Discussie omtrent .plan @ FP t.net

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Modbreak:Dit topic is afgesplits van [Stampede 8 - WCG] Het maken van teams. Vandaar de ongewone topicstart.

nog steeds geen .plan? Denkt de crew daar nog aan? Of zijn ze te druk bezig met grappen en grollen? ^^

[ Voor 40% gewijzigd door iisschots op 02-04-2009 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2009 @ 17:58:
nog steeds geen .plan? Denkt de crew daar nog aan? Of zijn ze te druk bezig met grappen en grollen? ^^
Ik dacht er net aan, ik ben van plan even een Blogpost online te gooien met als basis de .plan van vorig jaar.
Wiethoofds blog: DPC Stampede 8: de koeien storten zich op 'World Community Grid'

[ Voor 23% gewijzigd door Wiethoofd op 01-04-2009 18:30 ]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SleutelMan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-08 22:59

SleutelMan

Alle Dagen Heel Druk

zo, even mijn hyves aangepast :+ :X

Ik mis btw nog een leuk item op de frontpage over de stampede. Alhoewel ik denk dat we er niet echt op hoeven te rekenen...

edit: wat RoeAntSte dus al zei :+ :P :X.

[ Voor 9% gewijzigd door SleutelMan op 01-04-2009 19:20 ]

Logius | Somda | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mist
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 22:50

Mist

Een gevaar op de weg

SleutelMan schreef op woensdag 01 april 2009 @ 19:19:
Ik mis btw nog een leuk item op de frontpage over de stampede. Alhoewel ik denk dat we er niet echt op hoeven te rekenen...
Het zou toch fijn zijn als de DPC crew eens met een reactie komt over het niet verschijnen van een fp post, ipv het stilzwijgen waarin ze zich, inmiddels haast traditioneel, hult. Voor alle leden die meedoen blijft de stampede een fantastisch evenement, maar zeker ook de jaarlijkse stroom nieuwe leden maakte het voor DPC als geheel zo succesvol. Misschien wel noodzakelijk zelfs, want stilstand is achteruitgang. Nu zorgt de stampede nauwelijks voor aanwas en voor de toekomst van DPC is dat een slechte ontwikkeling.

[DPC] help conquer cancer @ WCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Mist schreef op donderdag 02 april 2009 @ 14:36:
Het zou toch fijn zijn als de DPC crew eens met een reactie komt over het niet verschijnen van een fp post, ipv het stilzwijgen waarin ze zich, inmiddels haast traditioneel, hult.
De DPC crew is niet verantwoordelijk voor een .plan/nieuwsbericht of wat voor content op de frontpage dan ook, daar zorgt de redactie voor, ook kun je eventueel je ei hier kwijt: .plan over DPC-stampede

Verder: Wiethoofds blog: DPC Stampede 8: de koeien storten zich op 'World Community Grid'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mist

Mist

Een gevaar op de weg

Ja maar ik acht de DPC crew wel verantwoordelijk voor het aankaarten van de stampede bij de fp crew, en ik zou verwachten dat zij inmiddels wel weten waarom er dit jaar geen .plan is verschenen.

Overigens hulde voor je blog posting. Die roodkapje posting is alleen minder tactisch, want daardoor is ie binnen 12 uur alweer uit het zicht verdwenen ;) En ook klasse dat je zelf in het redactieforum hebt gepost, jammer dat er vanuit de redactie geen reactie is gekomen.

[ Voor 14% gewijzigd door Mist op 02-04-2009 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 23:21

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Het enige argument wat ik kan verzinnen om het niet te plaatsen is dat de startdatum 1 april was. Maar daar hebben we inmiddels al geen last meer van.

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Mist schreef op donderdag 02 april 2009 @ 14:45:
Ja maar ik acht de DPC crew wel verantwoordelijk voor het aankaarten van de stampede bij de fp crew, en ik zou verwachten dat zij inmiddels wel weten waarom er dit jaar geen .plan is verschenen.
Volgens mij heeft de crew het al wel aangekaart, maar hebben ze de reactie van de redactie (nog) niet openbaar gemaakt.
Overigens hulde voor je blog posting. Die roodkapje posting is alleen minder tactisch, want daardoor is ie binnen 12 uur alweer uit het zicht verdwenen ;)
Inmiddels offline gehaald, en om 15:00 online laten zetten, zo komt ie weer bovenaan in het lijstje te staan, niet helemaal netjes, maar beter dan geen .plan
En ook klasse dat je zelf in het redactieforum hebt gepost, jammer dat er vanuit de redactie geen reactie is gekomen.
Rataplan of een andere redacteur moet maar het net topic tegenkomen en dan ook nog maar eens er in willen reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohFraEl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-07 12:45

JohFraEl

Slainte!

Wiethoofd schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 19:53:
Morgen gaat DPC los op World Community Grid, vorig jaar was er nog een .plan om extra aandacht hierop te vestigen. Misschien leuk/handig om hier wederom een .plan aan te wijden?

Het topic waar je je nog aan kunt melden: [Stampede 8 - WCG] Het maken van teams
Goeie actie!!! d:)b Jammer dat ze het blijkbaar niet interessant genoeg vinden om te reageren :(

Zal ik een Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif topicreport doen, misschien dat ze 'm dan wel opmerken en reageren. :P

edit:
N.a.v. onderstaande posts: Gemiste kans IMHO :X

[ Voor 6% gewijzigd door JohFraEl op 02-04-2009 21:10 ]

Winter | 1st T-net Review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:18

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Wiethoofd schreef op donderdag 02 april 2009 @ 15:05:
Volgens mij heeft de crew het al wel aangekaart, maar hebben ze de reactie van de redactie (nog) niet openbaar gemaakt.
[...]
Rataplan of een andere redacteur moet maar het net topic tegenkomen en dan ook nog maar eens er in willen reageren.
Ik heb het nog niet los bij de redactie aangekaart, dit topic zou voldoende moeten zijn...

Als men het niet opmerkt kunnen we wel gaan spammen, maar dat vind ik niet bepaald netjes...
Mochten ze vragen hebben dan is er altijd wel iemand te bereiken :)

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mist

Mist

Een gevaar op de weg

Het spijt me maar dat komt op mij wel heel gemakzuchtig over. Een beetje pro-activiteit mag van de crew toch wel verwacht worden. En daar hoort ook bij dat je de redactie op de hoogte brengt van iets als de stampede, een voor DPC belangrijk evenement.
In het topic DPC Beleid staat nota bene dat DPC-gerelateerd nieuws vanuit DPC moet worden aangedragen, die procedure hebben jullie toch zelf ooit opgesteld samen met de fp crew? Je laat het er toch niet op aankomen dat je maar hoopt dat de fp crew de stampede in de gaten heeft en dat iemand van de redactie er ineens een artikel over gaat schrijven? Voor zoiets moet je contact leggen! Of zien jullie het belang van een fp post niet in? Ik vind het een flater van jewelste dat jullie dit zomaar hebben laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:18

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Volgens mij leg je mijn woorden nu verkeerd uit. Ik bedoelde meer dat het geen zin heeft om een tweede keer bij de redactie te gaan schoppen nu Wiethoofd z'n topic daar al staat. Verder blijft het de verantwoordelijkheid van de redactie wat er uiteindelijk op de FP terechtkomt, en hoewel DPC duidelijk onder de T.net paraplu valt, zullen ze hun eigen afwegingen daar moeten maken.

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mist

Mist

Een gevaar op de weg

Ik leidde uit je vorige bericht inderdaad af dat jullie de fp redactie überhaupt niet op de hoogte hadden gebracht van de stampede. Als dat wel degelijk is gebeurd, neem ik mijn woorden terug. Maar dan nog moet je je misschien afvragen of er voldoende gepord is, en heb je als DPC crew volgens mij best recht om eens te vragen waarom die fp post er itt alle voorgaande jaren nu ineens niet is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Mist schreef op donderdag 02 april 2009 @ 20:33:
[...] en heb je als DPC crew volgens mij best recht om eens te vragen waarom die fp post er itt alle voorgaande jaren nu ineens niet is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 10:35
Ik heb dit even afgezonderd van het stampede topic. Dit past beter in een apart topic.

De afgelopen jaren heb ik altijd contact gehad met de redactie om te vragen om een .plan. Deze keer heb ik hier ook contact over gehad en wou men graag een mail hebben met meer info over het project. Door drukte op het werk en thuis ben ik er niet aan toegekomen deze mail te sturen. Dit is iets wat ik gelijk zal doen.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mist

Mist

Een gevaar op de weg

Mooi dat er toch contact is geweest en jammer dat het er (nog) niet van is gekomen.
Maar we zijn hier een team hè, had ff in een WCG dpch een seintje gegeven dat je wat hulp nodig had en die was er zeker gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohFraEl

JohFraEl

Slainte!

Hoe dan ook, NU is de tijd om DPC in de schijnwerpers te zetten en binnen T.net aan werving te doen, via FP of .plan, we hebben niet echt veel gelegenheden om dit op de voorgrond te brengen, dus wie z'n invloeden bij redactie of op andere wijze kan laten gelden....... DO IT! :Y
Hulde voor Wiethoofd en alle anderen die hier iets mee willen doen... d:)b

Thanx iisschots! voor het afsplitsen en het aankaarten bij .plan redactie! ;)

[ Voor 5% gewijzigd door JohFraEl op 03-04-2009 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 10:35
Uit een erg goed geïnformeerde bron kan ik mededelen dat er waarschijnlijk vandaag wat op de FP staat :)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Kijken hoeveel extra aanmeldingen we daardoor nog krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:09

scorpionv

This space for rent

Dat is goed nieuws, fijn dat er toch wat geregeld is d:)b

Fun while it lasted: World Community Grid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohFraEl

JohFraEl

Slainte!

Goeie actie! d:)b
Ben benieuwd, zeker nu het een project zoals WCG betreft....

Zitten we wel weer meteen met de inschrijfsluiting van de stampedeteams te kijken.... :S :')
Alhoewel volgens de Ps. kan het wel ;)
En dan?

Dan ga je op jacht naar nieuwe teamleden. Dit kan tot 31 maart, 23:59. Daarna worden de teams bevroren, en gaan we de stampede in. 7 april evalueren we de teams, en mag de top-6 van de teams door, en kunnen de andere mensen last-minute overstappen naar een team dat niet in de top-3 staat. Zo hopen we de strijd interessant te houden. Ps. Het FoK!-team is uitgezonderd van deze regel, zij mogen tot het einde bestaan, ook als ze lager dan 6e geklasseerd zijn... Nou laat men dat natuurlijk niet gebeuren, maar toch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mist

Mist

Een gevaar op de weg

Klasse dat er toch een .plan is verschenen. Hopelijk maakt het weer wat nieuwe mensen enthousiast voor distributed computing en natuurlijk in het bijzonder DPC :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpionv

scorpionv

This space for rent

Nuttige post op de FP Mist :) Het is dat ik niet kan modereren, maar anders kreeg je +1 nuttig ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mist

Mist

Een gevaar op de weg

Volgens mij kwam er trouwens voorgaande keren ook zo'n soort banner rechtsbovenin bij die zes reviews & features. Misschien alsnog iets voor een extra por ;) het aantal views loopt nog niet echt hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohFraEl

JohFraEl

Slainte!

Top! _/-\o_

Heb zojuist een post geplaatst in de GoT bejaardensoos ;)

Tenminste als ie daar niet weggemoddereerd wordt vanwege sluikreclame, je weet maar nooit bij Stuffis Generalis :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpionv

scorpionv

This space for rent

Kom op mensen, we hebben nog wat goede posts nodig op de frontpage!

Hoe actiever het .plan daar is, hoe meer mensen er lezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Misschien er een afbeelding aan toe laten voegen zodat deze in 'reviews & features' komt te staan, dan trekt ie sowieso meer aandacht.

Pagina: 1