Hallo mensen,
ik heb al een tijdje een groot probleem, groot aangezien er geen foutmelding is en het dus van alles kan zijn.
Alleen als ik een spel speel bevriest het beeld de ene keer na 5 minuten, de andere keer na een uur.
Eerst wordt het even zwart en dan krijg ik allemaal strepen te zien, soort testbeeld. Numlock en capslock enzo werken ook niet meer.
Dit gebeurt dus alleen tijdens spellen, voor de rest nooit!
Het systeem:
ATI Radeon HD4850,512MB, GDDR3, PCI Ex
Intel Core 2 Quad,Q9400, Socket 775, BoxId
Antec EarthWatts,Retail, 650WattId
MSI P45 Neo2-FR,Retail
Seagate DiamondMax 22,7200RPM, SATA II,
Kingston KVR800D2N5K2/4G,4096MB, DDR2
Temperaturen van onder andere de videokaart zijn in orde. Voeding lijkt me genoeg. Heb ook Memtest gedraaid: geen errors. Ook alle drivers zijn up to date. Zou echt niet meer weten wat het kan zijn...wordt er schijtziek van.
Misschien eens andere geheugenreepjes proberen?
ik heb al een tijdje een groot probleem, groot aangezien er geen foutmelding is en het dus van alles kan zijn.
Alleen als ik een spel speel bevriest het beeld de ene keer na 5 minuten, de andere keer na een uur.
Eerst wordt het even zwart en dan krijg ik allemaal strepen te zien, soort testbeeld. Numlock en capslock enzo werken ook niet meer.
Dit gebeurt dus alleen tijdens spellen, voor de rest nooit!
Het systeem:
ATI Radeon HD4850,512MB, GDDR3, PCI Ex
Intel Core 2 Quad,Q9400, Socket 775, BoxId
Antec EarthWatts,Retail, 650WattId
MSI P45 Neo2-FR,Retail
Seagate DiamondMax 22,7200RPM, SATA II,
Kingston KVR800D2N5K2/4G,4096MB, DDR2
Temperaturen van onder andere de videokaart zijn in orde. Voeding lijkt me genoeg. Heb ook Memtest gedraaid: geen errors. Ook alle drivers zijn up to date. Zou echt niet meer weten wat het kan zijn...wordt er schijtziek van.
Misschien eens andere geheugenreepjes proberen?