Ik heb gratis een beamer gekregen, een Sony VPH-1020QM uit 1983. Tot mijn grote verbazing werkt hij ook nog prima. Ik kan mijn dvd speler echter alleen via een enkele analoge kabel aansluiten, dit werkt prima maar ik vraag mij af of het niet beter kan. Nu zit er ook een 5 BNC aansluiting op, net als je vroeger wel eens tegen kwam op grote CRT monitoren. Nu kwam ik op internet de volgende kabel tegen Scart to 5 BNC, nu klinkt dit veelbelovend maar om nu 50 euro uit te gaan geven terwijl ik niet zeker weet of het wel werkt.
Heeft iemand enig idee of dit werkt, en zo ja of die kabel ook ergens in NL te krijgen is? Ik kan hem namelijk alleen op UK sites vinden.
P.S. als ik mijn laptop via een VGA - 5 BNC kabel aansluit krijg ik het beeld dubbel met een verticale scheiding
.
Foto van het apparaat
:
Heeft iemand enig idee of dit werkt, en zo ja of die kabel ook ergens in NL te krijgen is? Ik kan hem namelijk alleen op UK sites vinden.
P.S. als ik mijn laptop via een VGA - 5 BNC kabel aansluit krijg ik het beeld dubbel met een verticale scheiding
Foto van het apparaat
[ Voor 7% gewijzigd door Minneyar op 08-04-2009 20:07 ]