Toon posts:

interne HD van Westerndigital werkt niet ???

Pagina: 1
Acties:
  • 96 views

Verwijderd

Topicstarter
heren dames,

ik heb een probleem ik heb zojuist een western digital interne harddisk (WD3200AAJB) gekocht en ik heb problemen ermee het kan ook aan mij liggen maar ik heb de jumpers goed gezet en in mijn bios configuratie staat alles goed ik heb 2 hardeschijve in me PC een is slave(daar draait xp op) en de niewe WD HDD die primary in apparaatbeheer ziet die ook de hdd staan en ik krijg ook windows meldingen van nieuwe hardware gevonden alleen ik open mijn computer en geen WD HDD ??? weet iemand wat ik fout doe laat het even weten thnx

Greetz,

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-01 09:31
volgens mij heb je zelf bar weinig uitgezocht en denk ook dat je met zo'n post weinig kans maakt dat deze lang open blijft staan maar goed:

Heb je in disk management gekeken of de disk daar ook zichtbaar is, deze geformateerd en een drive letter assigned?
Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2009 @ 15:26:
heren dames,

ik heb een probleem ik heb zojuist een western digital interne harddisk (WD3200AAJB) gekocht en ik heb problemen ermee het kan ook aan mij liggen maar ik heb de jumpers goed gezet en in mijn bios configuratie staat alles goed ik heb 2 hardeschijve in me PC een is slave(daar draait xp op) en de niewe WD HDD die primary in apparaatbeheer ziet die ook de hdd staan en ik krijg ook windows meldingen van nieuwe hardware gevonden alleen ik open mijn computer en geen WD HDD ??? weet iemand wat ik fout doe laat het even weten thnx

Greetz,

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem OM FAQ eens door. Als het een nieuwe disk is moet je er sowieso eerst een partitie op aanmaken wil je hem kunnen gebruiken.

Omdat dit soort zaken letterlijk in de FAQ staan lijkt me een topic overbodig.

Dit topic is gesloten.