Hallo allemaal,
Ik zit erg te twijfelen, ik weet namelijk niet of ik een computer moet kopen via een winkel of via een website.
Dit komt omdat ik met mijn vorige pc veel gedonder heb gehad en veel terug naar de winkel moest gaan, zij fixte het snel, als ik hem via internet had besteld, zou ik mij computer veel moeten opsturen omdat hij vaak stuk was. Waardoor ik mijn pc vaak kwijt was omdat hij terug moest gestuurd worden. Ik heb 2 systemen voor de zelfde prijs gezien. En wil graag weten welke jullie mij aanraden en waarom.
Ik wil er nieuwe spellen mee gaan spelen, muis / toetsenbord en beeldscherm heb ik al. Het gaat alleen om de kast. Samenstelling 1: De pc winkel
Samenstelling 2: Tweakers.net
Samenstelling 1 De computer winkel.
Behuizing: Huntkey designkast Zwart
Voeding: 500 watt //staat niet bij welke of wat.
Moederbord: Asus P5Q SE
Processor: Intel Core2duo 8400 // ik heb hier zelf mijn twijfels over wat denken jullie? Misschien Quadcore?
Geheugen: KINGSTON 2x 2048MB DDR2/667
Harddisk:HDD Samsung Spinpoint 500 GB S-Sata
VGA Card Point of View Geforce 9800GT 512 PCI-E
Cd / DVD Samsung WriteMaster DVD +/- RW 22speede Sata
Samenstelling 2 Tweakers samenstelling maart.
Behuizing: Cooler Master Centurion 590
Voeding: Cooler Master Silent Pro 600W
Moederbord: Foxconn A7DA-S
Processor: AMD Phenom II X4 940 BE
Geheugen: OCZ Platinum Dual Channel OCZ2P10664GK
Harddisk: Seagate Barracuda 7200.12 500GB // ik heb een externe hardeschijf dus meer hoeft niet.
VGA Sapphire HD 4870 X2
Cd / DVDSamsung SH-S223F
Koeler Scythe Mugen 2
Wat vinden jullie en waarom?
Btw: De man van de computer zaak zei. De hardware is allemaal 64 bit. Het besturingssysteem kan gewoon 32 bit zijn. Dan draait de hardware nog steeds op 64 bit. // Klopt dit?
Ik zit erg te twijfelen, ik weet namelijk niet of ik een computer moet kopen via een winkel of via een website.
Dit komt omdat ik met mijn vorige pc veel gedonder heb gehad en veel terug naar de winkel moest gaan, zij fixte het snel, als ik hem via internet had besteld, zou ik mij computer veel moeten opsturen omdat hij vaak stuk was. Waardoor ik mijn pc vaak kwijt was omdat hij terug moest gestuurd worden. Ik heb 2 systemen voor de zelfde prijs gezien. En wil graag weten welke jullie mij aanraden en waarom.
Ik wil er nieuwe spellen mee gaan spelen, muis / toetsenbord en beeldscherm heb ik al. Het gaat alleen om de kast. Samenstelling 1: De pc winkel
Samenstelling 2: Tweakers.net
Samenstelling 1 De computer winkel.
Behuizing: Huntkey designkast Zwart
Voeding: 500 watt //staat niet bij welke of wat.
Moederbord: Asus P5Q SE
Processor: Intel Core2duo 8400 // ik heb hier zelf mijn twijfels over wat denken jullie? Misschien Quadcore?
Geheugen: KINGSTON 2x 2048MB DDR2/667
Harddisk:HDD Samsung Spinpoint 500 GB S-Sata
VGA Card Point of View Geforce 9800GT 512 PCI-E
Cd / DVD Samsung WriteMaster DVD +/- RW 22speede Sata
Samenstelling 2 Tweakers samenstelling maart.
Behuizing: Cooler Master Centurion 590
Voeding: Cooler Master Silent Pro 600W
Moederbord: Foxconn A7DA-S
Processor: AMD Phenom II X4 940 BE
Geheugen: OCZ Platinum Dual Channel OCZ2P10664GK
Harddisk: Seagate Barracuda 7200.12 500GB // ik heb een externe hardeschijf dus meer hoeft niet.
VGA Sapphire HD 4870 X2
Cd / DVDSamsung SH-S223F
Koeler Scythe Mugen 2
Wat vinden jullie en waarom?
Btw: De man van de computer zaak zei. De hardware is allemaal 64 bit. Het besturingssysteem kan gewoon 32 bit zijn. Dan draait de hardware nog steeds op 64 bit. // Klopt dit?