marantz, Pioneer, Onkyo, Denon (of een ander fatsoenlijk merk) welke allemaal zooooooveel functies hebben die ik zeker weten allemaal ga gebruiken!
Nogmaals, ik zoek specifiek naar die ddts-100, maar dat mag blijkbaar niet.
Mijn excuses dat ik zei dat je niet weet waar je het over hebt, succes verder met mensen goede adviezen geven.

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:24
Heeft iemand er toevallig nog eentje staan? (Of een goed alternatief hierop) Ik ben er al vrij lang naar op zoek, en ik hoop dat ik hier slaag.
Ik vind het anders een solide advies. Dat een receiver niet in de ruimte past werd later pas duidelijk. Als er geen plek is voor discussie is het verder gewoon een "te koop gevraagd" topic...

Mijn Home Cinema in aanbouw

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:22

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Hoi, en welkom op GoT.

Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent. Je kan prima zelf googlen naar alternatieven voor de ddts-100, en je kan ook zelf marktplaats / ebay / speurders / etc in de gaten houden. Hier een "te koop gevraagd" topic openen is dus niet de bedoeling.

Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid. Lees deze topics goed door; dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.

Wise enough to play the fool

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.