en ik druk op login bij WinSCP dan komt er een error:
network error - connection timed out
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Mijn Springboard...

Mijn Notes...

Zoals je ziet nogal subtiel allemaal (bahalve "Notes" dan), ik vind het dan ook erg vervelend als je binnen een thema icoontjes hebt die totaal niet bij elkaar passen... Een paar dingen zou ik anders willen zien: Het vrije geheugen meer naar rechts, naast de "batterij" zodat de klok weer in het midden kan (en misschien een ander klokje; dot matrix?). De "batterij" altijd een kleurtje (zoals bijv. in Safari). Suggesties?
Ook heb ik hier achtergronden gezien die meebewegen (omdat ze breder zijn dan het iPhone scherm) of om de zoveel tijd veranderen. Van beide weet ik niet hoe dit zelf te regelen... Wat betreft het meebewegen van de achtergrond lijkt me dit wel alleen interessant als deze bijvoorbeeld met de halve snelheid van de iconen zou bewegen bij het bladeren (beetje zoals bij Android) zodat er diepte ontstaat of liever gezegd een afstand lijkt te zijn tussen de iconen en de achtergrond! Is dit mogelijk? Wat betreft een roulerende achtergrond: Hoe kan ik zelf de plaatjes ervoor kiezen?
Deze BossPaper app mag wat mij betreft snel uitkomen... En daarmee is mijn vraag over roulerende wallpapers beantwoord... Nu nog mijn vraag over meebewegende achtergronden..:
Wat betreft het meebewegen van de achtergrond lijkt me dit wel alleen interessant als deze bijvoorbeeld met de halve snelheid van de iconen zou bewegen bij het bladeren (beetje zoals bij Android) zodat er diepte ontstaat of liever gezegd een afstand lijkt te zijn tussen de iconen en de achtergrond! Is dit mogelijk?

Blue Tap gebruikt, maar omdat er dan (enigszins naar rechts verschoven) nog steeds "slide to unlock" was te zien wel de string file van een theme waarin de tekst bij de slider was veranderd aangepast zodat er helemaal geen tekst meer was te zien... en voila... Nu nog kijken voor een beter klokje.
Vraag: Ik heb geprobeerd om de achtergrond bij de tekstballonnetjes van de MobileSMS.app te vervangen;
Van:

Naar (bijvoorbeeld):

Maar deze nieuwe afbeelding was maar even te zien waarna de tekstballonnen verschenen boven de standaard achtergrond?! (Ter info: /Applications/MobileSMS.app/Default-smsanswer.png vervangen)
Alle SMS themes voor Winterboard werken namelijk niet (of zijn nog niet compatible met 3Gs) en waren niet subtiel genoed ;p. Tips?
[iPhone & iPod Touch] Post hier je mods even doornemen, en je moet ze naar de <root>/private/var/stash/Themes.****** map kopiëren, bij mij werkt het iig prima. Je moet in sommige gevallen ook nog eens respringen of zelfs rebooten voordat het mapje in WinterBoard staat, maar hij moet dan als het goed is ook helemaal bovenin staan.pebbie schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 01:08:
hoeveel themes kun je kwijt in winterboard? het is me gelukt om er 1 te downloaden via wncp maar de rest doet niks, staan wel in het mapje en je ziet ze ook gekopierd worden. maar als ik dan terug ga naar winterboard dan zie ik hem er niet in staan? doe het toch echt op dezelfde manier dus ik snap het ff niet meer. iemand advies?
Ben ik met je eens, zo heb ik het de 1e keer ook gedaan en dat werkte. De keren daarna niet meer dus vandaar dat ik het niet meer snap nu. Maar goed ik dat topic ff helemaal doorlezen, proberen een eigen theme te maken en dan kijken hoe we hem er op krijgen. Als het wederom niet lukt gil ik wel weerWiethoofd schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 07:37:
[...]
[iPhone & iPod Touch] Post hier je mods even doornemen, en je moet ze naar de <root>/private/var/stash/Themes.****** map kopiëren, bij mij werkt het iig prima. Je moet in sommige gevallen ook nog eens respringen of zelfs rebooten voordat het mapje in WinterBoard staat, maar hij moet dan als het goed is ook helemaal bovenin staan.
Update, eentje is weer gelukt. Maar nu gooit Wintcp me er steeds uit met de verbinding maar goed dat is van latere zorg. Thanks.pebbie schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 09:46:
[...]
Ben ik met je eens, zo heb ik het de 1e keer ook gedaan en dat werkte. De keren daarna niet meer dus vandaar dat ik het niet meer snap nu. Maar goed ik dat topic ff helemaal doorlezen, proberen een eigen theme te maken en dan kijken hoe we hem er op krijgen. Als het wederom niet lukt gil ik wel weer

De rest is allemaal gedaan met losse app-jes in winterboard (5 icon dock, reflective dock, wifi logo, custom signalstrength bars, etc...). Dit is dus geen theme die je kunt downloaden...
Mooi! Ik vond je vorige plaatjes al erg mooi, maar deze is helemaal super!CrimsoN72 schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 21:25:
Handmatig iconen veranderd (van de "Tenuis" iconset) en de beta van Bosspaper gebruikt, al kun je dat laatste helaas niet zien op een screenie... Bosspaper is in ieder geval erg tof, vooral de "ripple" transtion is erg mooi.
[afbeelding]
De rest is allemaal gedaan met losse app-jes in winterboard (5 icon dock, reflective dock, wifi logo, custom signalstrength bars, etc...). Dit is dus geen theme die je kunt downloaden...
Zou je me kunnen vertellen wat je in je iPhone moet aanpassen om tot dit resultaat te komen?
of is dat echt een belachelijk lange waslijst?
Hij heeft al het werk al gedaan, gewoon een zipje vragen van z'n WinterBoard map en een screenshotje van z'n WinterBoard settings zodat je weet welke je allemaal aan moet vinken en bij jou zou het ook zo moeten werkenReinigingsdoek schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 22:27:
Mooi! Ik vond je vorige plaatjes al erg mooi, maar deze is helemaal super!
Zou je me kunnen vertellen wat je in je iPhone moet aanpassen om tot dit resultaat te komen?
of is dat echt een belachelijk lange waslijst?
Okee lekker makkelijk! Staat dat zipje hier al ergens op GoT of moet ik dat via een priveberichtje even vragen?Wiethoofd schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 22:45:
[...]
Hij heeft al het werk al gedaan, gewoon een zipje vragen van z'n WinterBoard map en een screenshotje van z'n WinterBoard settings zodat je weet welke je allemaal aan moet vinken en bij jou zou het ook zo moeten werken
Morgen...Reinigingsdoek schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 22:55:
[...]
Okee lekker makkelijk! Staat dat zipje hier al ergens op GoT of moet ik dat via een priveberichtje even vragen?
Om te beginnen mijn winterboard instellingen:

Opmerkingen: De remove slider text is een door mij aangepaste versie van de "unlock me slider theme", bij "Blue tap" stond er namelijk nog tekst rechts naast de "blue tap". Deze aangepaste versie zorgt ervoor dat er bij geen enkele slider nog tekst staat (!).
Wallpaper:

Nog meer opmerkingen: Mocht je Bosspaper v0.93 (beta dus) gaan gebruiken hou er dan rekening mee dat de klok met datum boven de dock niet meer zichtbaar is. Ik heb hier echter vragen over gesteld en hoop snel antwoord te krijgen van BigBoss (http://thebigboss.org/200...lpaper-app/#comment-10531 Comment 49.) maar ik denk dat dit in de final release wel opgelost is.
Wat betreft een rar file van mijn winterboard en van mijn "remove slider text"; geen idee hoe deze hier toe te voegen... Oh ja, de iconen zijn handmatig vervangen en dus geen onderdeel van een theme (iconset "Tenuis") dit zul je dus zelf moeten doen. Maar er zijn een hoop custom iconen te vinden dus dat moet wel lukken (let op dat je een back-up maakt van de originele iconen). De "Tenuis" iconen set: http://iphonetoolbox.com/icons/tenuis-iconset/
Ik hoop dat je er iets mee kunt
ps: De "batterij" van mijn eerdere post: "Torus Battery"
Thanks!!CrimsoN72 schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 15:25:
@Reinigingsdoek:
Om te beginnen mijn winterboard instellingen:
[afbeelding][afbeelding]
Opmerkingen: De remove slider text is een door mij aangepaste versie van de "unlock me slider theme", bij "Blue tap" stond er namelijk nog tekst rechts naast de "blue tap". Deze aangepaste versie zorgt ervoor dat er bij geen enkele slider nog tekst staat (!).
Wallpaper:
[afbeelding]
Nog meer opmerkingen: Mocht je Bosspaper v0.93 (beta dus) gaan gebruiken hou er dan rekening mee dat de klok met datum boven de dock niet meer zichtbaar is. Ik heb hier echter vragen over gesteld en hoop snel antwoord te krijgen van BigBoss (http://thebigboss.org/200...lpaper-app/#comment-10531 Comment 49.) maar ik denk dat dit in de final release wel opgelost is.
Wat betreft een rar file van mijn winterboard en van mijn "remove slider text"; geen idee hoe deze hier toe te voegen... Oh ja, de iconen zijn handmatig vervangen en dus geen onderdeel van een theme (iconset "Tenuis") dit zul je dus zelf moeten doen. Maar er zijn een hoop custom iconen te vinden dus dat moet wel lukken (let op dat je een back-up maakt van de originele iconen). De "Tenuis" iconen set: http://iphonetoolbox.com/icons/tenuis-iconset/
Ik hoop dat je er iets mee kunt
ps: De "batterij" van mijn eerdere post: "Torus Battery"
Nu eerst even dat koppelen aan de praat krijgen, met Fugu krijg ik het nog niet voor elkaar.
Koppelen? Gewoon met iPhoneBrowser bestanden overzetten (...icon,png "save as" voor back-up, "replace" met nieuwe iconen... Naam van nieuwe iconen moet wel exact hetzelfde zijn). Verder Cydia voor alle winterboard apps en presto! Of bedoel je iets anders?Reinigingsdoek schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 15:53:
[...]
Thanks!!
Nu eerst even dat koppelen aan de praat krijgen, met Fugu krijg ik het nog niet voor elkaar.
iPhoneBrowser is voor PC blijkbaar, voor de Mac moest ik Fugu gebruiken maar dat werkte niet.CrimsoN72 schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 17:34:
[...]
Koppelen? Gewoon met iPhoneBrowser bestanden overzetten (...icon,png "save as" voor back-up, "replace" met nieuwe iconen... Naam van nieuwe iconen moet wel exact hetzelfde zijn). Verder Cydia voor alle winterboard apps en presto! Of bedoel je iets anders?
Nu bezig met een ander programma!
Heb je hier misschien wat aan?Reinigingsdoek schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 17:51:
[...]
iPhoneBrowser is voor PC blijkbaar, voor de Mac moest ik Fugu gebruiken maar dat werkte niet.
Nu bezig met een ander programma!
http://www.iphone-explorer.com/
Verwijderd
Ik kom bij deze even binnenvallen want ik heb een klein probleempje!
Heb gister mn iPhone gejailbreaked, so far so good
alleen nu met de lock calender, de kalender zit veeeel te hoog
krijg ik dit:

hoe krijg ik dit ingodsnaam gefixt?
btw, als ik mn Clock hide uitzet, dan zit de agenda wel een stuk naar onder
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2009 15:07 ]

Alle third party apps (naast het winkelwagentje van links naar rechts; Nu.nl (krantje), Pocket Informant (todo vinkje), Weather Pro (zonnetje) en boven de zon; Beltegoed (telefoon met 256) zouden transparante iconen moeten zijn (dwz zonder gloss en zonder zwarte rand):

Maar zoals je ziet oorspronkelijk transparant maar op mijn springboard niet
Haha, die bedoelde ik met het andere programma dat ik aan het gebruiken was, bedankt voor het meedenken!CrimsoN72 schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 19:37:
[...]
Heb je hier misschien wat aan?
http://www.iphone-explorer.com/
Gisteren m'n iPhone na een hele mooie (maar irritant trage) iNav achtergrond weer gereset, omdat ik geen zin had om alles handmatig terug te zetten. Nu dus opnieuw Jailbreaken en dan een mooie achtergrond maken.
Even iets anders; Beejive lijkt véééél sneller op te starten zonder jailbreak dan met, heeft iemand anders dit ook? Met jailbreak duurt het soms wel een paar minuten voordat ik m'n contactlijst zie, terwijl het zonder jailbreak enkele seconden duurt.
Dit zijn volgens mij 'WebClips' als ik je verhaal goed heb gelezen. Wat je kunt doen is gewoon de naam van de webclip overnemen en geven aan de juiste icoon voor de webclip en die in je Icons.bundle neerzetten dan 'overschrijft' deze de stock iconen zoals dat met de standaard iPhone Apps ook gebeurd. Ik heb het gedaan met m'n GoT icoon en die werkte perfect.CrimsoN72 schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 00:07:
Maar zoals je ziet oorspronkelijk transparant maar op mijn springboard nietHet lijkt erop dat ze op de een of andere manier gekoppeld zijn aan een template (via plist of XML oid...?). Terwijl alle apps die oorspronkelijk op de iPhone zitten wel gewoon het icoontje weergeven zoals het eruit hoort te zien. Iemand enig idee hoe dit op te lossen? I'm desperate!
Er is ook nog een andere manier, maar dan moet je wat dieper het filesystem induiken waar je webclips opgeslagen worden en daar gokken welke webclip welke "naam" (bestaande uit een bult cijfers en letters) heeft en dan de icon.png in die map veranderen. Bovenstaande via je WinterBoard is makkelijker en sneller.
Zo, even dit hele bericht gekopierd.Wiethoofd schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 21:25:
[...]
Om dat te krijgen moet je geïnstalleerd hebben uit Cydia:
- WinterBoard
- Status Notifier
- OpenSSH
- MultiBarLockscreen
- Lock Calender
(- A Better Tap to Unlock)
Verder even de Settings.js-file die ik gebruik (en hier staat) aanpassen naar eigen wensen en locatie.
[...]
Probeer het eens met mijn Settings.js-file (staat hierboven gelinkt) en zet de boel eens in ongeveer dezelfde volgorde als dat ik het heb:
Ik kan ook even een zipje online zetten met mijn Tap to Unlock, die de tekst onderin je LockScreen weghaalt en bij mij wel werkt (mocht er behoefte aan zijn).
Ik wil graag hetzelfde als jij in je Lockscreen, gaat prima met je uitleg.
1 ding, hoe kan ik die .js file aanpassen? Want ik heb er nu 2, de jouwe en de originele maar ik kan het alleen in Safari openen en dan geen aanpassingen maken..
Openen met Kladblok/Notepad (of de OS X versie daarvan)Reinigingsdoek schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 12:19:
1 ding, hoe kan ik die .js file aanpassen? Want ik heb er nu 2, de jouwe en de originele maar ik kan het alleen in Safari openen en dan geen aanpassingen maken..
Probeerde ik, maar dat opende 2 seconde en sloot toen weer af.Wiethoofd schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 12:26:
[...]
Openen met Kladblok/Notepad (of de OS X versie daarvan)
Met een USB stickje op de PC geprobeerd en dat lukte wel, woonplaats veranderd dus dat is ook okee.
Nu zie ik alleen de kalender afspraken maar niet het weer , tijd en datum... hoe kan dat?
Gelukt, nu alleen de achtergrond nog wijzigen van het lockscherm, ff kijken hoe dat moet!
[ Voor 10% gewijzigd door Reinigingsdoek op 04-08-2009 14:08 ]
Bedankt voor je reactie. Maar vanmorgen voor ik ging werken nog snel even gesnuffeld en schijnbaar ben ik erg dom bezig geweest (maar ja, alleen als je dom bent kun je nog heel veel leren ;p). Ik had het een paar posts geleden over originele iconen zoeken, dan back-uppen en vervolgens vervangen door de custom versies (tergend werk) maar dit kan veel makkelijker en zo blijkt veel efficiënter: (ik ga er stilletjes van uit dat men dit hier al weet, maar vraag me tegelijk af waarom niemand me hier op gewezen heeft...) Je kunt in de Themes folder gewoon een directory plaatsen met bijv. de naam custom icons. Vervolgens maak je in die map een mapje met de naam "Icons" en daarin plaats je gewoon de PNG-tjes met exact de naam die op je springboard staat onder het icoontje dat je wilt vervangen... Aanvinken in winterboard and that's it!Wiethoofd schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 11:07:
[...]
Dit zijn volgens mij 'WebClips' als ik je verhaal goed heb gelezen. Wat je kunt doen is gewoon de naam van de webclip overnemen en geven aan de juiste icoon voor de webclip en die in je Icons.bundle neerzetten dan 'overschrijft' deze de stock iconen zoals dat met de standaard iPhone Apps ook gebeurd. Ik heb het gedaan met m'n GoT icoon en die werkte perfect.
Er is ook nog een andere manier, maar dan moet je wat dieper het filesystem induiken waar je webclips opgeslagen worden en daar gokken welke webclip welke "naam" (bestaande uit een bult cijfers en letters) heeft en dan de icon.png in die map veranderen. Bovenstaande via je WinterBoard is makkelijker en sneller.
Voorlopig resultaat:

De achtergrond verspringt elke 5 a 10 sec courtesy of BossPaper v0.93 en helaas is het niet zichtbaar zijn van de klok en datum boven de dock nog niet opgelost (maar de "ripple" transition naar andere achtergronden is veel indrukwekkender!).
Het is in ieder geval de bedoeling om de dock een serie iconen te geven die bij elkaar horen (de "Tenuis" set vind ik nog altijd het mooist) en de rest net als op je PC (of MAC) icoontjes te geven die een echt eigen "feel" hebben, maar die toch goed combineren... Ik zal nog wel even zoet zijn met zoeken naar de mooiste icoontjes, zeker gezien al deze keuze: http://www.iconfinder.net/ (en nog zoveel meer!)
Het is in ieder geval zo heel gemakkelijk om een eigen theme (of in ieder geval een eigen iconset) te maken en te verspreiden...
Kun je die muurpapier even openbaar maken?HaTe schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 23:31:
Ik ben vandaag ook bezig geweest
Leuk werk trouwens.
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Je lockscreen ziet er netjes uit!
PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd
Dat kan je dan beter posten in het jailbreak topic: [iPhone & iPod touch] Jailbreaken - Deel 2Reinigingsdoek schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 20:42:
Iemand hier last van het super traag aanmelden van Beejive ná de Jailbreak + installeren van wat apps?
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ik kan geen informatie vinden over hoe de standaard unlock slider terug te halen met de MultiBarLockScreen...
Verwijderd
topic van douwe;
http://macthemes2.net/for...topic.php?id=16794172&p=1
screen;

Hack that Phone heeft een hele duidelijke tutorial hoe en wat te doen: Changing SpringBoard fonts, font sizes, and font colors - Step 3 (zelf nog even naar step 3 scrollen)CrimsoN72 schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 11:34:
Iemand enig idee hoe je de kleur van het getal (datum en evt ook de actuele dag) op het kalendertje (springboard) kunt veranderen?
thx!Wiethoofd schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 11:43:
[...]
Hack that Phone heeft een hele duidelijke tutorial hoe en wat te doen: Changing SpringBoard fonts, font sizes, and font colors - Step 3 (zelf nog even naar step 3 scrollen)
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
1. Hoe haal je de text onder de icoontjes weg?
2. Hoe krijg je 5 rijen?
(heb al five icon dock, five column springboard, maar five iRows werkt niet...)
2. Die 'five iRows' had een reboot nodig i.p.v. respring.. dat is wel fixored. (draai 3GS 301)
Toch weer iets geleerd vandaag
edit: Ook maar 'Transparent dock labels', dat werkt dan wel weer...
[ Voor 16% gewijzigd door Tijgert op 10-10-2009 13:28 ]
Nette icoontjesVerwijderd schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 16:30:
MSN is IM+. En GoT en Tweaker badges linkt naar forum en tweakers.mobi. Zelf gemaakt
Ik zou de text onder de dock apps nog weghalen
Verwijderd
Daar zijn ook mijn andere custom icons te vinden.
Verwijderd
Zitten er maar 10 van mij bijWiethoofd schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 19:00:
@ Royal_Noob3, zijn dat allemaal jou icoontjes of jij hebt toevallig de jouwe er bij gezet?
Eens kijken of ik die icons niet allemaal kan downloaden en kan bulk uploaden in m'n t.net fotoalbum, helaas moet ik alles wel een naam moeten kunnen geven.
Tevens staat daar nog niet alles. http://macthemes2.net/forum/viewtopic.php?id=16796363 In dit topic zijn er ook nog heel veel te vinden, en tevens zit er ergens ook de PSD bij.
Hint: Gebruik de zoektool
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2009 19:05 ]
De link naar de HowTo werkt niet meer, maar met wat zoeken vind je het alsnog op de site.
De procedure werkt maar is enorm omslachtig, is er geen snellere manier om een veelvoud aan ringtones in een enkele keer erin te krijgen?
Ik heb standaard icoontjes. Voorderest: applewifi icons, reflective dock, fakecarrier, five icon dock, bosspaper (20 wallpapers die elke 10 sec vernieuwen), lockinfo met matte UI.Verwijderd schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 18:39:
Vanx, welk thema draai jij eigenlijk?
Ik heb wat icoon thema's uitgeprobeerd, maar vind het tot nu toe niet zoveel toevoegen. Ik ben meer van het subtiele
Voor ringtones: iRinger gebruiken en je liedjes op maat knippen. Dan toevoegen in iTunes en je kan ze selecteren in je instellingen.
Het enige wat nu nog MEGA irritant is is dat iTunes met de iD3 tags werkt en niet met de folders die IK aanwijs. Ik moest dus van zowel de ringtones als van al mijn muziek de iD3 aanpassen voor album etc. Wat een kolerewerk...
Illumine theme met Ibox Carbon background.

Bl44t
Ik meende me te herinneren dat je em icon.png moest noemen en in de Weather.app moest overschrijven om hem werkend te krijgen, maar natuurlijk is een live weather icon leuker
Lockscreen moet een balk(je) met weersverwachting hebben van de komende uren (en dagen). Voor de rest wil ik het lockscreen helemaal origineel houden. Dus geen gekke sliders of geen agenda. Iemand die weet of hier een geschikt thema voor is?
Dit komt al dichtbij:

Maar dan dus enkel het weerbericht (met verwachting voor de komende uren, met bijvoorbeeld stapjes van 2/3 uur en daaronder de verwachting voor de komende dagen)
Dan moet je een RockID hebben, kost geld..Tijgert schreef op woensdag 11 november 2009 @ 16:44:
Probeer intelliscreen eens, weer, mail, SMS, agenda... Alles op je lockscreen wat hij wilt en eventueel meerdere pagina's.
Of doe ik iets verkeerd?
Hou Cydget eens in de gaten. Het is net uit en zal binnekort erg leuke resultaten opleveren.mauricedb schreef op woensdag 11 november 2009 @ 00:01:
Ik zit al de hele avond te kijken naar een thema waarmee ik een weersverwachting kan krijgen op mijn lockscreen. Al het één en ander geprobeerd (eentje uit Cydia, nog eentje genaamd Weather Elements HD) maar het is gewoon niet hoe ik het wel hebben. Dat is namelijk het volgende:
Lockscreen moet een balk(je) met weersverwachting hebben van de komende uren (en dagen). Voor de rest wil ik het lockscreen helemaal origineel houden. Dus geen gekke sliders of geen agenda. Iemand die weet of hier een geschikt thema voor is?
Dit komt al dichtbij:
[afbeelding]
Maar dan dus enkel het weerbericht (met verwachting voor de komende uren, met bijvoorbeeld stapjes van 2/3 uur en daaronder de verwachting voor de komende dagen)
bijvoorbeeld :

Cyget is via Cydia te vinden, gratis, de echte Cydgets zijn nog niet uit. Binnenkort! (hopelijk)
Verwijderd
is dat thema op die screenshot dus ook nog niet uit?W.Zijlstra. schreef op donderdag 12 november 2009 @ 22:54:
[...]
Hou Cydget eens in de gaten. Het is net uit en zal binnekort erg leuke resultaten opleveren.
bijvoorbeeld :
[afbeelding]
Cyget is via Cydia te vinden, gratis, de echte Cydgets zijn nog niet uit. Binnenkort! (hopelijk)
Nee, nog steeds niet. Schiet nog niet echt op.Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2009 @ 17:35:
[...]
is dat thema op die screenshot dus ook nog niet uit?
Intelliscreen moet je inderdaad een RockID voor hebben. Ik heb intelliscreen wel eens geprobeerd maar ik vind LockInfo beter. Kost $5 dollar geloof ik, je hebt wel een gratis trial van 14 dagen. Ik ben niet zo van betalen voor jailbreak apps, maar Lockinfo heb ik toch voor betaald, super programma!mauricedb schreef op woensdag 11 november 2009 @ 00:01:
Ik zit al de hele avond te kijken naar een thema waarmee ik een weersverwachting kan krijgen op mijn lockscreen. Al het één en ander geprobeerd (eentje uit Cydia, nog eentje genaamd Weather Elements HD) maar het is gewoon niet hoe ik het wel hebben. Dat is namelijk het volgende:
Dit komt al dichtbij:
[afbeelding]
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Ik heb het gratis gekregen van David aka stimpy5050, onder toezegging dat ik de "dutch localization" zou doenijskonijn schreef op donderdag 10 december 2009 @ 09:13:
[...]
Intelliscreen moet je inderdaad een RockID voor hebben. Ik heb intelliscreen wel eens geprobeerd maar ik vind LockInfo beter. Kost $5 dollar geloof ik, je hebt wel een gratis trial van 14 dagen. Ik ben niet zo van betalen voor jailbreak apps, maar Lockinfo heb ik toch voor betaald, super programma!
Er komen ineens veel alternatieven met Cydget en SmartScreen. Ik vind beide nog te veel bloated, liever de degelijkheid van Lockinfo.
Ik ben bezig om een aantal iconen aan te passen in de theme iElements.
Nu gaat alles goed, maar er zijn een aantal apps met speciale leestekens erin: Pathé & Métro Paris
Nu had ik de iconen Pathé.png & Métro Paris.png genoemd, maar deze pakt ie niet, omdat het veranderd naar Path%E9.png & M%E9tro Paris.png.
Any tips?
Pathe.png & Metro Paris.png worden beiden niet opgepakt...Wiethoofd schreef op maandag 14 december 2009 @ 23:02:
Wat als je ze noemt zonder de accenten in de naam, wordt ie dan automatisch opgepakt?
En anders zul je in de App-map de desbetreffende icon.png's moeten overschrijven naar de eigen versie.
Misschien moet ik ze dan idd in de app overschrijven wat ik liever niet doe, over een paar maanden verander ik van theme en heb ik weer verkeerde icons
Het is me al gelukt! Heb met transmit (SFTP op Mac) gezocht naar de app, de naam gekopieerd en gepaste in de icon... dat werkte welWiethoofd schreef op maandag 14 december 2009 @ 23:18:
Je kunt de oude icon.png hernoemen naar icon-oud.png en dan de custom versie als icon.png er gewoon zo inzetten. Over een paar maanden terugveranderen of opnieuw overschrijven is ook zo gedaan.
Een hoop iconen moest ik zelf maken (die heb ik onder elk screenshot vermeld
@hieronder: thnx! was ik dus mooi ff vergeten... *fixed*
[ Voor 5% gewijzigd door iMars op 17-12-2009 10:39 . Reden: App op 3e pagina toegevoegd ]
bij jou pakt illumine ook niet alle iconen zie ik.OcGuru schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 19:55:
Zo ziet mijn ipod touch 1g er nu uit.
Illumine theme met Ibox Carbon background.
[afbeelding]
je klok bijvoorbeeld, terwijl illumine bij mij wel de klok meepakt
hoe los jij het op? dat niet alle icoonen meegaan in het thema ?
zie hier die van mij

vreemde is dat het kompas een orgineel apple icoon is, en dat word niet veranderd??
edit:
ook als je in winterboard het illumine thema uitzet veranderen niet alle iconen mee terug naar standaard
bij mij blijft nu weer het nu.nl icoon in het illumine thema

edit 2 :
zelfs na het deinstalleren van de illumine thema blijven sommige iconen het illumine thema behouden,
[ Voor 18% gewijzigd door murky123 op 21-12-2009 21:27 ]
Verwijderd
Mijn springboard; http://www.ipod-touch-themes.de/2008/04/theme-102/theme 102
met ook een aantal zelfgemaakte icoontjes zoals skype, facebook, cydia, Weather, ..
maar ik zit met het probleem dat ik geen keyboard theme's kan gebruiken, het wijzigt gewoon niet.
iemand een idee?
edit: murcky123, ik had dat ook met het weather icon, en daar heb ik dit op gevonden, weet niet of het wat is, maar dacht kan het maar zeggen. http://macthemes.net/forum/viewtopic.php?pid=493122
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2009 18:56 ]

het is gewoon een 'Black StatusBar' en 'Black Navigation Bars' en ik wil niet te gek doen met die mods maar dit vind ik wel een kleine opknapping.
1. Springboard, 2. Normaal lockscreen.
3. Lockscreen tijdens afspelen muziek, 4. Lockscreen na 2 keer Home button drukken
Overigens zijn alle 11 bladen gevuld met die icons, zodat het allemaal even netjes eruit ziet.
[ Voor 10% gewijzigd door Froggle op 07-01-2010 15:33 ]
Sweet! Heb er zelf ook Glasklart opstaan, maar jouw wallpapers staan er wel erg goed bij.Froggle schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 15:31:
Ik heb afgelopen nacht lekker in dit kunstwerk gestoken:
[afbeelding] [afbeelding]
3. Lockscreen tijdens afspelen muziek, 4. Lockscreen na 2 keer Home button drukken
Overigens zijn alle 11 bladen gevuld met die icons, zodat het allemaal even netjes eruit ziet.
Heb je die toevallig ook los?
En hoe heb jij die player op je lockscreen zo gekregen? Is wel erg nice namelijk.
http://basti93.deviantart...re-Wallpaper-Set-97023858
Voor de lockscreen cover gebruik ik SnowCover. Gewoon in Cydia te vinden als het goed is. Achtergrond moet je wel via SSH aanpassen, maar als je bekend bent met Winterboard, lijkt me dat geen probleem.
Tnx! Ik ga er ook eens mee stoeien. :-)Froggle schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 16:31:
Even speuren op DeviantART doet wonderen.
http://basti93.deviantart...re-Wallpaper-Set-97023858
Voor de lockscreen cover gebruik ik SnowCover. Gewoon in Cydia te vinden als het goed is. Achtergrond moet je wel via SSH aanpassen, maar als je bekend bent met Winterboard, lijkt me dat geen probleem.
Is een standaard achtergrond op de iPod Touch en iPhoneThe_Source schreef op zondag 17 januari 2010 @ 23:51:
Welke mod / wallpaper wordt eigenlijk hier gebruikt (0:55) ik heb al onder het trefwoord gezocht: "iphone color balls wallpaper" maar ik kon niks vinden.![]()

[ Voor 12% gewijzigd door Wiethoofd op 18-01-2010 00:05 ]
Meen je niet? "schaamt zich dood"Wiethoofd schreef op zondag 17 januari 2010 @ 23:58:
[...]
Is een standaard achtergrond op de iPod Touch en iPhone

Heeeeel erg bedankt trouwens!
[ Voor 8% gewijzigd door The_Source op 18-01-2010 00:05 ]
Verwijderd
Is er al meer info over die specifieke cydget?. Ik heb Cydget inmiddels al een maand geïnstalleerd staan maar gebruik het nooit omdat ik wacht op het lockscreen zoals op dat plaatje. Van de cydgets die nu in Cydia staan wordt ik niet heel gelukkig namelijk.W.Zijlstra. schreef op donderdag 12 november 2009 @ 22:54:
[...]
Hou Cydget eens in de gaten. Het is net uit en zal binnekort erg leuke resultaten opleveren.
bijvoorbeeld :
[afbeelding]
Verwijderd
..Zit ik hier met mijn niet-gejailbreakde iPhone 3G versie 3.1.2
Iemand die mij wilt helpen met het begin, PM is welkom. Vergoeding kun je verwachten.
Ik wil je wel helpen hoor. PM je msn/chat-adres maar, dan kunnen we alle punten even rustig afgaan.Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 23:59:
Ships, ik krijg echt kriebels van al die zieke screenshots.
..Zit ik hier met mijn niet-gejailbreakde iPhone 3G versie 3.1.2
Iemand die mij wilt helpen met het begin, PM is welkom. Vergoeding kun je verwachten.
Ik heb trouwens m'n theme weer helemaal verbouwd.

[ Voor 14% gewijzigd door Froggle op 28-01-2010 14:12 ]
Hmpf, dat is toch pretty awesome...Froggle schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 15:31:
Ik heb afgelopen nacht lekker in dit kunstwerk gestoken:
Apple zal denk ik nooit UI-customizing ondersteunen, dus misschien dat ik toch maar moet jailbraken. OS 4.0 komt toch pas in de zomer lijkt het...
Don't live for pleasure, make life your treasure
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone & iPod touch] Post hier je SpringBoard! (om puur je springboard/homescreen te posten)
[iPhone & iPod touch] Jailbreaken - Deel 4