Reviews speciaal voor karma?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:31
Ik zie dat er de laatste tijd veel reviews komen die bijna geen nuttige tekst bevatten. Ik zal even een voorbeeld geven:

productreview: HTC Touch Pro (T7272) Zwart review door Toppe

Als je de review leest dan staat er gewoon NIETS over de HTC touch pro in.. Alleen de plus- en minpunten staan vermeld. Maar moet je die nog geloven als die niet verklaard worden in de review? Ook de bovenste balk met de groene balkjes (geen idee hoe je die noemt) wordt in de review zelf niet uitgelegd.

Misschien beter om er een "korte" review van te maken?

Edit:
Deze ook: productreview: HTC Touch Diamond (P3700) Zwart review door GekooktEi
Dit keer iets beter, maar een review noem ik dit niet.

[ Voor 15% gewijzigd door Len op 08-04-2009 20:54 ]

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Hiervoor hebben we het mooie waarderingen systeem. Dit soort reviews zijn doorgaans maar 1 ster waard. Dus die kun je dan ook op die manier beoordelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
Hmm ok :) Die geef ik dan ook natuurlijk.

Omdat ik het review gedeelte een leuk en zeker een interessant deel van tweakers.net vind, probeer ik elk review te lezen. En helaas beginnen mij deze 1 sterren-reviews mij gewoon te storen. Ik heb wel eens geprobeerd om, door een reactie te schrijven, tips te geven om het beter te maken. Maar vaak wordt er niets mee gedaan. Deze tips staan trouwens gewoon in de FAQ. :o

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet zo uit m'n hoofd niet wat de karma-waardering is die aan de verschillende waarderingen hangt, maar wellicht is het een idee om de 1-sterren te reduceren naar 0 karma (negatief gaat wel erg ver, dan moet het zo erg zijn dat de review sowieso verwijderd wordt...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 14:35:
Ik weet zo uit m'n hoofd niet wat de karma-waardering is die aan de verschillende waarderingen hangt,
offtopic:
het zou wel knap zijn als je het wel wist of als je het weet op te zoeken :P
maar wellicht is het een idee om de 1-sterren te reduceren naar 0 karma (negatief gaat wel erg ver, dan moet het zo erg zijn dat de review sowieso verwijderd wordt...).
Lijkt mij niet echt handig, immers de waarderingen zijn wel gewoon ingevuld en dus is de review toch nog nuttig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
Gewoon dezelfde waardering als een korte review dan?

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

In het Het kleine Productreview beoordelingentopic * kan je mooi de mismods en slechte reviews aankaarten ;)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Pagina: 1