Toon posts:

Monitor met 1 of 0 kabels?

Pagina: 1
Acties:
  • 440 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, weet iemand of er al monitors verkochten worden met slechts één (voor zowel stroom als data) of geen kabels?

Ik houd niet zo van kabels ;-)

Met vriendelijke groet,
Freek

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-05 15:15

Mystikal

It never hurts to help!

Waar heb je al gezocht? Wat heb je zelf gedaan om tot een antwoord te komen. Deze posten gaan meestal erg snel op slot namelijk als je niet wat betere topicstart maakt...

@hieronder. Wel er bestaat wel draadloze stroom mbv magneten, maar laten we het daar niet over hebben anders wordt het weer zo'n KAAP-topic..

[ Voor 29% gewijzigd door Mystikal op 07-04-2009 16:27 ]

Basement Bios ---- Exo-S

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-05 14:35
Sinds wanneer bestaan er draadloze stroom en beeld?

Maw hoe wil jij zoiets zonder kabels realiseren?

Het antwoord luidt dus:

Nee :P

• Kuhlie
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://blog.loaz.com/media/blogs/timwang/mini-Laptop-Sony-Vaio-Vgn.jpg

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-05 08:53

Dima_2005

T.net-verslaafde

Nee, bestaat niet...

Zolang we geen wireless elektriciteit en WHDMI hebben is het nutteloos om er zelfs over te dromen...

Je kunt wel je 2 kabels sleeven... Of gewoon een scherm met een wegwerk-systeem kopen, ik heb ook zo'n scherm, je ziet die kabels niet zolang je niet achter het scherm staat...

Een andere mogelijkheid is je kabels wegwerken pak maar in een muur of what ever :)

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:31
Afbeeldingslocatie: http://leondekkers.files.wordpress.com/2009/02/apple-imac-computer.jpg

dat is je enige optie (naast een laptop) (en enige als in allinones, niet perse een imac)

• masaman
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Deze is draadloos voor het videogedeelte. Alleen een stroomkabel in het scherm. Je videokabel gaat in een media extender die je erbij krijgt. Dus bijna draadloos bestaat al wel. Enig nadeel is dat het een TV is en geen dedicated monitor...

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:13
apple cinema displays hebben meerdere kabels in 1

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 22:02

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Welkom op GoT :w

Dat je niet van kabels houdt hebben wel meer mensen. Daar is dan ook vast meer over te vinden.
Ik mis elke vorm van zelf zoeken alvorens je een topicstart en als je het hebt wel gedaan is het verstandig om te vermelden waarop je gezocht hebt, wij (zelfs ik :o ) kunnen dat niet ruiken.

Goed begin zou zijn door eens te kijken naar het aanbod in de Pricewatch, daar vind je terug wat er zoal te koop is hedendaags. Echter zul je al snel ontdekken dat ze bijna allemaal minstens 2 ingangen hebben, één voor de stroomtoevoer en één voor het signaal met de visuele informatie: wat leidt tot 2 connectoren en zo dikwijls 2 kabels of een setje welke samen 1 dikke vormen.
Naast die "bijna allemaal" bestaan er ook wel draadloze oplossingen voor de videosignalen, maar je blijft vziw altijd met een kabel voor de stroomtoevoer zitten.

Om het weg te werken zou je die samen kunnen binden om het makkelijker weg te werken. Kabels horen er gewoon bij. Maar netjes geplaatste en/of weggebonden kabels doet al een hele hoop om een 'nettere' uitstraling te bereiken.
Met vriendelijke groet,
Freek
Groetsels kun je op GoT achterwege laten, wij doen elkaar namelijk met elke post automagisch de vriendelijk groeten. Zo hou je meer over voor je emailverkeer. ;)

Werp ook eens een blik in Registratievoorwaarden / korte FAQ , daar staat in wat we zoal van een topicstart verwachten hier. Dan begrijp je mogelijk nog beter waarom ik dit topic sluit.

Mocht je hier nog vragen/opmerkingen over hebben dan kun je mij altijd DMen of emailen, zie daarvoor mijn profiel.

[ Voor 6% gewijzigd door Ultraman op 07-04-2009 17:01 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.