Ziggo komt in mei met nieuwe beveiliging voor digitale tv

Pagina: 1
Acties:

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Topicstarter
Mischien is het leuk om bij nieuws: Ziggo komt in mei met nieuwe beveiliging voor digitale tv ook een link naar discussie op got te plaatsen.

AlphaCrypt binnenkort op zwart?
Tweakers die nu met behulp van een htpc met een Alphacrypt Classic-cam televisiekijken, kunnen dus naar een andere oplossing op zoek gaan.
In het bovenstaande topic word dit ook nog in twijfel getrokken. Al zal de Alphacrypt Classic niet ondersteund worden (Dit is hij nooit) is het nog de vraag of het echt stopt met werken.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

De link stond er ten tijde van publiceren al in, laatste alinea :) Tegen de tijd dat ci niet langer wordt ondersteund, heeft die alphacrypt volgens mij wel degelijk het nakijken. En volgens de gelinkte posting in het topic dat je aandraagt heeft Ziggo gezegd dat dat ervan gaat komen. Nu d'r een nieuwe standaard wordt geintroduceerd, lijkt mij dat een kwestie van tijd. Misschien is de slotzin erg stellig, maar ik denk dat de omstandigheden dat wel rechtvaardigen.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Hans123
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03-2021
Ik kan sinds vandaag de digitale zenders van Ziggo niet van meer ontvangen via mjn Alphacrypt kaart en mijn Sony 42W4000.

Is de nieuwe beveiliging vandaag ingegaan?

Ik heb inmiddels begrepen dat de frequentie licht is veranderd. Opnieuw laten zoeken, heeft dit probleem opgelost.

[ Voor 26% gewijzigd door Hans123 op 05-05-2009 19:53 ]