Welkom op GoT
Dat je niet van kabels houdt hebben wel meer mensen. Daar is dan ook vast meer over te vinden.
Ik mis elke vorm van zelf zoeken alvorens je een topicstart en als je het hebt wel gedaan is het verstandig om te vermelden waarop je gezocht hebt, wij (zelfs ik

) kunnen dat niet ruiken.
Goed begin zou zijn door eens te kijken naar het aanbod in de
Pricewatch, daar vind je terug wat er zoal te koop is hedendaags. Echter zul je al snel ontdekken dat ze bijna allemaal minstens 2 ingangen hebben, één voor de stroomtoevoer en één voor het signaal met de visuele informatie: wat leidt tot 2 connectoren en zo dikwijls 2 kabels of een setje welke samen 1 dikke vormen.
Naast die "bijna allemaal" bestaan er ook wel draadloze oplossingen voor de videosignalen, maar je blijft vziw altijd met een kabel voor de stroomtoevoer zitten.
Om het weg te werken zou je die samen kunnen binden om het makkelijker weg te werken. Kabels horen er gewoon bij. Maar netjes geplaatste en/of weggebonden kabels doet al een hele hoop om een 'nettere' uitstraling te bereiken.
Met vriendelijke groet,
Freek
Groetsels kun je op GoT achterwege laten, wij doen elkaar namelijk met elke post automagisch de vriendelijk groeten. Zo hou je meer over voor je emailverkeer.
Werp ook eens een blik in
Registratievoorwaarden / korte FAQ , daar staat in wat we zoal van een topicstart verwachten hier. Dan begrijp je mogelijk nog beter waarom ik dit topic sluit.
Mocht je hier nog vragen/opmerkingen over hebben dan kun je mij altijd DMen of emailen, zie daarvoor mijn profiel.
[
Voor 6% gewijzigd door
Ultraman op 07-04-2009 17:01
]
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.