Ik multiboot XP, Win7 en Ubuntu op het moment, en ik wil langzaamaan een beetje migreren naar Windows 7. Maar ik gok dat de vraag het zelfde zou zijn bij Vista.
Ik deel veel programma's en Application Data, danwel met junctions, danwel met portable versies. Zo maakt het niet uit of ik W7 of XP boot, alle programma instellingen zijn wederzijds. Maar bij Adobe CS gaat dat niet zo makkelijk.
Adobe CS moet je activeren voor je het kunt gebruiken (we hebben het over een legale versie), maar in de andere Windows krijg je dan meteen de melding "Please reinstall this software because of a problem with the licensing service" oid. Dat komt omdat die beveiliging tijdens de installatie lekker verstopt wordt in Windows. Heeft iemand een dergelijke constructie aan de praat gekregen? Ik zou (denk ik) alleen die FLEX service in W7 moeten krijgen en de activatie opnieuw moeten starten.
Oja, en nog even dit:
Ik deel veel programma's en Application Data, danwel met junctions, danwel met portable versies. Zo maakt het niet uit of ik W7 of XP boot, alle programma instellingen zijn wederzijds. Maar bij Adobe CS gaat dat niet zo makkelijk.
Adobe CS moet je activeren voor je het kunt gebruiken (we hebben het over een legale versie), maar in de andere Windows krijg je dan meteen de melding "Please reinstall this software because of a problem with the licensing service" oid. Dat komt omdat die beveiliging tijdens de installatie lekker verstopt wordt in Windows. Heeft iemand een dergelijke constructie aan de praat gekregen? Ik zou (denk ik) alleen die FLEX service in W7 moeten krijgen en de activatie opnieuw moeten starten.
Oja, en nog even dit:
May I use the software on more than one computer at a time?
The activation process supports installation on two machines. The Adobe product license agreement allows the primary user to install the product on a primary computer and also on a home or laptop computer for his or her use, provided that the two copies are not used simultaneously. While the activation process supports installing and activating Adobe software on two machines, the usage of the product on the second computer is restricted to the user who licensed the software. Allowing others to use a second copy of the software violates the product license agreement.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)