Toon posts:

MacBook Unibody

Pagina: 1
Acties:
  • 337 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
ik heb de nieuwe macbook unibody. Ik ben hier zeer tevreden over. Maar, enkele weken geleden is mijn hardeschijf geluid gaan maken. Het is niet zoals ik youtube heb gezien (wanneer hij bijna crasht), maar een zacht brommend geluid en af en toe een klik. Ik vroeg me af of dit normaal is.

Ook komt er af en toe een zacht brommend geluid van de plek waar ik denk dat mijn processor zit.
Hij word soms ook erg warm, als ik bijvoorbeeld itunes synchroniseer dan kan hij 79 graden clesius worden.
Wat ik dan zou denken is dat het fan hem afkoelt maar die blijft rond de 2000 rpm lopen. Is ook dit normaal?

Ik ben hiermee terug naar de icenter gegaan de die hebben gezegd dat er niets aan de hand is, maar ik vertrouw het niet helemaal.

Ook zag ik plaatjes ook internet van gecrashde lcd-laptop schermen (http://www.rooftopsolutions.nl/article/192), ik vroeg me af hoe dit veroorzaakt wordt en of dit kan gebeuren als je hem in je tas hebt zitten.

Ik neem mijn macbook regelmatig mee naar school, dus ik vroeg me ook af of dit enige schade toe kan brengen aan mijn hardware (hdd of scherm). Hij valt nooit oid, want ik ben er super zuinig op.

Nou dit was het wel, ik hoop dat iemand mijn vragen kan beantwoorden.

Groeten, Michael

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:08
Michaelvp, welkom op GoT :w

Het is niet de bedoeling om te crossposten. Plaats je topic alleen op de plaats waar het thuishoort. Dat is in dit geval Apple Computers. Aangezien er op je andere topic al reacties zijn gekomen heb ik aan de CSL moderators gevraagd om dat topic (MacBook Unibody) hier naartoe te verplaatsen. Ik zal deze dan ook dicht doen :).

Probeer de volgende keer ook meteen het probleem in je topictitel te vermelden. Dan zien meer mensen je topic en wordt je ook sneller geholpen. Dus bijv. "[Macbook unibody] Brommende geluiden?".

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Dit topic is gesloten.