The Godfather 2?

Pagina: 1
Acties:
  • 373 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 13:40
Waarom is er geen topic gemaakt over The Godfather 2? Dit is toch wel een leuke release. Ik speel het al een paar daagjes en vind het een relaxed spel.

Overigens kan ik niet helemaal verder komen, ik heb een expert demolition nodig om de eerste Don zijn compound op te blazen, echter vind ik alleen maar 'n advanced. Of kan het daar ook mee? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowell
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

en ik maar denken dat deze game pas over 2 dagen verschijnt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-10 18:26

scorpie

Supra Addict

Waarom doe je zelf geen moeite dan om een nette topicstart te maken over deze game? Waarom zouden dat altijd anderen moeten zijn, je kunt van een mooie topicstart gewoon op het "view" knopje drukken en op die manier een eigen invulling geven. :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:14

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Wat wil je horen?
Super vet ! Cool man ! Waar heb je hem gedownload?

Hij komt namelijk idd pas op 09-04-2009 officieel uit in Nederland...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Lekker kort door de bocht Floris-K. Van hoeveel spellen is er al niet maanden van te voren een topic om de game te bespreken???

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 13:40
Ten eerste: Ik heb geen tijd om een fatsoenlijke topic-start aan te maken. En bij veel games is die er al vroeger, een topic. @Donnie, wat je zegt! (Mafia 2 anyone?)

En over dat ik hem al heb verkregen mag geen schande zijn, want er zijn toch wel genoeg moraalridders. En ik liep er niet mee te koop dat ik hem gedownload heb Floris-K, dus behandel me niet als een klein rotjong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Er komen de laaste tijd wel héél veel 'simpele' topicstarts langs. Dat is echt niet de bedoeling. Zie ook Spielerij FAQ.

@Floris-K: Er is ook een topic over Modern Warfare 2, die komt pas over een jaar uit, ik zie het probleem niet zo. Als iemand weet te melden dat het spel qua gameplay leuk is, maar technisch wat tegen valt, heb ik echt geen zin om te 'controleren' of die persoon in Amerika woont of dat hij het gedownload heeft. Dat is iets wat T.net/GoT simpelweg niets aan gaat :)

[ Voor 6% gewijzigd door TheZeroorez op 07-04-2009 16:18 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.