Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:03
Froggle schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 00:49:
[...]

Ik wil je wel helpen hoor. PM je msn/chat-adres maar, dan kunnen we alle punten even rustig afgaan. ;)

Ik heb trouwens m'n theme weer helemaal verbouwd.

[afbeelding]
Ziet er weer strak uit Froggle!

Dat weer op mn screen wil ik ook nog, maar dan bovenin ipv onderin..

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 329694

Froggle, ik heb je een pm gestuurd! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-05 11:58
Froggle schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 00:49:
[...]

Ik wil je wel helpen hoor. PM je msn/chat-adres maar, dan kunnen we alle punten even rustig afgaan. ;)

Ik heb trouwens m'n theme weer helemaal verbouwd.

[afbeelding]
Ziet er erg tof uit. Ik zou graag mijn iPhone helemaal origineel willen houden wat betreft aanpassingen aan de interface, echter zou ik wel graag een soort van weervoorspelling willen hebben van 1 dag. Dus waar jij de tijd+datum en 1 plaatje hebt staan met hoe warm het nu is wil ik daar graag 4/5 plaatjes met een voorspelling hebben staan. Zou dit mogelijk zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-05 11:30
Anoniem: 329694 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 13:16:
Froggle, ik heb je een pm gestuurd! :-)
Niets ontvangen. Stuur me even een DM op Twitter met je chatadres. :)
mauricedb schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 19:36:
[...]

Ziet er erg tof uit. Ik zou graag mijn iPhone helemaal origineel willen houden wat betreft aanpassingen aan de interface, echter zou ik wel graag een soort van weervoorspelling willen hebben van 1 dag. Dus waar jij de tijd+datum en 1 plaatje hebt staan met hoe warm het nu is wil ik daar graag 4/5 plaatjes met een voorspelling hebben staan. Zou dit mogelijk zijn?
Dat kan. Je hebt genoeg keuze, hieronder heb ik een screenshot staat met in mijn geval WeatherPro, maar kan net zo goed met andere weer applicaties. Gewoon in Cydia zoeken naar WeatherIcon en dan kun je onder Instellingen alles zo instellen als je wilt. Mocht je dat willen hebben dat gelijk 4 of 5 icons in beslag neemt hoor ik je nog wel. ;)

Inmiddels alweer wat nieuws..

Afbeeldingslocatie: http://i813.photobucket.com/albums/zz53/FrankvanManen/iPhone%20content/iphonespringboard.png

[ Voor 84% gewijzigd door Froggle op 06-02-2010 11:21 ]

XBL: Froggle | PSN: FroggleNL | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02-2023

wizl

hmmz

Weten jullie hoe deze theme heet?
Afbeeldingslocatie: http://www.theiphoneblog.com/images/stories/2008/10/489.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
Dat is geen speciaal theme, dat is gewoon een custom background met een bij elkaar geraapt zootje. (zo ziet het er althans uit)

[ Voor 9% gewijzigd door Froggle op 14-02-2010 02:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Froggle schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 11:16:
[...]

[...]

Dat kan. Je hebt genoeg keuze, hieronder heb ik een screenshot staat met in mijn geval WeatherPro, maar kan net zo goed met andere weer applicaties. Gewoon in Cydia zoeken naar WeatherIcon en dan kun je onder Instellingen alles zo instellen als je wilt. Mocht je dat willen hebben dat gelijk 4 of 5 icons in beslag neemt hoor ik je nog wel. ;)

[afbeelding]
toon volledige bericht
Welke icon theme gebruik je hier? Ziet er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AsoT
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-01 15:50
Hier zijn de mijne dan :

Afbeeldingslocatie: http://i48.photobucket.com/albums/f233/Jv_Dj/iPod/IMG_0006.png
Afbeeldingslocatie: http://i48.photobucket.com/albums/f233/Jv_Dj/iPod/IMG_0007.png
Afbeeldingslocatie: http://i48.photobucket.com/albums/f233/Jv_Dj/iPod/IMG_0008.png
Afbeeldingslocatie: http://i48.photobucket.com/albums/f233/Jv_Dj/iPod/IMG_0009.png

Bij m'n games moet ik 'm zelfgemaakte icoontjes nog eens verbeteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

Snippertje

Light up your life

Zo ziet er goed uit, wordt die alleen niet ontzettend traag? Ik heb zelf geen theme meer omdat mijn iPhone (3G) zo ontiegelijk traag wordt dan. Zelfs nu is hij nog ontzettend traag. het duurt 5 seconden voordat er wat gebeurd als ik op de home knop druk.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AsoT
Snippertje schreef op maandag 15 februari 2010 @ 21:42:
Zo ziet er goed uit, wordt die alleen niet ontzettend traag? Ik heb zelf geen theme meer omdat mijn iPhone (3G) zo ontiegelijk traag wordt dan. Zelfs nu is hij nog ontzettend traag. het duurt 5 seconden voordat er wat gebeurd als ik op de home knop druk.
Totaal niet, ik vind 'm zelfs sneller werken dan met het glasskart theme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 308200

AsoT schreef op maandag 15 februari 2010 @ 21:33:
Hier zijn de mijne dan :

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Bij m'n games moet ik 'm zelfgemaakte icoontjes nog eens verbeteren...
Wow! Tips om zoiets voor elkaar te krijgen? Ziet er namelijk echt geweldig uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
pjlgt schreef op zondag 14 februari 2010 @ 08:21:
[...]

Welke icon theme gebruik je hier? Ziet er goed uit.
Dulce

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 327873

kan je ook iets doen zo dat je op je SpringBoard zwarte letters hebt in plaats van witte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AsoT
Anoniem: 308200 schreef op maandag 15 februari 2010 @ 22:38:
[...]

Wow! Tips om zoiets voor elkaar te krijgen? Ziet er namelijk echt geweldig uit!
Zeer simpel, volg deze tutorial.

http://www.hackthatphone....interboard_section28.html
Anoniem: 327873 schreef op maandag 15 februari 2010 @ 22:40:
kan je ook iets doen zo dat je op je SpringBoard zwarte letters hebt in plaats van witte
in je info.plist dit toevoegen tussen <dict></dict>

<key>DockedIconLabelStyle</key>
<string>color: black</string>
<key>UndockedIconLabelStyle</key>
<string> color: black</string>

[ Voor 38% gewijzigd door AsoT op 15-02-2010 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154173

Mijn Springboard op dit moment:

Afbeeldingslocatie: http://www.michaelscofield.nl/springboard.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-05 22:46
Nice, welk thema is dit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154173

Gebasseerd op het Quab nano thema, maar nogal peronalized. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 154173 op 01-03-2010 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-05 11:58
Froggle schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 11:16:
[...]

[...]

[afbeelding]
toon volledige bericht
Alweer eventjes geleden haha, maar ik ga graag op je aanbod in. Misschien handig dat ik via msn of iets dergelijks vertel wat ik zo ongeveer in mijn gedachte heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-05 15:52
Froggle schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 15:31:
Ik heb afgelopen nacht lekker in dit kunstwerk gestoken:
[afbeelding] [afbeelding]
3. Lockscreen tijdens afspelen muziek, 4. Lockscreen na 2 keer Home button drukken

Overigens zijn alle 11 bladen gevuld met die icons, zodat het allemaal even netjes eruit ziet. :)
Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads2/4b45e94a40b13/4b45e94a40347-IMG_9036.PNG

@ Froggle, dat hele lockscreen tijdens afspelen muziek, dat wordt gedaan door je Thema? Of is dat een app/plugin of wat dan ook die je extra hebt geinstalleerd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
EN-IS schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 17:56:
[...]

[afbeelding]

@ Froggle, dat hele lockscreen tijdens afspelen muziek, dat wordt gedaan door je Thema? Of is dat een app/plugin of wat dan ook die je extra hebt geinstalleerd? :)
SnowCover is dat. Maar sinds kort is ook SnowCover Pro uit in Cydia, en die kan ik je meer aanraden. Daar zijn een aantal vervelende bugs uit gehaald. Een nadeel, je moet daar wel voor betalen. Maar dat vind ik het wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Froggle schreef op zondag 07 maart 2010 @ 01:53:
[...]

SnowCover is dat. Maar sinds kort is ook SnowCover Pro uit in Cydia, en die kan ik je meer aanraden. Daar zijn een aantal vervelende bugs uit gehaald. Een nadeel, je moet daar wel voor betalen. Maar dat vind ik het wel waard.
Bedankt voor je reactie. Ik zal eens kijken of ik dit kan gebruiken samen met Cydget en Lock Calendar, wie weet :)

//EDIT; dit kun je met Cydget/Lockinfo/Lock Calendar gebruiken :)

[ Voor 6% gewijzigd door EN-IS op 08-03-2010 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-05 13:45

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

De Illumine theme is niet meer te downloaden, maar ik heb hem nog volledig op mijn iPhone staan.
Nu kwam het oorspronkelijk als een .deb filetje binnen en ik zou hem weer als .deb fieltje willen hebben (installeerd zo makkelijk).

Hoe maak je van b.v. een theme weer een .deb filetje?

(ik weet dat er zat Linux spul op Google te vinden is, maar ik draai enkel Windhoos dus dat gaat niet werken, weet er iemand een Windows oplossing?)

[ Voor 20% gewijzigd door Tijgert op 18-03-2010 11:32 ]

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:27

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Voor het installeren is het simpelweg naar /private/var//stash/themes.xxxxxx bladeren en daar je t hema uit te plukken. Na een restore of wat dan ook plaats je die map terug en heb je je thema weer.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Laatst online: 02-05 17:09

lasharor

7 december 2004

Hmm, een tijd geleden was er zo'n nieuwe methode uitgekomen om icons te veranderen door middel van het vervangen van een bestand op de iPhone.

Was iets van iconoverlay.nogwat, ik kan het echter niet meer vinden. Iemand die nog de naam weet? (of dat bestand heeft voor tenius thema?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-01 17:40

SpaceK33z

Webdeveloper

Ik heb in een oud Tweakers topic (uit 2008) gezien dat je met SMBprefs het zo kan instellen dat je voor meer apps omlaag moet scrollen in plaats van opzij. Op filmpjes en tuts zie ik dat dit met Summerboard wordt gedaan, maar Summerboard werkt toch niet meer voor firmware 3.x? Iemand enig idee welke app dan hetzelfde doet? Ik heb een iPod Touch 2G met OS 3.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
Kees Kluskens schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 15:14:
Ik heb in een oud Tweakers topic (uit 2008) gezien dat je met SMBprefs het zo kan instellen dat je voor meer apps omlaag moet scrollen in plaats van opzij. Op filmpjes en tuts zie ik dat dit met Summerboard wordt gedaan, maar Summerboard werkt toch niet meer voor firmware 3.x? Iemand enig idee welke app dan hetzelfde doet? Ik heb een iPod Touch 2G met OS 3.0.
Je bedoelt denk ik InfiniBoard. Te krijgen in Cydia en daarmee kun je zowel naar boven als onder sliden voor de apps. Erg handig om bijvoorbeeld al je games onder 1 pagina te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Froggle schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 23:05:
[...]

Je bedoelt denk ik InfiniBoard. Te krijgen in Cydia en daarmee kun je zowel naar boven als onder sliden voor de apps. Erg handig om bijvoorbeeld al je games onder 1 pagina te zetten.
Dat is niet wat hij bedoeld, destijds voor FW 1 & 2 dacht ik, was er een patch, toen kon je dus ook naar beneden scrollen in plaats van opzij (links en rechts). Na een firmware update was deze patch niet meer mogelijk, en is deze zoals ik het weet, niet meer compatibel gemaakt met FW 3x. Wat hij bedoeld bestaat helaas niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-01 17:40

SpaceK33z

Webdeveloper

@Froggle: Dat bedoelde ik ongeveer, maar dan dat je helemaal niet meer naar rechts of links moet sliden. Toch bedankt, ik ga die app wel 's uitproberen.
EN-IS schreef op woensdag 07 april 2010 @ 00:40:
[...]

Dat is niet wat hij bedoeld, destijds voor FW 1 & 2 dacht ik, was er een patch, toen kon je dus ook naar beneden scrollen in plaats van opzij (links en rechts). Na een firmware update was deze patch niet meer mogelijk, en is deze zoals ik het weet, niet meer compatibel gemaakt met FW 3x. Wat hij bedoeld bestaat helaas niet meer :)
Klopt, dat bedoelde ik. Ah, dat is erg jammer :(. Dit leek me namelijk echt heel leuk...

[ Voor 3% gewijzigd door SpaceK33z op 07-04-2010 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Kees Kluskens schreef op woensdag 07 april 2010 @ 14:36:
@Froggle: Dat bedoelde ik ongeveer, maar dan dat je helemaal niet meer naar rechts of links moet sliden. Toch bedankt, ik ga die app wel 's uitproberen.

[...]

Klopt, dat bedoelde ik. Ah, dat is erg jammer :(. Dit leek me namelijk echt heel leuk...
Ik zag vannacht toevallig een tweak langskomen die precies doet wat jij wil. Ik weet helaas de naam niet meer, net voor het slapen zat ik Cydia te scrollen, sorry dude maar als ik het weer tegen kom geef ik een gil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Kan iemand mij misschien helpen?

Mijn lockscreen met LockInfo begin ik toch echt saai te vinden :) Dus ik dacht ik kijk in Cydia voor LockInfo Thema's maar deze bestaan niet of mis ik iets?

Waar moet ik beginnen, wat kan ik veranderen? Thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
EN-IS schreef op maandag 19 april 2010 @ 17:10:
Kan iemand mij misschien helpen?
Waar moet ik beginnen, wat kan ik veranderen? Thanx!
Nou ja, niemand die wil helpen :P Ik ben toch maar zelf eens aan de slag gegaan, heb van alles geprobeerd maar dit is wat ik nu heb, en ik wil meer (pijlen rechts en naar beneden op de balk, misschien nog informatie over het weer) maar goed, dat moet ik nog uitzoeken. Ik heb zelf ook de iconen (18x18 ipv 16x16) voor LockInfo veranderd, die passen bij mijn Suave Theme.

Afbeeldingslocatie: http://files.en-is.com/files/iPhone/Screenshots/IMG_0203-2.png--Afbeeldingslocatie: http://files.en-is.com/files/iPhone/Screenshots/IMG_0204-2.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:57
Iemand of er ook een thema is waarbij alle dingen die nu blauw zijn zwart worden?

Ik wil verder alles hetzelfde (iconen, lay-out e.d.) maar ik vind dat blauwe niet zo mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
ThinkPadd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 16:39:
Iemand of er ook een thema is waarbij alle dingen die nu blauw zijn zwart worden?

Ik wil verder alles hetzelfde (iconen, lay-out e.d.) maar ik vind dat blauwe niet zo mooi
Ik snap niet precies wat je bedoelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bedoel je de laadbalk in Safari, het linker deel van de volume/afspeelslider en de blauwe icoontjes in je muziek/video speler?

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Dit is wat ik nu heb (+ edit en nieuwe picture):

Afbeeldingslocatie: http://files.en-is.com/files/iPhone/Screenshots/EnixTheme.jpg-Afbeeldingslocatie: http://files.en-is.com/files/iPhone/Screenshots/EnixThemeUpdated.jpg

Ik ben er nog niet helemaal tevreden over. Ik denk dat ik de "file" icon weghaal en alleen de klok icon (bij de kalender) laat staan, met klok betekent dan dat er een begin en eindtijd is, zonder een klok betekent dat het een All Day event is.

Daarnaast ben ik ook niet tevreden over de icon van Notifications (push), de klok bovenaan wil ik wat groter en ook de datum. "Load More" melding is al kleiner gemaakt. Het is snel, net zo snel als NATIVE dus daar ben ik erg tevreden over :)

Ik wil de "tijd melding" bij e-mail weg hebben, alleen de datum mag vermeld worden. En ik wil mijn "Slide to unlock" melding toch op het scherm hebben, maar moet even de originele bestanden terug vinden :) Bij de SMS gedeelte wil ik wel tijd zien. De kalender gedeelte moet eigenlijk helemaal worden omgegooid, ik vind het niet overzichtelijk, de kalender onderwerp moet links komen staan en datum + tijd komt rechts te staan. SMS "header" balk verander ik nog, die mag licht groen zijn.

- als je op de klok klikt, dan verschijnt er een kalender
- als je op de weer klikt, dan verschijnt er een overzicht van de hele week

Als basis heb ik de 235 teehanlax thema genomen.

Mijn initiele thema, die is dus Native, deze niet, maar ik wil alles Native, dat is beter en sneller (en ook goed voor het geheugen van de 3G). Maar ik weet niet of alles wat ik gedaan en veranderd Native mogelijk is, dat heb ik verder nog niet uitgezocht. Het is veel meer werk dan ik dacht :)

Feedback? Tips? :9

// EDIT

Resultaat naast het "oude" plaatje te zien... Teveel veranderd om allemaal op te noemen...

[ Voor 14% gewijzigd door EN-IS op 26-04-2010 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 357847

Oke, misschien een beetje stom. Maar hoe kan ik die Installer.app op m'n iTouch krijgen. Hij is reeds gejailbreakt.

Uit de link in dit topic word ik jammer genoeg niet zoveel wijzer.

Zou iemand misschien deze informatie kunnen verstrekken? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Anoniem: 357847 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 13:51:
Oke, misschien een beetje stom. Maar hoe kan ik die Installer.app op m'n iTouch krijgen. Hij is reeds gejailbreakt.

Uit de link in dit topic word ik jammer genoeg niet zoveel wijzer.

Zou iemand misschien deze informatie kunnen verstrekken? Alvast bedankt!
Installer.app is verouderd en wordt niet meer gebruikt, sinds FW 2.1.2 dacht ik, is Cydia "de" programma om te gebruiken.

Op het moment dat jij jailbreakt, via blackrain, spirit, pwnage tool, wordt Cydia meegeinstalleerd.

Voor verdere info verwijs ik je graag naar de Cydia topic:
[iPhone & iPod touch] Applicaties via Cydia en Rock! Deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 357847

EN-IS schreef op maandag 03 mei 2010 @ 14:02:
[...]

Installer.app is verouderd en wordt niet meer gebruikt, sinds FW 2.1.2 dacht ik, is Cydia "de" programma om te gebruiken.

Op het moment dat jij jailbreakt, via blackrain, spirit, pwnage tool, wordt Cydia meegeinstalleerd.

Voor verdere info verwijs ik je graag naar de Cydia topic:
[iPhone & iPod touch] Applicaties via Cydia en Rock! Deel 2
Ah bedankt. Ik snapte er al niks van.

Ik heb nu Winterboard, kun je leuke dingetjes mee doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inztigator
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-04-2024
EN-IS schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 20:24:
Dit is wat ik nu heb (+ edit en nieuwe picture):

[afbeelding]-[afbeelding]

Ik ben er nog niet helemaal tevreden over. I
Ik ben er anders weg van :o Kan je de files mss ergens online gooien als je er klaar mee bent? Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
inztigator schreef op maandag 03 mei 2010 @ 19:14:
[...]

Ik ben er anders weg van :o Kan je de files mss ergens online gooien als je er klaar mee bent? Thx!
Bedankt :) Mijn thema is nog in ontwikkeling, je kunt de updates in dit topic en vooral op machthemes bij houden: http://macthemes.net/forum/viewtopic.php?id=16803379

- Eind deze week gaan we de functie "x" inbouwen (is nog niet zeker)
- Dit weekend komt er filmpje van hoe het werkt (op youtube te zien, link zal ik nog posten)

TODO:
- Calendar section; if there is an end time of an appointment, then there should be a dash ( " - " ) and the end time should be shown without the date (like this "Location: Work 12:00 - 20:00 01/05/10")
- Clock section; the subtext (under the big clock on the topleft) should look like the more original subtext
- Test or remove the functions/sections (twitter, todo, voicemail, 2do todo, rss feeds, etc)
- Don't have voicemail, so don't think will be able to test it
- Change the "Notifications" icon and background, don't like it actually
- Clean code (maybe this weekend, may 7/8/9)
- Test on another iPhone 3G and iPhone 3GS
- Make video to show how it works, upload to youtube (end of this week)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• portable
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-04 20:32
Mijn Springboard at the moment. Eerlijk is eerlijk, alles geript uit de maemo repository. Gedaan zodat de boel er van opvrolijkt en omdat een dergelijke theme er nog niet was.

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads2/4be55b3929342/4be55b391e768-photo.jpg

to do:
- overige springboard icons
- lockscreen aanpassen

[ Voor 27% gewijzigd door portable op 08-05-2010 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• portable
  • Laatst online: 26-04 20:32
Omdat ik de n900 Theme van Nokia zo mooi vind heb ik deze omgezet. Sommige icoontjes moest ik elders maken / halen. Alle iconen hebben een donkere "schaduw" geregen om zo goed zichtbaar te blijven wanneer de achtergrond licht zou worden.

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2qvulvd.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:02

HaTe

haat niet

Is het ook mogelijk om de achtergrond van het SB te veranderen zonder Winterboard? Op de iPad kan het ook namelijk.. :)

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimsoN72
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-03 12:18
HaTe schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 21:19:
Is het ook mogelijk om de achtergrond van het SB te veranderen zonder Winterboard? Op de iPad kan het ook namelijk.. :)
Ja, maar volgens mij niet zonder jaibreak (tot OS 4.0 althans). Dit kan o.a. met "Bosspaper" (dan kun je meerdere achtergronden laten rouleren met verschillende overgangseffecten) of met "Panorama" (hier kun je een achtergrond breder dan je springboard met de iconen mee laten scrollen, maar zoals bij android is de snelheid waarmee dit gebeurd langzamer dan de iconen die je verschuift wat een extra diepte gevoel oplevert!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 317429

Hallo iedereen !

Ik ben een week geleden mijn iPod touch 3G gejailbraikt met spirit. Nu ben ik bezig met een thema te ontwikkelen dat geïnspireerd is op het whitoken-thema zoals dat van AsoT op p9. Maar ik heb hiervoor doorzichtige icons nodig. Dus ik neem een doorzichtig icon uit het whitoken thema en plaats het in de icon-map van mijn thema en hernoem het. Maar als ik dan mijn thema activeer gebeurt er niets. Bijvoorbeeld als het bestand safari.png noem en ik activeer mijn thema in winterboard, dan heb ik nog altijd het oorspronkelijk icon. Kan er iemand mij helpen want ik weet niet wat ik verkeerd doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Winterboard kijkt alleen naar van te voren gedefinieerde bestandsnamen, jij kunt het wel 'safari.png' noemen, maar winterboard kijkt dan bijvoorbeeld naar de afbeelding 'sfr.png', waardoor je afbeelding dus niet wordt vervangen.

Lees even deze 2 sites maar eerst eens door, wordt goed en duidelijk uitgelegd:
- http://www.hackthatphone.com/3x/themes_with_winterboard.html
- http://modmyi.com/forums/...board-theme-tutorial.html

En kijk even welke bestandsnamen de theme whitoken gebruikt, en verander de bestandsnamen niet wanneer je de afbeeldingen overneemt, heb je het wel op die manier al geprobeerd?

[ Voor 15% gewijzigd door EN-IS op 14-05-2010 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik moet de bestandsnamen wel veranderen. Zoals gezegd is mijn thema op whitoken geïnspireerd en is het dus niet helemaal hetzelfde. De doorschijnde iconenzijn dus bedoeld voor andere apps dan whitoken gebruikt. En bij whitoken noemt het icon voor safari gewoon Safari.png. Maar ik zal bovenstaande links eens proberen.

Bedankt voor je snelle reactie !

EDIT : Ik heb de links geprobeerd maar het doet nog altijd niets. :X Help mij ! :'(
Zelfs de als ik gewoon het Whitoken-theme kopieer veranderen de icons niet maar alleen de wallpaper. Kan het zijn dat ik iets heb gedeleted dat ik nodig heb ?

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 317429 op 14-05-2010 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Laatst online: 02-05 17:09

lasharor

7 december 2004

Kees Kluskens schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 15:14:
Beter laat dan nooit.

Met Activator kan je dit instellen. Staat waarschijnlijk al geïnstalleerd als je nieuwste versie van Backgrounder hebt, anders moet je even in cydia zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Anoniem: 317429 schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 16:24:
Ik moet de bestandsnamen wel veranderen. Zoals gezegd is mijn thema op whitoken geïnspireerd en is het dus niet helemaal hetzelfde. De doorschijnde iconenzijn dus bedoeld voor andere apps dan whitoken gebruikt. En bij whitoken noemt het icon voor safari gewoon Safari.png. Maar ik zal bovenstaande links eens proberen.

Bedankt voor je snelle reactie !

EDIT : Ik heb de links geprobeerd maar het doet nog altijd niets. :X Help mij ! :'(
Zelfs de als ik gewoon het Whitoken-theme kopieer veranderen de icons niet maar alleen de wallpaper. Kan het zijn dat ik iets heb gedeleted dat ik nodig heb ?
Als je de Whitoken theme activeert, en er veranderd niets, dan doe je waarschijnlijk wat fout ja? Maar kun je me eerst het volgende vertellen:
Ga naar winterboard, klik op "select themes", noem de eerste 3 thema's op, dus van boven naar onder toe.
Wat staat op 1, 2, 3 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er staan 3 dingen die er standaard niet opstaan.
1) Whitoken by 6MIK
2) Better tap to unlock
3) Silver player

Ik heb denk ik wel het saurik.theme & solid status bar gedeleted, ik weet niet of dit iets uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Anoniem: 317429 schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 17:29:
Er staan 3 dingen die er standaard niet opstaan.
1) Whitoken by 6MIK
2) Better tap to unlock
3) Silver player

Ik heb denk ik wel het saurik.theme & solid status bar gedeleted, ik weet niet of dit iets uitmaakt.
Die van saurik en solid status bar is niet van belang. Op nummer 1, dus helemaal +bovenaan+ moet bijvoorbeeld Whitoken staan, als je die aanvinkt, hoort Whitoken als eerst te functioneren, Whitoken heeft eerder recht op vervanging van de iconen dan bijvoorbeeld een 2e thema die eronder zou kunnen staan.

Wat gebeurt er als je deze activeert?

[ Voor 3% gewijzigd door EN-IS op 14-05-2010 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb zelfs gewoon een willekeurig thema gedownload van cydia en alles behalve dit thema uitgezet. Alles werkt : het lockscreen met slider e.d., de wallpaper, ... BEHALVE de icons op mijn springboard.

Kan het misschien komen doordat die update niet lukt omdat de server door het succes van spirit plat ligt ?

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 317429 op 14-05-2010 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Anoniem: 317429 schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 19:19:
Ik heb zelfs gewoon een willekeurig thema gedownload van cydia en alles behalve dit thema uitgezet. Alles werkt : het lockscreen met slider e.d., de wallpaper, ... BEHALVE de icons op mijn springboard.

Kan het misschien komen doordat die update niet lukt omdat de server door het succes van spirit plat ligt ?
Allereerst, een unlock / jailbreak tool heeft niks met je thema's te maken. Je haalt een aantal belangrijke elementen door elkaar.

Dat je iconen, met welk thema dan ook, niet functioneerd is dus het probleem. Je hebt iets gedaan, of een instelling gewijzigd, waardoor je iconen op je springboard, met welk thema dan ook, zich niet laten veranderen / aan passen.

Download effe iFunBox, ga naar de map: /Library/Themes/ -> dan CTRL+A, rechtermuisknop, copy to pc, kies een map
Nadat alles is gekopieerd, verwijder je alles.
Ga naar Cydia, download effe een THEMA zoals SUAVE - TENIUS - NECO - DEEP, of een ander volledig thema (dus met iconen etc).

Activeer deze in Winterboard, en controleer of je iconen mee veranderen, zo niet, zet je tel even uit, en zet het dan weer aan. Check je iconen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een oplossing gevonden. Als ik winterboard in summerboard mode set werken de iconen wel. Maar is het misschien mogelijk dat er sommige andere dingen niet meer gaan werken of verandert dit niets ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Anoniem: 317429 schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 00:29:
Ik heb een oplossing gevonden. Als ik winterboard in summerboard mode set werken de iconen wel. Maar is het misschien mogelijk dat er sommige andere dingen niet meer gaan werken of verandert dit niets ?
Aha, kijk, dat verklaart het. Nee dat veranderd niets, Summerboard dient aan te staan in Winterboard, anders functioneerd het niet!

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
  • Laatst online: 21-03 18:15
Laat maar ik heb het al gevonden 2 posts boven mij :X

[ Voor 92% gewijzigd door hardware.tom op 29-05-2010 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kami124
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-04 09:52
Kan iemand mij helpen. Ik zoek zoiets als "Panorama", maar dan dat de achtergrond even hard meeschuift als de icoontjes en die misschien gratis is (hoeft niet). En waar kan ik van zulke brede wallpapers vinden? (die op de in de TS heeft een te lage resolutie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat kan gewoon in WinterBoard, zie ook de TS, dan moet je zelf je afbeeldingen juist gaan benoemen.

En je kunt zelf een heule brede wallpaper opzoeken of croppen en dan de afbeeldingen op het juiste formaat afsnijden.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-05 23:59

kronolith

[EDIT]

Kwam vandaag een hele mooie theme tegen: eZuneHD. Was er meteen verliefd op en moest hem ook hebben. Na een paar uurtjes ploeteren is het dan toch gelukt. Zie hier het resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://i324.photobucket.com/albums/k336/kronolith/IMG_0001.png

Een bijna perfecte kopie van de Zune HD :)

Ben nu bezig om een theme te maken voor LockInfo.

Downloadlink hier

[ Voor 5% gewijzigd door kronolith op 03-06-2010 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:32
Misschien beetje stom, maar kun je geen "carrier-logo" instellen op de iPod touch, ik heb zowat alles veranderd, maar ik krijg geen carrier logo op mijn ipod, mijn naam dus...
Ook wil ik van die grote klok af op het lock-screen, lukt maar niet : ( .
hoe het nu bij staat.

Voor de rest heb ik zomin mogelijk op mijn pagina's staan, op de 2 belangerijkste dingen na en in mijn dock natuurlijk: 538, muziek en slam!fm.
De teksten doorzichtig gemaakt en nauurlijk SBsettings geinstalleerd, super handig :D !
Maar iemand idee om die klok weg te krijgen? En een wat leukere slider, alle plaatjes die ik vind zijn vierkant, en hebben geen ronde hoek : (

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabir96
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-11-2022

sabir96

Android Fanboy

alaintje schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 12:12:
Misschien beetje stom, maar kun je geen "carrier-logo" instellen op de iPod touch, ik heb zowat alles veranderd, maar ik krijg geen carrier logo op mijn ipod, mijn naam dus...
Ook wil ik van die grote klok af op het lock-screen, lukt maar niet : ( .
hoe het nu bij staat.

Voor de rest heb ik zomin mogelijk op mijn pagina's staan, op de 2 belangerijkste dingen na en in mijn dock natuurlijk: 538, muziek en slam!fm.
De teksten doorzichtig gemaakt en nauurlijk SBsettings geinstalleerd, super handig :D !
Maar iemand idee om die klok weg te krijgen? En een wat leukere slider, alle plaatjes die ik vind zijn vierkant, en hebben geen ronde hoek : (
om de lockscreen klok weg te krijgen moet je in Cydia zoeken op 'lockscreen clock hide', je kan als alternatief voor een slider een onzichtbare tap to unlock gebruiken

De man heeft de RUILHANDEL ontdekt en heeft het GELD uitgevonden; De vrouw heeft het GELD ontdekt en toen is alles naar de kloten gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Laatst online: 01:32
Idd ik snap alleen niet hoe ja dat apparte bestand maakt en waar je het dan moet plaatsen en hoe maak je hem dan invisible? Ik zal morgen een een alternatieve site raadplegen ;) bedankt voor de ideeën!

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Mijn thema is vanaf nu beschikbaar, zie:

Forum/Screenshot: http://macthemes.net/forum/viewtopic.php?id=16803379
Download link: http://iphone.en-is.com/theme/click.php?id=2

De thema is nog niet klaar maar ik kan voor de komende tijd er niet aan werken, daarom heb ik besloten om deze toch beschikbaar te stellen. Ik ga er weer verder aan werken wanneer ik de nieuwe iPhone in me handen krijg! :)

Voor meer info (bugs enzo) zie http://iphone.en-is.com/ !

[ Voor 6% gewijzigd door EN-IS op 31-07-2010 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

EN-IS schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 16:48:
Mijn thema is vanaf nu beschikbaar, zie:

Forum/Screenshot: http://macthemes.net/forum/viewtopic.php?id=16803379
Download link: http://iphone.en-is.com/theme/click.php?id=2

De thema is nog niet klaar maar ik kan voor de komende tijd er niet aan werken, daarom heb ik besloten om deze toch beschikbaar te stellen. Ik ga er weer verder aan werken wanneer ik de nieuwe iPhone in me handen krijg! :)

Voor meer info (bugs enzo) zie http://iphone.en-is.com/ !
Bedankt! :) Vind hem erg mooi O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
kronolith schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 18:42:
[...]

Bedankt! :) Vind hem erg mooi O+
Thanx voor de complimenten :9

Helaas kan ik er even tijdelijk niet verder aan werken in verband met dat ik op dit moment even geen iPhone heb. Hoop dat daar snel verandering in komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Nu online

Snippertje

Light up your life

EN-IS schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 00:49:
[...]

Thanx voor de complimenten :9

Helaas kan ik er even tijdelijk niet verder aan werken in verband met dat ik op dit moment even geen iPhone heb. Hoop dat daar snel verandering in komt!
Ik ben benieuwd. Vind hem erg vet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gangstahh
  • Laatst online: 06-11-2024
Ik heb een vraag, hoe zet je die procenten neer bij je baterij boven in ?
zelf heb ik al wat dingen geprobeerd, alleen nu zie je procenten in de batterij als ie zegmaar op stand by gaat :S.

alvast bedankt! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helioss
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-08-2020
gangstahh schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 13:56:
Ik heb een vraag, hoe zet je die procenten neer bij je baterij boven in ?
zelf heb ik al wat dingen geprobeerd, alleen nu zie je procenten in de batterij als ie zegmaar op stand by gaat :S.

alvast bedankt! :D
Hiervoor zul je een Jailbreak nodig hebben. Dan kan het met SBSettings.

Open SBSettings > Klik More button > Kies voor Extras & Options
Daar staat de optie Turn Numeric Battery ON. Na een respring moet het goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gangstahh
Helioss schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 14:10:
[...]

Hiervoor zul je een Jailbreak nodig hebben. Dan kan het met SBSettings.

Open SBSettings > Klik More button > Kies voor Extras & Options
Daar staat de optie Turn Numeric Battery ON. Na een respring moet het goed komen.
Heey, ik heb hem al gejailbraked(iOS4, gister:p) haha, en ik heb sbssettings er ook al op staan, als ik dus naar options ga zoals jij zegt dan, kan ik alleen de datum invoegen, het vrije ram, en de datum notering en de tijd 24H of niet.

iemand een andere oplossing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helioss
Vreemd, zal hem dan aan iOS4 liggen :

Afbeeldingslocatie: http://img25.imageshack.us/img25/2807/img0059c.png

Ipod Touch 2g op 3.1.3 Spirit JB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gangstahh
Helioss schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 15:04:
Vreemd, zal hem dan aan iOS4 liggen :

[afbeelding]

Ipod Touch 2g op 3.1.3 Spirit JB
Bedankt voor die screen, nu heb ik het wel gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 283434

Voor dat percentage heb je helemaal geen Jailbreak nodig.
Het zit gewoon in de instellingen van de iPhone, namelijk onder : Instellingen - Algemeen - Gebruik

Daar kun je Batterijpercentage aan en uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkMASTERPRO
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03 21:50
Anoniem: 283434 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 16:48:
Voor dat percentage heb je helemaal geen Jailbreak nodig.
Het zit gewoon in de instellingen van de iPhone, namelijk onder : Instellingen - Algemeen - Gebruik

Daar kun je Batterijpercentage aan en uit zetten.
Dat is volgens mij alleen voor de iPod Touch 3G, iPhone 3GS + 4 en de iPad. Overige modellen, maak niet uit welke versie van iOS hebben dat niet om een of andere vage rede. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-05 08:43

Chrisjuh_15

Facta non verba

kronolith schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 17:41:
Kwam vandaag een hele mooie theme tegen: eZuneHD. Was er meteen verliefd op en moest hem ook hebben. Na een paar uurtjes ploeteren is het dan toch gelukt. Zie hier het resultaat:

[afbeelding]

Een bijna perfecte kopie van de Zune HD :)

Ben nu bezig om een theme te maken voor LockInfo.

Downloadlink hier
Dat is wel erg vet :) Jammer dat bepaalde nodige tweaks niet werken onder iOS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

Chrisjuh_15 schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 22:20:
[...]

Dat is wel erg vet :) Jammer dat bepaalde nodige tweaks niet werken onder iOS4
Jup, daarom heb ik nu ook iFlat. Best jammer want het werkte erg goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-04 22:28
Zou iemand mij kunnen vertellen of MultiBarLockScreen nog hoort te werken bij iOS4? Bij mij crashed hij steeds en gaat de iPhone naar safe mode..

Want met LockInfo gebruik ik alleen LockWeather plugin en de Calendar, maar die calender heeft zon lelijke zwarte header erin zitten over de hele breedte (LockCalendar heeft dat niet).

Maar ik zou eventueel tevreden zijn met LockWeather van LockInfo en Lock Calendar apart maar LockCalendar projecteert weer overal overheen die krijg ik niet lager..

Snapt iemand wat ik bedoel, zo nee, ik licht het graag meer toe :)

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Zo, paar weken terug iOS4 op me 3gs gezet en eindelijk toch maar beetje gecustomized.

Lockscreen batterij:
Afbeeldingslocatie: http://i209.photobucket.com/albums/bb243/got-borgoth/IMG_02811.png
Zelf in elkaar geknutseld nadat ik iets soortgelijks hier ergens tegen kwam. (dat was een betaal theme ofzo) En met full brightness is het trouwens meer toxic green, maar dat terzijde.

Springboard normaal:
Afbeeldingslocatie: http://i209.photobucket.com/albums/bb243/got-borgoth/IMG_0263.png

Folders:
Afbeeldingslocatie: http://i209.photobucket.com/albums/bb243/got-borgoth/IMG_0264.png
(folderachtergrond komt ook ergens uit een van deze topics)

Springboard leeg:
Afbeeldingslocatie: http://i209.photobucket.com/albums/bb243/got-borgoth/IMG_0265.png
(Achtergrond)

Niet te zien:
- Custom sms-toon: zelda loot-crate
- Random ringtones (allemaal bekende deuntjes)
- Custom no-rotate icoontje in glasklart style
- Invisible tap to unlock "zichtbaar" in me battery screen :+

Todo:
- Stekkertje in de 100% batterij maken.
- Page indicator dots ander kleurtje geven.
-SBSettings bijpassend thema geven, is nu nog de standaard versie

En nee ik ben niet zo'n kleurtjes gek. Ik ergerde me dood aan dat hele carnaval gebeuren met de standaard icoontjes. Doe mij maar lekker simpel zwart/wit.

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Nu online

Snippertje

Light up your life

Weet er iemand een aantal themes die al suitable zijn voor iphone 4? Ik heb alleen glaskart nog kunnen vinden met redelijk wat icoontjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helioss
Snippertje schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 13:16:
Weet er iemand een aantal themes die al suitable zijn voor iphone 4? Ik heb alleen glaskart nog kunnen vinden met redelijk wat icoontjes.
ModMyI heeft al redelijk was iOS 4 compatible thema's.

Mijn vraag :
Ik heb een Clock Widget, deze vertoont nu op elke pagina, wat ik niet wil.
Het mooiste zou zijn dat deze Widget alleen op de eerste pagina verschijnt. De Widget is een html (Widget.html). Met het hernoemen van deze .html naar Page0.html of Page1.html krijg ik helemaal geen Clock meer.

Een voorbeeld waar ik over praat :

Afbeeldingslocatie: http://img265.imageshack.us/img265/3958/img0102e.png
(Hier staat hij goed, hier mag hij blijven staan want dit is pagina 1)

Hier moet hij weg :
Afbeeldingslocatie: http://img710.imageshack.us/img710/8132/img0103o.png

Afbeeldingslocatie: http://img153.imageshack.us/img153/4844/img0104o.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Nu online

Snippertje

Light up your life

Ja, maar iOS 4 themes en iPhone 4 compatible themes zijn wel een verschil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helioss
Snippertje schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:55:
Ja, maar iOS 4 themes en iPhone 4 compatible themes zijn wel een verschil ;)
Dat had ik even verkeerd gelezen. Heeft vooral met icons etc. te maken toch?
Die net wat anders worden weergegeven op de retina display?

EDIT : > ModMyI < dit zijn toch Iphone 4 thema's ?

[ Voor 16% gewijzigd door Helioss op 25-08-2010 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

Helioss schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 08:15:
[...]

Dat had ik even verkeerd gelezen. Heeft vooral met icons etc. te maken toch?
Die net wat anders worden weergegeven op de retina display?
Resolutie is vele male hoger van het retina display, dus zitten er in iPhone 4 themes high-res icoontjes etc ;)

EDIT: Zo te zien wel ja :)

[ Voor 3% gewijzigd door kronolith op 25-08-2010 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 334550

Als ik winterboard download op mijn ipod touch 4g, dan worden de letters onder de icoontjes ineens grijs?
Weet iemand hoe het komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Anoniem: 334550 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 15:48:
Als ik winterboard download op mijn ipod touch 4g, dan worden de letters onder de icoontjes ineens grijs?
Waarschijnlijk heb je een thema geactiveerd of iets in die trend, kijk dat even na onder Winterboard > Select themes en schakel alles uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 351706

oops verkeerd topic

[ Voor 92% gewijzigd door Anoniem: 351706 op 16-10-2010 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-04 18:59
Anoniem: 334550 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 15:48:
Als ik me niet vergis heeft dit er mee te maken dat WinterBoard bij jou waarschijnlijk SummerBoard Mode aan heeft staan. Hiermee werken oudere themes beter.
Als je echter even bij Select Themes kijkt bij WinterBoard, dan zou je een standaard theme moeten zien met de naam White Icon Labels. Als je deze selecteert zouden je letters weer gewoon wit moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 334550

Jas, Dankje het werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274635

Ik doe dan ook maar even m'n bijdrage:

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/wqrf9s.png

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/r10eu8.png

Heb de iPhone nog maar 2 weken, en ben ervan overtuigd dat ik op het gebied van de interface customizen nog niets gezien heb. Vind het wel geslaagd voor een eerste poging though.
Also: De dock icoontjes zien er hier slecht uit, maar op de iPhone zien er beetje retro-achtig uit en zeker niet 'obvious' low-res zoals je dat met sommige apps hebt. Ik dacht eerst zelfs dat ze op retina resolutie gemaakt waren maar blijkbaar dus toch niet (adhv de screenie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimsoN72
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-03 12:18
Anoniem: 274635 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 22:17:
Ik doe dan ook maar even m'n bijdrage:

[afbeelding]

[afbeelding]

Heb de iPhone nog maar 2 weken, en ben ervan overtuigd dat ik op het gebied van de interface customizen nog niets gezien heb. Vind het wel geslaagd voor een eerste poging though.
Also: De dock icoontjes zien er hier slecht uit, maar op de iPhone zien er beetje retro-achtig uit en zeker niet 'obvious' low-res zoals je dat met sommige apps hebt. Ik dacht eerst zelfs dat ze op retina resolutie gemaakt waren maar blijkbaar dus toch niet (adhv de screenie)
Lockscreen is erug cool! Aangepaste versie van typophone4 neem ik aan... Hoe kan ik 'm bemachtigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274635

CrimsoN72 schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 08:55:
[...]

Lockscreen is erug cool! Aangepaste versie van typophone4 neem ik aan... Hoe kan ik 'm bemachtigen?
neen dat is SlantedLock (gratis op cydia) met een custom wallpaper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoyvoy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-12-2024

hoyvoy

Prutser

Misschien "heb je nog niet veel gezien" maar wat jij hier hebt gemaakt is echt prachtig! Mooi, overzichtelijk en zoals je al zei: retro iconen! Alleen zie je de dock icon labels niet zo erg goed, maar dit was misschien de bedoeling.
Samenvattend: Apple zou dit op iedere iphone, ipod touch enz. moeten installeren!
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Is het trouwens mogelijk om de settings/instellingen aan te passen bijv. Dat je één mapje hebt met "iPod" waarin de muziek en video instellingen samen in staan, want ik heb namelijk geen idee hoe ik dit zou moeten maken.

[ Voor 24% gewijzigd door hoyvoy op 18-11-2010 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 364659

Ik probeer tot vervelens toe de achtergrond van de folders op mijn iPod te veranderen, maar het wil maar niet lukken. Wat heb ik al gedaan:
  • In /System/Library/CoreServices/Springboard.app/ de FolderSwitcherBG@2x.png vervangen
  • Een eigen Winterboard Theme gemaakt met com.apple.springboard/FolderSwitcherBG@2x.png
  • Het aangepast in de com.apple.springboard map in het thema Suave HD wat ik draai FolderSwitcherBG@2x.png
Deze dingen waren aangegeven in zoekresultaten, maar ze werken dus niet...

Verder staat aan in winterboard:
Suave HD
No Docked Icon Labels
User Wallpaper
No slider Message
Slantedlock
No undocked Icon Labels
Glasklart HD No dock
Glasklart HD No Page Dots
iblank No Icon Shadows

Heeft iemand enig idee waar het aan kan liggen? Verkeerde naam ofzo? Andere directory waar het moet zijn? Kan het misschien aan een van de thema's liggen? Het is een 4G op 4.1 ge JB't met Limera1n.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoyvoy

hoyvoy

Prutser

Probeer eens de @2x weg te halen dus niet:
FolderSwitcherBG@2x.png maar FolderSwitcherBG.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat heeft het helaas niet opgelost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoyvoy

hoyvoy

Prutser

owh ja, ik zie het al het moet zo:
jouw_thema/bundles/com.apple.springboard/FolderSwitcherBG/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoyvoy

hoyvoy

Prutser

dan doe ik ook maar even mijn bijdrage:

Homescreen:

Afbeeldingslocatie: http://b.imagehost.org/0220/IMG_0485.png

SBSettings:

Afbeeldingslocatie: http://b.imagehost.org/0965/IMG_0487.png

en Lockscreen

Afbeeldingslocatie: http://d.imagehost.org/0043/IMG_0491_1.png

SBSettings: een aangepaste Tech Shadows (standaard) (Landscape met SBRotator)
Homescreen: met SBRotator, Panorama, Iconoclasm en een custom badge
Lockscreen: Lockinfo met een clockhide, custom header en subheader een een transparante slide to unluck.

Todo: het lockscreen vind ik nog een beetje lelijk want het is moeilijk om een écht mooie wallpaper te vinden.

[ Voor 11% gewijzigd door hoyvoy op 22-11-2010 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-05 17:19
Heb laatst winterboard van mn iphone 3G afgehaald. En wat een verademing zeg op het gebied van performance! Wist niet dat het zoveel geheugen/snelheid wegnam. Kan em weer normaal gebruiken zonder gefrustreerd te raken.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb gevonden wat het probleem is, de 4de generatie iPods en iPhones cachen de folderachtergrond. Ga dus naar: var/mobile/library/caches en verwijder com.apple.SpringBoard.folderSwitcherLinen Dan de FolderSwitcherBG.png op z'n plek zetten, respringen en voila: er is hout (of iets anders natuurlijk). :9

Afbeeldingslocatie: http://www.majhost.com/gallery/oscarverbeek/photos/Tweakers/img_0456.png
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone & iPod touch] Post hier je SpringBoard! (om puur je springboard/homescreen te posten)
[iPhone & iPod touch] Jailbreaken - Deel 4