Dit is wat ik nu heb (
+ edit en nieuwe picture):

-
Ik ben er nog niet helemaal tevreden over. Ik denk dat ik de "file" icon weghaal en alleen de klok icon (bij de kalender) laat staan, met klok betekent dan dat er een begin en eindtijd is, zonder een klok betekent dat het een All Day event is.
Daarnaast ben ik ook niet tevreden over de icon van Notifications (push), de klok bovenaan wil ik wat groter en ook de datum. "Load More" melding is al kleiner gemaakt. Het is snel, net zo snel als NATIVE dus daar ben ik erg tevreden over
Ik wil de "tijd melding" bij e-mail weg hebben, alleen de datum mag vermeld worden. En ik wil mijn "Slide to unlock" melding toch op het scherm hebben, maar moet even de originele bestanden terug vinden

Bij de SMS gedeelte wil ik wel tijd zien. De kalender gedeelte moet eigenlijk helemaal worden omgegooid, ik vind het niet overzichtelijk, de kalender onderwerp moet links komen staan en datum + tijd komt rechts te staan. SMS "header" balk verander ik nog, die mag licht groen zijn.
- als je op de klok klikt, dan verschijnt er een kalender
- als je op de weer klikt, dan verschijnt er een overzicht van de hele week
Als basis heb ik de 235 teehanlax thema genomen.
Mijn initiele thema, die is dus Native, deze niet, maar ik wil alles Native, dat is beter en sneller (en ook goed voor het geheugen van de 3G). Maar ik weet niet of alles wat ik gedaan en veranderd Native mogelijk is, dat heb ik verder nog niet uitgezocht. Het is veel meer werk dan ik dacht
Feedback? Tips?
// EDIT
Resultaat naast het "oude" plaatje te zien... Teveel veranderd om allemaal op te noemen...
[
Voor 14% gewijzigd door
EN-IS op 26-04-2010 00:11
]