Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

DM versturen/ontvangen staat nog steeds uit bij veel users

Pagina: 1
Acties:
  • 223 views

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Soms wil je in het forum, of via V&A contact opnemen met een user en dan kan dat niet: Geen e-mail adres in het profiel (en terecht, ivm spam), geen link naar een website, etc.

Maar ook DM staat dan niet aan. Als je dat dan tegen de user vertelt krijg je als reactie "oh, wat is dat?" of "oh, hoe zet ik dat aan?"

Mijn idee dus: Zet voor iedereen DM aan, die voor de tijd dat het automatisch bij registratie aan kwam te staan. En ik zou ook wel graag willen weten hoeveel procent van de users die na de datum waarop het automatisch bij registratie aan kwam te staan het DM'en weer uit hebben gezet, uit nieuwsgierigheid.

Volgens mij zijn hier al een stel topics over geweest, maar toch maar weer opnieuw... Ik loop steeds tegen dit probleem aan en ik denk met mij vele andere users.

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:25

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Over het automatisch aanzetten van DM's en, wat hier vooral van belang is, of ze ook aangezet moeten worden voor bestaande gebruikers, is Direct Message automatisch aan wel interessant. De opties tegen het standaard aanzetten van DM's bij bestaande gebruikers snijden wel hout, maar er worden ook nog wat andere mogelijke opties genoemd.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Bij nieuwe gebruikers wordt het al standaard aangezet met wat uitleg, maar aangezien we niet weten of bij de oude gebruikers mensen het bewust hebben uitstaan, hebben we ervoor gekozen om het voor die groep uit te laten. Voor allebei valt wat te zeggen, maar niet voldoende wat ons betreft om de andere optie, aan voor iedereen, te kiezen.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.