Ik heb alle fora doorgespit, maar toch kan ik het nergens vinden. Ook de gebruiksaanwijzing biedt geen soelaas... Het kan toch niet zo zijn dat de makers van deze toptelefoonvergeten zijn om de functie "WISSELGESPREK" in het toestel te verwerken?
Ik heb meerdere Samsung telefoons gehad en daar was dat eenvoudig aan- of uit te zetten in het menu.
Wat er bij mij nu gebeurt is dat ik tijdens een telefoongesprek alleen een zachte melding van een nieuwe SMS hoor. Dit is dan de SMS van T-Mobile dat ik een gemiste oproep heb.
Kan iemand me ajb vertellen of/waar het wisselgesprek in te schakelen is?
Hopelijk is dit gewoon een enorm stomme vraag met een heel simpel antwoord, alleen hoop ik niet dat het antwoord "zit er niet op" is...
Enorm bedankt voor je antwoord,
Groet,
Jeroen
Ik heb meerdere Samsung telefoons gehad en daar was dat eenvoudig aan- of uit te zetten in het menu.
Wat er bij mij nu gebeurt is dat ik tijdens een telefoongesprek alleen een zachte melding van een nieuwe SMS hoor. Dit is dan de SMS van T-Mobile dat ik een gemiste oproep heb.
Kan iemand me ajb vertellen of/waar het wisselgesprek in te schakelen is?
Hopelijk is dit gewoon een enorm stomme vraag met een heel simpel antwoord, alleen hoop ik niet dat het antwoord "zit er niet op" is...
Enorm bedankt voor je antwoord,
Groet,
Jeroen