Model S Plaid (2023) - Ultra Red | AMD Ryzen 7800X3D | ASUS TUF B650-PLUS | 32GB DDR5-6000 | PNY RTX4080 Super
Verwijderd
Verwijderd
Heb je nog garantie? Ga dan gewoon meteen naar de apple store of bel Apple even. Ik heb ze gister ook gebeld omdat mijn oplader kapot was, en ze sturen graag een nieuw product naar je huis toe wanneer je nog binnen de garantie valt.
Model S Plaid (2023) - Ultra Red | AMD Ryzen 7800X3D | ASUS TUF B650-PLUS | 32GB DDR5-6000 | PNY RTX4080 Super
Verwijderd
Even langs de winkel dan maar.
Topic: Geschil met Apple oplossen?
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Als je macbook al ouder is dan 2 jaar dan is er helemaal geen kans op een uitzondering op je batterij. Die batterij actie loopt tot 2 jaar na aankoop datum.Johnny schreef op donderdag 09 april 2009 @ 12:07:
Het kan ook een fabricagefout zijn, Apple heeft er ook een speciaal batterijvervangingsprogramma voor. Ik had precies hetzelfde probleem met mijn Macbook. Apple wilde de batterij eerst niet vervangen omdat het serienummer niet in aanmerking zou komen, uiteindelijk zijn ze wel over de brug gekomen. Je moet alleen niet proberen te bellen naar het algemene servicenummer want daar schepen ze je meteen af als je geen AppleCare hebt.
Topic: Geschil met Apple oplossen?
EDIT: Lees net de topic in je post, via een dergelijke extreme weg zal er waarschijnlijk wel een mogelijkheid zijn
[ Voor 7% gewijzigd door Weswyp op 09-04-2009 12:31 ]
Update: http://support.apple.com/downloads/Battery_Update_1_2
Info: http://www.apple.com/supp...macbookpro/batteryupdate/
Deze waarde hangt gewoonlijk bij een normale batterij tussen de 4000 en 6000 bij MBP's. Als de waarde bij jou drastisch lager is, dan is je batterij defect. Cycle count geeft je ook een goede weergave hoe je batterij gebruikt is.
Apple beweert dat als je minder als 300 cycles hebt (bij minder dan 1 of 2 jaar gebruik), dat je nog steeds 80% van je start capaciteit zou moeten overhebben.
Everything is possible if you really want it.