MSN for Mac unfocussed na verzenden bericht

Pagina: 1
Acties:
  • 199 views

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06:56
ey!

Ik heb een 2,2 GHZ MacBook en een probleem met MSN for Mac. Als ik in een venster een berichtje typ en op enter druk, dan verstuurd hij het bericht maar tegelijkertijd unfoccused msn dat venster. Dus ik moet dan weer met mijn muis naar dat venster en het aanklikken.

Ik heb geprobeerd de app opnieuw te installeren, haalde niets uit. Heb geprobeerd AppDelete te gebruiken (misschien blijven er configs over) maar ook dat hielp niet.

• ShaneV
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:13
ECiftci schreef op zondag 05 april 2009 @ 16:28:
ey!

Ik heb een 2,2 GHZ MacBook en een probleem met MSN for Mac. Als ik in een venster een berichtje typ en op enter druk, dan verstuurd hij het bericht maar tegelijkertijd unfoccused msn dat venster. Dus ik moet dan weer met mijn muis naar dat venster en het aanklikken.

Ik heb geprobeerd de app opnieuw te installeren, haalde niets uit. Heb geprobeerd AppDelete te gebruiken (misschien blijven er configs over) maar ook dat hielp niet.
Ik heb exact het zelfde probleem. Ik denk dat het gekomen is door Safari 4 te installeren, maar ben dit niet zeker.

• Kadonder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-02 16:06
Heb je de beta van Safari 4 geïnstalleerd? Daar zit dan waarschijnlijk het probleem. Je kan dit oplossen door de beta te verwijderen dmv de uninstaller.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

En waar heb je allemaal op gezocht, want dit probleem is al meerdere malen voorbijgekomen:
[list]
[PROBLEEM] messenger:mac
[MSN] Cursor verdwijnt uit invoerveld
[MSN Messenger] Invoervak non-actief
Oplossing is dus om Safari 4 beta te deinstalleren. Aangezien nog een topic over dit onderwerp wat overbodig is, gaat deze op slot.

[ Voor 10% gewijzigd door Daedalus op 05-04-2009 16:34 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.