Afgesplitst van Cloud in "Het kleine-mismoderatietopic deel XIV"
Ik snap dat dit topic er is, wat ik niet snap is dat er een aantal mensen hier huizen die enkel bezig zijn om 'goed bedoelde pogingen' van mede tweakers weer op 0 te krijgen.
Hoe wil je in godsnaam goede posts krijgen als elk foutje afgestraft wordt?
Overigens is een herinnering aan het feit dat dx11 om de hoek staat toch zeker wel een toevoeging voor het gemiddelde niveau van de tweakers tegenwoordig, het zijn echt niet allemaal guru's / nerds meer.
Dit heeft iets weg van een elite vorming die je hier en daar in het forum ook wel tegenkomt, of dat nou een goede zaak is vraag ik me af.
Ehm, en daar zit jij mee want... ?pcgek schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 11:25:
[...]
![]()
Is een +1 niet wat te veel voor deze reactie? Hoe kun je iemand helpen als je niet eens alle info hebt over het type videokaart en mobo? Countess in 'nieuws: GeForce GTX275 duikt op bij webshops'
Ik snap dat dit topic er is, wat ik niet snap is dat er een aantal mensen hier huizen die enkel bezig zijn om 'goed bedoelde pogingen' van mede tweakers weer op 0 te krijgen.
Hoe wil je in godsnaam goede posts krijgen als elk foutje afgestraft wordt?
Overigens is een herinnering aan het feit dat dx11 om de hoek staat toch zeker wel een toevoeging voor het gemiddelde niveau van de tweakers tegenwoordig, het zijn echt niet allemaal guru's / nerds meer.
Dit heeft iets weg van een elite vorming die je hier en daar in het forum ook wel tegenkomt, of dat nou een goede zaak is vraag ik me af.
[ Voor 23% gewijzigd door een moderator op 31-03-2009 16:14 ]