Hallo allemaal,
Ik zie dat er nog geen topic is met hetzelfde doel als dit topic; uit je fantasie/dromen. Nu mag het, dus waarom niet?
Ik ben best benieuwd naar de smaken van jullie, als het gaat om vervoer. En dan vooral om auto's.
Stel je had 2 Miljoen Euro, waar zou jij voor gaan? En waarom? Houd geen rekening met BPM, verzekeringen etc. Als je 2 Miljoen teveel vind mag het ook minder.
Mercedes S65 AMG Voor mijn vader. Zwart op zwart, zwart getint.

Na jaren in een normale 2 liter mag hij van mij wel wat genieten, in stijl.
Audi S5, Wit voor mijn zusje.

Haar droomauto.
Een BMW M3 voor mijn zus.

Voor mij een.
2009 Mercedes CLS 63 AMG, Wit op Zwart, BRABUS V12 erin, 030-Sportspakket, beige interieur, aangepaste inlaatsysteem met lachgas-installatie.

Altijd al mijn droomauto geweest, waarom niet?
Een zwarte Range Rover.

Sportief, en mocht de CLS ergens niet kunnen komen,d an weet deze bak er wel wat mee.
Mercedes Maybach 57S, met Brabus motor. Zwart.

Voor zaken.
Er zijn veel mense (Jay Leno, Arabische sheikhs uit de VAE etc) die overdrijven vind ik. 200+ Auto's .
Nou welke worden het?
Ik zie dat er nog geen topic is met hetzelfde doel als dit topic; uit je fantasie/dromen. Nu mag het, dus waarom niet?
Ik ben best benieuwd naar de smaken van jullie, als het gaat om vervoer. En dan vooral om auto's.
Stel je had 2 Miljoen Euro, waar zou jij voor gaan? En waarom? Houd geen rekening met BPM, verzekeringen etc. Als je 2 Miljoen teveel vind mag het ook minder.
Mercedes S65 AMG Voor mijn vader. Zwart op zwart, zwart getint.

Na jaren in een normale 2 liter mag hij van mij wel wat genieten, in stijl.
Audi S5, Wit voor mijn zusje.

Haar droomauto.
Een BMW M3 voor mijn zus.

Voor mij een.
2009 Mercedes CLS 63 AMG, Wit op Zwart, BRABUS V12 erin, 030-Sportspakket, beige interieur, aangepaste inlaatsysteem met lachgas-installatie.

Altijd al mijn droomauto geweest, waarom niet?
Een zwarte Range Rover.

Sportief, en mocht de CLS ergens niet kunnen komen,d an weet deze bak er wel wat mee.
Mercedes Maybach 57S, met Brabus motor. Zwart.

Voor zaken.
Er zijn veel mense (Jay Leno, Arabische sheikhs uit de VAE etc) die overdrijven vind ik. 200+ Auto's .
Gulfstream G650